Διάκριση για τον Όμιλο της Ελληνικής Τράπεζας από την Citibank
12:04 - 31 Οκτωβρίου 2017
Συνεχίζοντας στα βήματα της αριστείας η Ελληνική Τράπεζα κατορθώνει για άλλη μια φορά να τύχει διεθνούς αναγνώρισης για τις υπηρεσίες που προσφέρει. Αυτή τη φορά η επιβράβευση ήρθε από την Citibank.
Συγκεκριμένα, η Ελληνική Τράπεζα βραβεύτηκε, από τη Citibank με το βραβείο: Performance Excellence Award στον τομέα των πληρωμών.
Ο ετήσιος θεσμός των Performance Excellence Award της Citibank αποτελεί μια αναγνώριση κύρους για τα κορυφαία χρηματοπιστωτικά ιδρύματα διεθνώς, που έχουν επιτύχει εξαιρετικά υψηλές βαθμολογίες χάρη στα, τελευταίας τεχνολογίας, ηλεκτρονικά συστήματα επεξεργασίας πληρωμών που διαθέτουν.
H βράβευση της Ελληνικής Τράπεζας είναι αποτέλεσμα των συστηματικών προσπαθειών για την επίτευξη διαρκούς βελτίωσης στο χρόνο διεκπεραίωσης των πληρωμών, μείωσης του κόστους εκτέλεσής τους αλλά και αναβάθμισης των προσφερόμενων υπηρεσιών της Τράπεζας προς τους πελάτες της.
Η ποιότητα και η ικανοποίηση στην εξυπηρέτηση των πελατών ήταν και παραμένουν στην κορυφή των προτεραιοτήτων της στρατηγικής του Ομίλου της Ελληνικής Τράπεζας. Στόχος είναι η βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών μέσω συστηματικών προσπαθειών που καταβάλει το ανθρώπινο δυναμικό του, με την παράλληλη δέσμευση και ενθάρρυνση από τη διοίκηση του Ομίλου.
Συγκεκριμένα, η Ελληνική Τράπεζα βραβεύτηκε, από τη Citibank με το βραβείο: Performance Excellence Award στον τομέα των πληρωμών.
Ο ετήσιος θεσμός των Performance Excellence Award της Citibank αποτελεί μια αναγνώριση κύρους για τα κορυφαία χρηματοπιστωτικά ιδρύματα διεθνώς, που έχουν επιτύχει εξαιρετικά υψηλές βαθμολογίες χάρη στα, τελευταίας τεχνολογίας, ηλεκτρονικά συστήματα επεξεργασίας πληρωμών που διαθέτουν.
H βράβευση της Ελληνικής Τράπεζας είναι αποτέλεσμα των συστηματικών προσπαθειών για την επίτευξη διαρκούς βελτίωσης στο χρόνο διεκπεραίωσης των πληρωμών, μείωσης του κόστους εκτέλεσής τους αλλά και αναβάθμισης των προσφερόμενων υπηρεσιών της Τράπεζας προς τους πελάτες της.
Η ποιότητα και η ικανοποίηση στην εξυπηρέτηση των πελατών ήταν και παραμένουν στην κορυφή των προτεραιοτήτων της στρατηγικής του Ομίλου της Ελληνικής Τράπεζας. Στόχος είναι η βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών μέσω συστηματικών προσπαθειών που καταβάλει το ανθρώπινο δυναμικό του, με την παράλληλη δέσμευση και ενθάρρυνση από τη διοίκηση του Ομίλου.