Mission E από την Porsche
08:35 - 05 Σεπτεμβρίου 2016
Η ηλεκτροκίνηση βοηθά την Porsche να διατηρήσει πιο αυστηρά μέτρα κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπές ρύπων. Ταυτόχρονα βελτιώνει κατά πολύ την απόδοση του οχήματος. Από το 2010 η Porsche αποτέλεσε μια από τις πρώτες premium εταιρείες που παρουσίασε στην παγκόσμια αγορά ένα υβριδικό μοντέλο Cayenne S Hybrid. Στην συνέχεια ακολούθησε και το παντοδύναμο 918 Spyder, με την Porsche πλέον να περνάει στο επόμενο στάδιο.
Ο Δρ. Stefan Weckbach, Υπεύθυνος του τμήματος Boxster/Cayman αλλά και των μοντέλων BEV, δήλωσε: «Το 918 είναι το καλύτερο παράδειγμα του πως ένα plug-in υβριδικό μοντέλο ανεβάζει κατακόρυφα την απόδοση με επιπλέον ροπή και ιπποδύναμη από τον ηλεκτρικό κινητήρα. Η Porsche, ιστορικά, ξέρει πώς να παράγει αυτοκίνητα με φοβερές αποδόσεις και το 918 είναι το τέλειο παράδειγμα καθώς παράγει συνολικά 887 ίππους και φτάνει τα 100 χιλιόμετρα την ώρα από στάση σε μόλις 2.6 δευτερόλεπτα. Παράλληλα, η κατανάλωση του βρίσκεται στα 3.1 λίτρα ανά 100 χλμ. και η ηλεκτρική κατανάλωση στα 12.7kWh/100χλμ. Αυτή είναι απόδοση!».
Ο συνδυασμός του κινητήρα εσωτερικής καύσης και ηλεκτρικού κινητήρα βοηθά την Porsche να υλοποιήσει τον στόχο του «Υψηλή απόδοση, χαμηλή κατανάλωση». Στο περσινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης η Porsche παρουσίασε το νέο concept της με την ονομασία Mission E. Το Mission E αποτελεί το πλάνο της εταιρείας για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και το πώς τα βλέπει η ίδια να εξελίσσονται μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια. Τo Mission E έχει την δυνατότητα να ταξιδεύσει για 500 χιλιόμετρα πριν χρειαστεί φόρτιση, με την μπαταρία lithium-ion να γεμίζει μέχρι το 80% (400 χιλιόμετρα ταξίδι) της μέσα σε 15 λεπτά . Επίσης, η οροφή του Mission E διαθέτει πάνελ συσσώρευσης ηλιακής ενέργειας για να βοηθά την μπαταρία και τον φόρτο της κατά την διάρκεια του ταξιδιού. Ο Simon Hess,Υπεύθυνος Concept Κίνησης και Υποδομών Φόρτισης, δήλωσε «Η δουλειά μας αυτό το διάστημα βασίζεται πάνω στο ότι το 90% της φόρτισης θα γίνεται στο σπίτι με την φόρτιση να γίνεται γρήγορα, άνετα, ασφαλισμένα, με χαμηλό κόστος και με καμία επιβάρυνση στο περιβάλλον».
Η Porsche υπολογίζει πως το Mission E θα βγει σε παραγωγή, το λιγότερο, σε πέντε χρόνια ενώ η εταιρεία τελειοποιεί αυτό το διάστημα την «ηλεκτροποίηση» έτσι ώστε να προστεθούν και άλλα plug-in υβριδικά μοντέλα στην γκάμα της (εκτός από την Cayenne και Panamera).