Νέα τηλεοπτική καμπάνια από τη ΔΩΔΩΝΗ

Με μια καινούργια τηλεοπτική εκστρατεία, η ΔΩΔΩΝΗ αναδεικνύει την αξία, την ποιότητα και την υπεροχή του παραδοσιακού κυπριακού χαλλουμιού, του κατ’ εξοχήν χαρακτηριστικότερου τυριού της Κύπρου, το οποίο έχει συνδέσει το όνομά του με το νησί και έχει γίνει γνωστό σε όλο τον κόσμο.

Η τηλεοπτική καμπάνια επικεντρώνεται στους διάφορους τρόπους με τους οποίους ο κάθε καταναλωτής απολαμβάνει το χαλλούμι στην καθημερινότητα του, ως ένα 100% κυπριακό προϊόν, με πλούσια γεύση που παράγεται από τη ΔΩΔΩΝΗ ΚΥΠΡΟΥ με βάση τα υψηλότερα standards ποιότητας. 

Είτε στα κάρβουνα, είτε στον τραχανά, αλλά ακόμη και στην πίτα ή ως συνοδευτικό σε οποιοδήποτε πιάτο, το χαλλούμι ΔΩΔΩΝΗ δεν παύει να κερδίζει τις εντυπώσεις από την πρώτη κιόλας δοκιμή χάρη στην εξαιρετική ποιότητα και τη γευστική υπεροχή, συντροφεύοντας τις μοναδικές στιγμές σας με τις παρέες, τους φίλους και την οικογένειά σας. 

Η προτίμηση που δείχνουν οι καταναλωτές για τα προϊόντα της γαλακτοβιομηχανίας ΔΩΔΩΝΗ στην Κύπρο, οδήγησε την εταιρεία να εγκαινιάσει το 2016 μια νέα υπερσύγχρονη μονάδα στη Λεμεσό, με σκοπό την παραγωγή αυθεντικών κυπριακών τυριών από 100% κυπριακό γάλα, τα οποία προορίζονται τόσο για την κυπριακή αγορά, όσο και για το εξωτερικό.  

Στη μονάδα της ΔΩΔΩΝΗ στη Λεμεσό παράγονται 3 μοναδικές εκδοχές χαλλουμιού: το κανονικό, το light και το Αρχοντικό (παραδοσιακή κυπριακή συνταγή), οι οποίες ικανοποιούν και τους πιο απαιτητικούς καταναλωτές, προσφέροντας αυτό που ζητούν – ποιότητα, ποικιλία και προσήλωση στην παράδοση της γεύσης. 

Η συνολική καμπανιά της προώθησης του χαλλουμιού ΔΩΔΩΝΗ έχει σχεδιαστεί από την εταιρεία MARKETWAY / PUBLICIS και την παραγωγή ανέλαβε η εταιρεία The Coffee Films. 

Πέραν της τηλεοπτικής καμπάνιας, η οποία περιλαμβάνει και γευστικές δοκιμές για τους καταναλωτές σε επιλεγμένα super market, η ΔΩΔΩΝΗ προτείνει ενδιαφέρουσες και γευστικές συνταγές μέσα από τα ραδιοφωνικά σποτ της καμπάνιας, η οποία περιλαμβάνει μάλιστα και χορηγίες σε διάφορους σταθμούς.

Δειτε Επισης

Στα €551,2 εκατ. το πλεόνασμα της γενικής κυβέρνησης το πρώτο πεντάμηνο-Τα έσοδα και οι δαπάνες
Μ. Χριστοδουλίδης: Ψήφος εμπιστοσύνης στο ΧΑΚ και στην οικονομία η πρόθεση εισαγωγής μετοχών της Eurobank στο Χρηματιστήριο
Καλοκαιρινά pop-up καταστήματα στο My Mall Λεμεσού-Η απόλυτη εμπειρία αγορών επιστρέφει
Ανανεώνουμε το σαλόνι μας με καλοκαιρινές πινελιές
Δασμοί Τραμπ: Σε ισχύ η μειωμένη επιβάρυνση 10% για τα βρετανικά αυτοκίνητα-Διατηρείται το 25% για την Ιαπωνία
Αν. Ορθοδόξου: Οι εργαζόμενοι από τρίτες χώρες και η ανάγκη περαιτέρω απλοποίησης των διαδικασιών απασχόλησης
Lordos Hotels: Στα σκαριά η ανακαίνιση του Golden Bay-Οι επενδύσεις που έγιναν στα ξενοδοχεία του ομίλου
Ανέκαμψαν οι εγγραφές σαλούν αυτοκινήτων-Τα brands με τις περισσότερες σε καινούργια και μεταχειρισμένα
Πάμε Τρόοδος 2: Αναδείχθηκαν και φέτος οι μικρές κυπριακές επιχειρήσεις-Ικανοποίηση Φιλίππας Καρσερά Χριστοδουλίδη(pics)
Πλησιάζουν το 50% οι ανακλήσεις για Takata-«Ανέβασαν ρυθμούς τους τελευταίους δύο μήνες οι αντιπροσωπείες»