Ουρές για το iPhone X

Ουρές σχηματίζονται από την Πέμπτη 2 Νοεμβρίου έξω από τα Apple Stores και τα καταστήματα πώλησης προϊόντων Apple στην Αμερική και ολόκληρο τον κόσμο, από κόσμο που θέλει αποκτήσει πρώτος το ολοκαίνουργιο iPhone X.

Από κεντρικό κατάστημα της Apple στην 5η Λεωφόρο της Νέας Υόρκης μέχρι το Λονδίνο, το Τόκιο και άλλες μεγαλουπόλεις, η φρενίτιδα που προκάλεσε το νέο smartphone της Apple είναι τεράστια, αν αναλογιστεί κάποιος ότι πολλοί fans του iPhone Χ χρειάστηκε να ξενυχτήσουν τα τελευταία βράδια έξω από τα καταστήματα για να εξασφαλίσουν την αγαπημένη τους συσκευή.

Με τις προπαραγγελίες να ξεπερνούν κάθε προσδοκία από την περασμένη Παρασκευή 27 Οκτωβρίου, οι αναλυτές εκτιμούν ότι μόνο το πρώτο τριήμερο κυμάνθηκαν μεταξύ 9 και 12 εκατομμυρίων.

Το iPhone X χρησιμοποιεί σύστημα αναγνώρισης προσώπου για να αναγνωρίζει τον ιδιοκτήτη της, αντί για σύστημα αναγνώρισης δακτυλικού αποτυπώματος. 


Διαθέτει σχεδιασμό από γυαλί και αλουμίνιο με μια οθόνη Super Retina HD 5,8 ιντσών με HDR και True Tone, φορτίζει ασύρματα και είναι ανθεκτικό σε νερό και σκόνη.

 

Η παγκόσμια μέρα κυκλοφορίας του iPhone X, καθώς και η μέρα κυκλοφορίας του στην Κύπρο, είναι η Παρασκευή 3 Νοεμβρίου.

Δειτε Επισης

Privacy is Power: Πανευρωπαϊκή έρευνα αναδεικνύει τη σημασία της ασφάλειας στην υιοθέτηση της τεχνολογίας AI
4ο CITEA Digital Cyprus Conference: Η τεχνολογία ως επιταχυντής επιχειρηματικής ανάπτυξης (video)
Στους δωρητές του TechIsland η BrainRocket-Βασικός παίχτης στον αναπτυσσόμενο τομέα της τεχνολογίας της Κύπρου
Πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στη Λευκωσία το 4ο CITEA Digital Cyprus Conference (pics)
Bcentriqe.ai: Στρατηγική επέκταση στην Κύπρο για την εταιρεία με έδρα τη Silicon Valley-Φέρνει πρωτοποριακές λύσεις τεχνητής νοημοσύνης
Η αξιοποίηση των big data από τις επιχειρήσεις...Πώς και γιατί μπορούν να δώσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
Τεχνητή νοημοσύνη εν δράσει... Πώς το AI μεταμορφώνει επιχειρήσεις και κυβερνητικά συστήματα
Η τεχνολογία ως εργαλείο στα χέρια των επιχειρήσεων για αναδιαμόρφωση της εμπειρίας του πελάτη
Λευτέρης Γαροφαλάκης: «Η ασφάλεια δεν είναι αυτοσκοπός»-Το AI και η μετάβαση στα Windows 11
Khaliq Khan: Γιατί το ΑΙ μεταμορφώνει την έννοια της αξίας στους οργανισμούς