Χρυσωρυχείο αποδείχθηκαν τα «μπουρκίνι»

«Χρυσές» δουλειές για τα μπουρκίνι, μετά την απαγόρευσή της μπούρκας σε πόλεις της Γαλλίας.

Η αυστραλιανή εταιρεία Ahiida, που δημιούργησε τα μπουρκίνι, δηλώνει ότι οι παραγγελίες αυξήθηκαν κατακόρυφα τις τελευταίες εβδομάδες.

Η σχεδιάστρια του επίμαχου μαγιό, Αχέντα Ζανέτι, υπερασπίζεται το δημιούργημά της, που θεωρεί ότι δίνει στις γυναίκες το δικαίωμα της επιλογής:

«Πηγαίνουμε πολύ καλά. Οι πωλήσεις μας αυξήθηκαν. Όσο και να το απαγορεύουν, όσο και να το απορρίπτουν, οι γυναίκες δε θα σταματήσουν να το φοράνε. Έχουμε παρουσιάσει αυτό το νέο στυλ στις γυναίκες που δεν το είχαν ποτέ. Πιστεύετε, πραγματικά, ότι αν ο άντρας πει κάτι, η γυναίκα θα ακούσει; Είμαστε γυναίκες, ξέρουμε τι είναι καλύτερο για εμάς.»

Η λιβανικής καταγωγής Ζανέτι δημιούργησε το πρώτο μπουρκίνι πριν περίπου δέκα χρόνια.

Υποστηρίζει ότι το επιλέγουν και πολλές γυναίκες, που δεν είναι μουσουλμάνες, αλλά μπορεί να έχουν προβλήματα υγείας, όπως ο καρκίνος του δέρματος.

Οι τιμές για τα μπουρκίνι ξεκινούν από €65.

ΠΗΓΗ: euronews.com

 

Δειτε Επισης

Τα δύο νέα συναρπαστικά αυτοκίνητα που αποκάλυψε ο Όμιλος Πηλακούτα-Σχεδιασμένα για οδηγική απόλαυση
Ocean Basket: Γιορτάζουν 16 χρόνια δυναμικής παρουσίας-Συνεργασία με το ίδρυμα Always Ioanna Skordi
Υπεύθυνη ηλεκτροκίνηση σε ένα ανυψωμένο πακέτο SUV-Tο Kia EV3 είναι έτοιμο για την Ευρώπη
Η χριστουγεννιάτικη ταινία της Lidl και το ερώτημα που θέτει η φετινή καμπάνια(video)
Η FASTAQ λανσάρει μια καινοτόμο πλατφόρμα ανταλλαγής ακινήτων στην Κύπρο
Στην Κύπρο με ανανεωμένο στυλ και κορυφαίες επιδόσεις η νέα Ford Mustang-Τα 60 χρόνια ιστορίας
Volkswagen: Αναθεώρησε τις προοπτικές της για το 2024-Πιο αδύναμη απόδοση από την αναμενόμενη
Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις