Μιχάλης Καλοπαίδης: Τα υπέρ του βίντεο στην διαφήμιση
13:45 - 30 Νοεμβρίου 2017

Για την δυναμικότητα και τον ρόλο του βίντεο στον τομέα του marketing αναφέρθηκε κατά την ομιλία του στο 14ο Digital Marketing Forum, ο Μιχάλης Καλοπαίδης, Ιδρυτής της Zedem Media.

Τα συν του βίντεο, είναι μεταξύ άλλων σύμφωνα με τον ομιλητή, το ότι κεντρίζει εύκολα την προσοχή και το ενδιαφέρον, προβάλλοντας το μήνυμα σε δευτερόλεπτα, σε οποιονδήποτε όπου και αν βρίσκεται. Έχει 53 περισσότερες πιθανότητες να εμφανιστεί στις πρώτες σελίδες, ενώ λέγεται πως ανεβάζει το 62% του organic traffic.
Τα βίντεο γίνονται share στα social media 12 φορές περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο περιεχόμενο, ενώ δεν υπάρχουν όρια στην ιστορία που περιγράφεται. Την ίδια ώρα 69% απαντά πως τον ενδιαφέρει να δει ένα βίντεο που διαφημίζει ένα προϊόν ενώ 93% καταλαβαίνει καλύτερα τις ιδιότητές τους.
Ένα βίντεο δίνει την δυνατότητα να δώσει κανείς ένα πρόσωπο στην εταιρεία του και να κτίσει μια κοινωνία γύρω από το προϊόν. Δίνει επίσης πολλές δημιουργικές και καλλιτεχνικές επιλογές, αποτελεί μια οικονομική επιλογή για διαφήμιση. Αποτελεί επίσης μια δημοφιλή επιλογή, ιδιαίτερα ανάμεσα στο νεανικό κοινό. Μέσω των εμπειρικών βίντεο, μια εταιρεία έχει την δυνατότητα να μοιραστεί με τον καταναλωτή πως και γιατί επένδυσε στο συγκεκριμένο προϊόν.
Το βίντεο δίνει την δυνατότητα μεταφοράς συναισθημάτων μέσω της αφήγησης αλλά και δημιουργικών εφέ. Την ίδια ώρα, δίνεται η ευκαιρία να παρουσιάσουν αληθινές ιστορίες για την μεταφορά ενός δυνατού μηνύματος.
Εκπαιδευτικά βίντεο Vs διαφημιστικά βίντεο
Το διαφημιστικό βίντεο κερδίζει εύκολα την προσοχή του κοινού, επικοινωνεί τα καλά χαρακτηριστικά, μετατρέπουν τους θεατές σε πελάτες. Το εκπαιδευτικό βίντεο αναφέρεται σε ένα συγκεκριμένο θέμα, εκπαιδεύει τους θεατές και κτίζει μακροπρόθεσμες σχέσεις μαζί τους.
Διαδραστικά βίντεο
Αναφερόμενος στα δημοφιλή αυτό το διάστημα διαδραστικά βίντεο, δήλωσε πως δίνουν την δυνατότητα καλύτερης σύνδεσης με τον θεατή, ενώ είναι επίσης πιο φαντασμαγορικά.

Τα συν του βίντεο, είναι μεταξύ άλλων σύμφωνα με τον ομιλητή, το ότι κεντρίζει εύκολα την προσοχή και το ενδιαφέρον, προβάλλοντας το μήνυμα σε δευτερόλεπτα, σε οποιονδήποτε όπου και αν βρίσκεται. Έχει 53 περισσότερες πιθανότητες να εμφανιστεί στις πρώτες σελίδες, ενώ λέγεται πως ανεβάζει το 62% του organic traffic.
Τα βίντεο γίνονται share στα social media 12 φορές περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο περιεχόμενο, ενώ δεν υπάρχουν όρια στην ιστορία που περιγράφεται. Την ίδια ώρα 69% απαντά πως τον ενδιαφέρει να δει ένα βίντεο που διαφημίζει ένα προϊόν ενώ 93% καταλαβαίνει καλύτερα τις ιδιότητές τους.
Ένα βίντεο δίνει την δυνατότητα να δώσει κανείς ένα πρόσωπο στην εταιρεία του και να κτίσει μια κοινωνία γύρω από το προϊόν. Δίνει επίσης πολλές δημιουργικές και καλλιτεχνικές επιλογές, αποτελεί μια οικονομική επιλογή για διαφήμιση. Αποτελεί επίσης μια δημοφιλή επιλογή, ιδιαίτερα ανάμεσα στο νεανικό κοινό. Μέσω των εμπειρικών βίντεο, μια εταιρεία έχει την δυνατότητα να μοιραστεί με τον καταναλωτή πως και γιατί επένδυσε στο συγκεκριμένο προϊόν.
Το βίντεο δίνει την δυνατότητα μεταφοράς συναισθημάτων μέσω της αφήγησης αλλά και δημιουργικών εφέ. Την ίδια ώρα, δίνεται η ευκαιρία να παρουσιάσουν αληθινές ιστορίες για την μεταφορά ενός δυνατού μηνύματος.
Εκπαιδευτικά βίντεο Vs διαφημιστικά βίντεο
Το διαφημιστικό βίντεο κερδίζει εύκολα την προσοχή του κοινού, επικοινωνεί τα καλά χαρακτηριστικά, μετατρέπουν τους θεατές σε πελάτες. Το εκπαιδευτικό βίντεο αναφέρεται σε ένα συγκεκριμένο θέμα, εκπαιδεύει τους θεατές και κτίζει μακροπρόθεσμες σχέσεις μαζί τους.
Διαδραστικά βίντεο
Αναφερόμενος στα δημοφιλή αυτό το διάστημα διαδραστικά βίντεο, δήλωσε πως δίνουν την δυνατότητα καλύτερης σύνδεσης με τον θεατή, ενώ είναι επίσης πιο φαντασμαγορικά.