Π. Βλαδιμήρου: Τι μάθαμε ξοδεύοντας 100 000 ευρώ στο Facebook;
11:02 - 30 Νοεμβρίου 2017

«Το Facebook είναι ο δρόμος και όχι ο προορισμός», ανέφερε κατά την ομιλία του στο 14ο Digital Marketing Forum ο Παντελής Βλαδιμήρου, Managing Director της Webarts.

Έρευνες έδειξαν όπως ανέφερε στη συνέχεια, πως το 67% των marketing managers απάντησαν ότι κατάφεραν να κερδίσουν περισσότερο budget επειδή έδειξαν Return Of Investment στατιστικά στους CEO των εταιρειών που εργάζονται.
Δίνοντας ως παράδειγμα τη δυνατότητα να ξοδέψει κανείς 100 0000 ευρώ στο Facebook, μοιράστηκε με το κοινό τα μυστικά μιας επιτυχημένης social media καμπάνιας.
Ακολούθως εστίασε στο τι ανακάλυψαν μέσω του συγκεκριμένου πειράματος. Αρχικά ανακάλυψαν πως το Facebook μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις, ενώ έχει επίσης τη δυνατότητα να κάνει μεγάλη ανατροπή και την ίδια ώρα υστερεί σε ποιότητα. To Facebook μπορεί να γίνει το 60% του traffic source της ιστοσελίδας. Το μεγάλο μυστικό του κοινωνικού δικτύου είναι η συχνότητα που δεν πρέπει να ξεπερνά το 2, ενώ την ίδια ώρα μπορεί να μας υπενθυμίσει τι πραγματικά αγοράζει ο καταναλωτής, που δεν είναι άλλο από την εμπειρία. Τέλος έχουν ανακαλύψει πως τα lifestyle stories έχουν τρεις φορές μεγαλύτερο engagement.

Έρευνες έδειξαν όπως ανέφερε στη συνέχεια, πως το 67% των marketing managers απάντησαν ότι κατάφεραν να κερδίσουν περισσότερο budget επειδή έδειξαν Return Of Investment στατιστικά στους CEO των εταιρειών που εργάζονται.
Δίνοντας ως παράδειγμα τη δυνατότητα να ξοδέψει κανείς 100 0000 ευρώ στο Facebook, μοιράστηκε με το κοινό τα μυστικά μιας επιτυχημένης social media καμπάνιας.
Ακολούθως εστίασε στο τι ανακάλυψαν μέσω του συγκεκριμένου πειράματος. Αρχικά ανακάλυψαν πως το Facebook μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις, ενώ έχει επίσης τη δυνατότητα να κάνει μεγάλη ανατροπή και την ίδια ώρα υστερεί σε ποιότητα. To Facebook μπορεί να γίνει το 60% του traffic source της ιστοσελίδας. Το μεγάλο μυστικό του κοινωνικού δικτύου είναι η συχνότητα που δεν πρέπει να ξεπερνά το 2, ενώ την ίδια ώρα μπορεί να μας υπενθυμίσει τι πραγματικά αγοράζει ο καταναλωτής, που δεν είναι άλλο από την εμπειρία. Τέλος έχουν ανακαλύψει πως τα lifestyle stories έχουν τρεις φορές μεγαλύτερο engagement.