Cyta: Προκηρύσσεται ξανά ο διαγωνισμός για διαφημιστικό συνεργάτη

Στην ακύρωση του διαγωνισμού για επιλογή ενός συνεργάτη, στον τομέα προβολής και διαφήμισης προχώρησε η Cyta η οποία με ανακοίνωση της επισημαίνει πως λόγω κάποιων υπηρεσιακών αναγκών του Οργανισμού, στο προσεχές διάστημα θα επαναπροκηρυχθεί ο διαγωνισμός ώστε να επιλεγούν δύο συνεργάτες.

Στην ανακοίνωση της η Cyta επισημαίνει πως ο διαγωνισμός θα επαναπροκηρυχθεί μέσα στα πλαίσια της υλοποίησης και ενίσχυσης της οργανωτικής και λειτουργικής εστίασης του Οργανισμού, με στόχο την αποτελεσματική αντιμετώπιση των προκλήσεων στο χώρο των τηλεπικοινωνιών.

Σε δηλώσεις του στο InBusinessNews, o εκπρόσωπος Τύπου της Cyta, Λευτέρης Χρήστου, επισήμανε πως «μέσα στην προσπάθεια του Οργανισμού να προχωρήσει περαιτέρω με την επικέντρωση στους δύο βασικούς τομείς της αγοράς, την καταναλωτική και την επιχειρηματική, επιβάλλεται η επαναπροκήρυξη του διαγωνισμού».

Όπως επισημαίνεται και στην ανακοίνωση για την καλύτερη κάλυψη των αναγκών του Οργανισμού θα επιλεγούν δύο συνεργάτες και όχι ένας όπως προέβλεπε η προηγούμενη προκήρυξη του διαγωνισμού. 

Δειτε Επισης

Bcentriqe.ai: Στρατηγική επέκταση στην Κύπρο για την εταιρεία με έδρα τη Silicon Valley-Φέρνει πρωτοποριακές λύσεις τεχνητής νοημοσύνης
Η αξιοποίηση των big data από τις επιχειρήσεις...Πώς και γιατί μπορούν να δώσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
Τεχνητή νοημοσύνη εν δράσει... Πώς το AI μεταμορφώνει επιχειρήσεις και κυβερνητικά συστήματα
Η τεχνολογία ως εργαλείο στα χέρια των επιχειρήσεων για αναδιαμόρφωση της εμπειρίας του πελάτη
Λευτέρης Γαροφαλάκης: «Η ασφάλεια δεν είναι αυτοσκοπός»-Το AI και η μετάβαση στα Windows 11
Khaliq Khan: Γιατί το ΑΙ μεταμορφώνει την έννοια της αξίας στους οργανισμούς
Mark Oost: Tα πραγματικά οφέλη των AI agents και της GenAI
Αργύρης Μακρυγεώργου: Η μεγάλη ειρωνεία πίσω από την ΤΝ
Σταμάτης Τσολακίδης: Στρατηγικός πυλώνας για κάθε οργανισμό η κυβερνοασφάλεια
Patrick Couch: Πώς να ξεκλειδώσετε την επιχειρηματική αξία της TN