Eurolife: Προχωρά σε επενδύσεις εκατομμυρίων
11:00 - 14 Νοεμβρίου 2017
Σε επενδύσεις εκατομμυρίων ευρώ προχωρά η Eurolife, ώστε να αντιμετωπίσει με επιτυχία τις προκλήσεις που έρχονται, προσφέροντας μια ακόμα πιο ευρεία γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών μέσα από σύγχρονες διαδικασίες και ανάλογη εκπαίδευση του προσωπικού και των συνεργατών της. Αυτά επεσήμανε, μεταξύ άλλων, η διευθύντρια της εταιρείας, Άρτεμις Παντελίδου, στο πλαίσιο του συνεδρίου με θέμα, Πάμε με σιγουριά στο μέλλον, που πραγματοποιήθηκε στις 14 Οκτωβρίου.
«Η Eurolife είναι leader. Και οι leaders δεν κρύβονται. Οι leaders ηγούνται. Για εμάς μια στρατηγική υπάρχει: Μπροστά. Τι λέμε στους πελάτες μας; Ότι εδώ και 28 χρόνια φροντίζουμε για το αύριο από σήμερα. Αυτό ακριβώς κάνουμε και απέναντι στις νέες προκλήσεις», τόνισε στην ομιλία της η κ. Παντελίδου. Όπως είπε, σήμερα η Eurolife πραγματοποιεί μια επένδυση πολλών εκατομμυρίων ευρώ σε όλα τα επίπεδα της λειτουργίας της: Στις υποδομές, στις υπηρεσίες και στους ανθρώπους της. Και πρόσθεσε, απευθυνόμενη στο προσωπικό και τους συνεργάτες της εταιρείας: «Η δική μας προσπάθεια είναι να σας απελευθερώσουμε από όλους τους περιορισμούς, που ενδεχομένως να σας κρατούσαν πίσω όλο αυτό το διάστημα, ώστε να αφοσιωθείτε απερίσπαστοι σ’ αυτό που γνωρίζετε να κάνετε καλύτερα από τον καθένα: Να διαβάζετε τον νέο πελάτη που αναζητά, σε έναν ρευστό κόσμο, όλο και περισσότερο έλεγχο της ζωής του, όλο και μεγαλύτερη εξασφάλιση».
«Η Eurolife είναι leader. Και οι leaders δεν κρύβονται. Οι leaders ηγούνται. Για εμάς μια στρατηγική υπάρχει: Μπροστά. Τι λέμε στους πελάτες μας; Ότι εδώ και 28 χρόνια φροντίζουμε για το αύριο από σήμερα. Αυτό ακριβώς κάνουμε και απέναντι στις νέες προκλήσεις», τόνισε στην ομιλία της η κ. Παντελίδου. Όπως είπε, σήμερα η Eurolife πραγματοποιεί μια επένδυση πολλών εκατομμυρίων ευρώ σε όλα τα επίπεδα της λειτουργίας της: Στις υποδομές, στις υπηρεσίες και στους ανθρώπους της. Και πρόσθεσε, απευθυνόμενη στο προσωπικό και τους συνεργάτες της εταιρείας: «Η δική μας προσπάθεια είναι να σας απελευθερώσουμε από όλους τους περιορισμούς, που ενδεχομένως να σας κρατούσαν πίσω όλο αυτό το διάστημα, ώστε να αφοσιωθείτε απερίσπαστοι σ’ αυτό που γνωρίζετε να κάνετε καλύτερα από τον καθένα: Να διαβάζετε τον νέο πελάτη που αναζητά, σε έναν ρευστό κόσμο, όλο και περισσότερο έλεγχο της ζωής του, όλο και μεγαλύτερη εξασφάλιση».
Το συνέδριο ήταν αφιερωμένο στις αλλαγές και τις προκλήσεις του αυριανού χρηματοπιστωτικού κι ασφαλιστικού κλάδου, ενώ παράλληλα παρουσιάστηκε η στρατηγική και οι μέθοδοι πωλήσεων που θα ακολουθήσει η εταιρεία τα επόμενα χρόνια.
Με σιγουριά στο μέλλον
Μήνυμα του συνεδρίου ήταν, Πάμε με σιγουριά στο μέλλον, και οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στις νέες συνθήκες του διαφορετικού κόσμου, όπως αυτές αναλύθηκαν από άριστους γνώστες του τομέα. Μεταξύ αυτών, ο εκτελεστικός πρόεδρος του Συγκροτήματος της Τράπεζας Κύπρου John Hourican, ο καθηγητής Μιχάλης Γ. Ιακωβίδης και ο authorized trainer, counselor, business & life coach Άκης Αγγελάκης.
Μήνυμα του συνεδρίου ήταν, Πάμε με σιγουριά στο μέλλον, και οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στις νέες συνθήκες του διαφορετικού κόσμου, όπως αυτές αναλύθηκαν από άριστους γνώστες του τομέα. Μεταξύ αυτών, ο εκτελεστικός πρόεδρος του Συγκροτήματος της Τράπεζας Κύπρου John Hourican, ο καθηγητής Μιχάλης Γ. Ιακωβίδης και ο authorized trainer, counselor, business & life coach Άκης Αγγελάκης.
Παρουσιάσεις έκαναν, επίσης, ο διευθυντής πωλήσεων της εταιρείας Αβραάμ Πεκρής και ο head of agency distribution Ξένιος Χειμωνίδης. Χαιρετισμό απηύθηνε ο πρόεδρος ασφαλιστικών εργασιών Άριστος Στυλιανού.
Guest star στην εκδήλωση ήταν o Γιώργος Αγγελόπουλος, νικητής του Survivor. Ο Ντάνος, αφηγούμενος την προσωπική του ιστορία και ξαναφέρνοντας στη μνήμη το πρόσφατο παράδειγμα της νίκης του κόντρα στις αντιξοότητες, έγινε δεκτός με ενδιαφέρον και συγκίνηση από τους συμμετέχοντες.
Νέα εταιρική στρατηγική
Στο πλαίσιο του συνεδρίου η εταιρεία ανακοίνωσε τη νέα διαφημιστική της εκστρατεία, καθώς και την εγκατάστασή της σε σύγχρονα καινούργια γραφεία. Ενημέρωσε, επίσης, για την εφαρμογή αναβαθμισμένων μεθόδων εξυπηρέτησης του πελάτη που αξιοποιούν την ψηφιακή τεχνολογία, για την καθιέρωση πιο εξελιγμένων πρακτικών πώλησης και διεκπεραίωσης εργασιών, καθώς και για την είσοδο σε νέα τεχνολογικά συστήματα επαγγελματικής βελτίωσης και κατάρτισης.
Νέα εταιρική στρατηγική
Στο πλαίσιο του συνεδρίου η εταιρεία ανακοίνωσε τη νέα διαφημιστική της εκστρατεία, καθώς και την εγκατάστασή της σε σύγχρονα καινούργια γραφεία. Ενημέρωσε, επίσης, για την εφαρμογή αναβαθμισμένων μεθόδων εξυπηρέτησης του πελάτη που αξιοποιούν την ψηφιακή τεχνολογία, για την καθιέρωση πιο εξελιγμένων πρακτικών πώλησης και διεκπεραίωσης εργασιών, καθώς και για την είσοδο σε νέα τεχνολογικά συστήματα επαγγελματικής βελτίωσης και κατάρτισης.