MTN Business Complete: Ακόμα πιο πολλά για τον πελάτη

Ως ο μοναδικός πάροχος ολοκληρωμένων λύσεων ICT στην αγορά στοχεύει να καθιερωθεί περαιτέρω η ΜΤΝ Business, διευρύνοντας το χαρτοφυλάκιο προϊόντων και υπηρεσιών της σε όλους τους τομείς, σύμφωνα με τον director, Ανδρέα Νεοκλέους. 

«Η ΜΤΝ Business θα συνεχίσει να παρέχει τα ίδια υψηλά επίπεδα εμπειρίας στον πελάτη, τα οποία προσπαθεί πάντα να διατηρεί και να βελτιώνει ακόμα περισσότερο», επισημαίνει ο κ. Νεοκλέους. 

Γιατί θεωρείται η εμπειρία του πελάτη σημαντική για την MTN Business;
Προφανώς, η εμπειρία του πελάτη είναι ζωτικής σημασίας για κάθε επιχείρηση. Μια εξαιρετική εμπειρία του πελάτη μπορεί να σημαίνει υψηλότερα ποσοστά γνωμοδότησης, ευκολότερη απόκτηση πελατών καθώς και αυξημένη αφοσίωση και βελτίωση της διατήρησης των πελατών.

Επιτρέψτε μου να είμαι σαφής. Η εμπειρία του πελάτη είναι ο πιο σημαντικός στρατηγικός στόχος για την MTN Business και είμαστε αποφασισμένοι να επιτύχουμε και να ξεπεράσουμε όχι μόνο τα τοπικά σημεία αναφοράς αλλά και τα διεθνή.

Για παράδειγμα, η εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών μας είναι ένα από τα πράγματα που μας κάνει να ξεχωρίζουμε στην αγορά, δεδομένου ότι δημιουργεί ένα μοναδικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και μια διαφοροποίηση. 

Οι πελάτες θέλουν να αισθάνονται ότι ο πάροχος της επιλογής τους θα ανταποκρίνεται πάντα έγκαιρα και ενεργά σε όλα τα θέματα. Η εμπιστοσύνη και η ηρεμία του μυαλού είναι αυτό που επιθυμούν περισσότερο οι πελάτες και αυτή είναι η εμπειρία του πελάτη που η MTN Business έχει δεσμευτεί να παρέχει.

Με ποιο τρόπο η MTN Business μετρά την εμπειρία του πελάτη;
Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μετράμε την εμπειρία των πελατών, αλλά υπάρχουν τρεις βασικές μετρήσεις στις οποίες βασιζόμαστε.

Πρώτα απ’ όλα μετράμε τους χρόνους παράδοσης και ανταπόκρισης, όταν πρόκειται για εξυπηρέτηση. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι κάθε πελάτης της ΜΤΝ Business έχει τον δικό του προσωπικό υπεύθυνο υποστήριξης πελατών, πράγμα που σημαίνει ότι τα αιτήματα υποστήριξης προωθούνται εξαιρετικά γρήγορα. Στη συνέχεια, μετράμε την ικανοποίηση του πελάτη μετά από κάθε δραστηριότητα.

Οι πελάτες μας συχνά συμμετέχουν σε έρευνες που διεξάγουμε σχετικά με την αλληλεπίδραση τους μαζί μας και αναλύουμε προσεκτικά τα σχόλιά τους. Αυτό ακολουθείται συχνά από διορθωτικές ενέργειες και τελειοποίηση των διαδικασιών, προκειμένου να βελτιωθεί η εμπειρία του πελάτη.  Οι υψηλές βαθμολογίες ικανοποίησης που έχουμε λάβει μετά την εφαρμογή αυτής της προσέγγισης, μιλούν από μόνες τους. 

