Χρυσωρυχείο αποδείχθηκαν τα «μπουρκίνι»

«Χρυσές» δουλειές για τα μπουρκίνι, μετά την απαγόρευσή της μπούρκας σε πόλεις της Γαλλίας.

Η αυστραλιανή εταιρεία Ahiida, που δημιούργησε τα μπουρκίνι, δηλώνει ότι οι παραγγελίες αυξήθηκαν κατακόρυφα τις τελευταίες εβδομάδες.

Η σχεδιάστρια του επίμαχου μαγιό, Αχέντα Ζανέτι, υπερασπίζεται το δημιούργημά της, που θεωρεί ότι δίνει στις γυναίκες το δικαίωμα της επιλογής:

«Πηγαίνουμε πολύ καλά. Οι πωλήσεις μας αυξήθηκαν. Όσο και να το απαγορεύουν, όσο και να το απορρίπτουν, οι γυναίκες δε θα σταματήσουν να το φοράνε. Έχουμε παρουσιάσει αυτό το νέο στυλ στις γυναίκες που δεν το είχαν ποτέ. Πιστεύετε, πραγματικά, ότι αν ο άντρας πει κάτι, η γυναίκα θα ακούσει; Είμαστε γυναίκες, ξέρουμε τι είναι καλύτερο για εμάς.»

Η λιβανικής καταγωγής Ζανέτι δημιούργησε το πρώτο μπουρκίνι πριν περίπου δέκα χρόνια.

Υποστηρίζει ότι το επιλέγουν και πολλές γυναίκες, που δεν είναι μουσουλμάνες, αλλά μπορεί να έχουν προβλήματα υγείας, όπως ο καρκίνος του δέρματος.

Οι τιμές για τα μπουρκίνι ξεκινούν από €65.

ΠΗΓΗ: euronews.com

 

Δειτε Επισης

Διεθνείς διακρίσεις για το φυσικό μεταλλικό νερό ΚΥΚΚΟΣ
Παραδόθηκαν από την CTC Automotive οι νέες ηλεκτρικές λιμουζίνες κυβερνητικών αξιωματούχων
Defender Experience: Η πολυτελής περιπέτεια που ξεπερνά κάθε προσδοκία
Το νέο Lexus ES επαναπροσδιορίζει την πολυτέλεια και τη φινέτσα
Κάθοδος Xpeng στην Κύπρο με επίσημο αντιπρόσωπο την Andys Agathocleous Motors-Στην χώρα μας τα πρώτα οχήματα
Toyota Aygo X Hybrid: Ανανεωμένο και πλήρως υβριδικό
Η MotoTrend παρουσίασε τη Ferrari 12Cilindri στο ξενοδοχείο Anassa
Παγκόσμιο ντεμπούτο για το ολοκαίνουργιο Toyota RAV4
Νέο φυσικό σύμμαχο κατά της καούρας και της γαστρικής ενόχλησης παρουσιάζει η Aboca-Το Neobianacid είναι εδώ
Samsung Vision AI: Η νέα σειρά τηλεοράσεων και soundbars για το 2025 της Samsung