Martin Joli: Ερευνήστε και ξεκαθαρίστε την στρατηγική σας
11:20 - 24 Οκτωβρίου 2017

Μια σωστή κι αξιόπιστη στρατηγική για τις επιχειρήσεις προσπάθησε να προσδιορίσει ο Martin Joli, TMHE director Rental & Used, Toyota Material Handling , Spain, μιλώντας στο Συνέδριο και Έκθεση Εφοδιαστικής Αλυσίδας και Logistics.

Όπως είπε, οι ιδέες από μόνες τους δεν έχουν καμία αξία κι έθεσε το ερώτημα αν η ζωή ήταν ευκολότερη όταν η Apple ήταν απλώς ένα μήλο. Τόνισε μάλιστα, κάτι που του είχε μάθει η μητέρα του, ότι το «θέλω σημαίνει μπορώ». «Πρέπει να προσπαθείς συνεχώς, αν βάλεις όλη την προσπάθειά σε κάτι θα επιτύχεις», υπογράμμισε.
Συνεχίζοντας τόνισε ότι τα πράγματα αλλάζουν συνεχώς, κάτι που έχουν αποδείξει και μεγάλες επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο, όπως οι AirBNB, ΙΚΕΑ, IBM, Lidl και Amazon. «Πρέπει να ξέρεις σήμερα ποιος είναι ο ανταγωνιστής σου», σημείωσε χαρακτηριστικά, γι’ αυτό πρέπει να έχεις ως γνώμονα το «Learn – Unlearn – Relearn». «Ερευνήστε, ξεκαθαρίστε την στρατηγική σας, να είστε καινοτόμοι, να ψάχνετε για την μαγεία και να είστε αποδοτικοί για τους πελάτες σας. Μοιραστείτε την εμπειρία με τους πελάτες σας, ξαναμάθετε», πρόσθεσε.
Μιλώντας για τις τάσεις του μέλλοντος αναφέρθηκε στα Start-ups, τα ταλέντα, τα οποία πρέπει να δημιουργούμε και να κρατούμε στις επιχειρήσεις μας, το Customer behavior, το Logistics & SC (location, location, location, be close to the market) και φυσικά την τεχνολογία. «Η νέα μόδα είναι η τεχνολογία, όλο και περισσότερα data».
Ο κ. Joli αναφέρθηκε ακόμα στις στρατηγικές που μπορούν οι εταιρείες να χρησιμοποιούν, βασιζόμενοι στα: Key activities, Value proposition, Customer relationship, key partners και Communication. «Το βασικό», όπως είπε, «είναι να ακούς τον άλλο και να μαθαίνεις από αυτόν. Γι’ αυτό είναι βασικό να ακούς τους πελάτες σου και να μπορείς να επικοινωνείς με αυτούς, η αξία όλη έγκειται στην προσπάθεια να προσπαθείς να δουλεύεις μαζί τους», υπογράμμισε.
Σημείωσε μάλιστα, ότι σήμερα, από την αβεβαιότητα πρέπει να πάμε στη διαφάνεια και την εμπιστοσύνη. «Η εμπιστοσύνη είναι η νέα αλήθεια. Οι άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό κομμάτι της δουλειάς σας. Είναι το πιο σημαντικό asset», κατέληξε.

Όπως είπε, οι ιδέες από μόνες τους δεν έχουν καμία αξία κι έθεσε το ερώτημα αν η ζωή ήταν ευκολότερη όταν η Apple ήταν απλώς ένα μήλο. Τόνισε μάλιστα, κάτι που του είχε μάθει η μητέρα του, ότι το «θέλω σημαίνει μπορώ». «Πρέπει να προσπαθείς συνεχώς, αν βάλεις όλη την προσπάθειά σε κάτι θα επιτύχεις», υπογράμμισε.
Συνεχίζοντας τόνισε ότι τα πράγματα αλλάζουν συνεχώς, κάτι που έχουν αποδείξει και μεγάλες επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο, όπως οι AirBNB, ΙΚΕΑ, IBM, Lidl και Amazon. «Πρέπει να ξέρεις σήμερα ποιος είναι ο ανταγωνιστής σου», σημείωσε χαρακτηριστικά, γι’ αυτό πρέπει να έχεις ως γνώμονα το «Learn – Unlearn – Relearn». «Ερευνήστε, ξεκαθαρίστε την στρατηγική σας, να είστε καινοτόμοι, να ψάχνετε για την μαγεία και να είστε αποδοτικοί για τους πελάτες σας. Μοιραστείτε την εμπειρία με τους πελάτες σας, ξαναμάθετε», πρόσθεσε.
Μιλώντας για τις τάσεις του μέλλοντος αναφέρθηκε στα Start-ups, τα ταλέντα, τα οποία πρέπει να δημιουργούμε και να κρατούμε στις επιχειρήσεις μας, το Customer behavior, το Logistics & SC (location, location, location, be close to the market) και φυσικά την τεχνολογία. «Η νέα μόδα είναι η τεχνολογία, όλο και περισσότερα data».
Ο κ. Joli αναφέρθηκε ακόμα στις στρατηγικές που μπορούν οι εταιρείες να χρησιμοποιούν, βασιζόμενοι στα: Key activities, Value proposition, Customer relationship, key partners και Communication. «Το βασικό», όπως είπε, «είναι να ακούς τον άλλο και να μαθαίνεις από αυτόν. Γι’ αυτό είναι βασικό να ακούς τους πελάτες σου και να μπορείς να επικοινωνείς με αυτούς, η αξία όλη έγκειται στην προσπάθεια να προσπαθείς να δουλεύεις μαζί τους», υπογράμμισε.
Σημείωσε μάλιστα, ότι σήμερα, από την αβεβαιότητα πρέπει να πάμε στη διαφάνεια και την εμπιστοσύνη. «Η εμπιστοσύνη είναι η νέα αλήθεια. Οι άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό κομμάτι της δουλειάς σας. Είναι το πιο σημαντικό asset», κατέληξε.