Τέλος, μετράμε τη συνολική ικανοποίηση του πελάτη. Είναι αυτονόητο ότι δεν βασιζόμαστε μόνο στη μέτρηση της εμπειρίας του μέσω ατομικών αλληλεπιδράσεων. Μια εξαιρετική εμπειρία του πελάτη αποτελείται από πολλαπλές αλληλεπιδράσεις καθώς και από άλλους παράγοντες. Γι’ αυτό είναι σημαντικό για εμάς να έχουμε πλήρη εικόνα όταν πρόκειται για τη συνολική ικανοποίηση του πελάτη και χρησιμοποιούμε εξειδικευμένες έρευνες εμπειρίας πελατών από τρίτες εταιρείες για να επιτευχθεί αυτό. Και πάλι, είμαστε πολύ περήφανοι για το ότι έχουμε εξαιρετικά υψηλή συνολική βαθμολογία στην ικανοποίηση πελατών.

Ποιος είναι ο μέσος χρόνος ανταπόκρισης της MTN Business και πώς το χρονικό διάστημα που απαιτείται, προκειμένου να αντιμετωπιστεί ένα ζήτημα, επηρεάζει τη συνολική εμπειρία του πελάτη;
Ένας γρήγορος χρόνος ανταπόκρισης είναι ζωτικής σημασίας για κάθε πάροχο υπηρεσιών και το ίδιο, φυσικά, ισχύει και για την ΜΤΝ Business.

Είναι υψίστης σημασίας για εμάς να ενεργούμε πάντα γρήγορα, έτσι ώστε να επιλύεται τάχιστα ένα ζήτημα και ασφαλώς η γρήγορη και διεξοδική επίλυση προβλημάτων έχει θετικό αντίκτυπο στη συνολική εμπειρία του πελάτη μας.

Αξίζει να επισημανθεί ότι το 93%, περίπου, των εισερχόμενων αιτημάτων εξυπηρέτησης επιλύονται την ίδια μέρα, ένα ποσοστό που είναι πολύ εντυπωσιακό βάσει όλων των προτύπων της αγοράς, όχι μόνο στην Κύπρο αλλά και διεθνώς.

Η MTN Business διαθέτει δίκτυο οπτικών ινών σε όλη την Κύπρο. Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της προσφοράς υπηρεσιών μέσω του δικού σας δικτύου; 
To ιδιωτικό μας δίκτυο οπτικών ινών ξεπερνά σήμερα τα 800 χιλιόμετρα και επεκτείνεται συνεχώς. Οι υπηρεσίες που βασίζονται στις οπτικές ίνες είναι οι πιο δημοφιλείς και η MTN Business καλύπτει πλήρως όλες τις αστικές περιοχές τις Κύπρου καθώς και ορισμένες αγροτικές περιοχές.                         

Οι συνδεδεμένοι πελάτες μας λαμβάνουν υπηρεσίες φωνής, βίντεο και δεδομένων, απολαμβάνοντας την ενσωματωμένη εφεδρεία του δικτύου μας.                        

Η σύνδεση με το δίκτυο οπτικών ινών εξασφαλίζει ότι ο πελάτης λαμβάνει την ακριβή ευρυζωνικότητα  για να καλύψει όλες τις πιθανές ανάγκες, όπως μια συνεχώς αξιόπιστη απόδοση στη φωνή, βίντεο και δεδομένα. Επίσης, παρέχει την απόλυτη διαθεσιμότητα του δικτύου, ακόμα και κατά τις ώρες αιχμής, και αυξημένη ασφάλεια, ανεξάρτητα από εξωτερικούς παράγοντες, όπως οι καιρικές συνθήκες.

Το Κέντρο Δεδομένων της MTN απέσπασε πρόσφατα την πιστοποίηση Tier III Design Αccreditation. Τι σημαίνει αυτό για τους πελάτες της MTN Business;
Eίμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που είχαμε την τιμή να λάβουμε την πιστοποίηση Τier III Certification of Design Documents για το Κέντρο Δεδομένων μας στα Λατσιά. 

Η πιστοποίηση προέρχεται από το Uptime Institute, έναν αμερόληπτο διεθνή συμβουλευτικό οργανισμό, που επικεντρώνεται στη βελτίωση της απόδοσης, της αποτελεσματικότητας και της αξιοπιστίας των επιχειρηματικών υποδομών. Αυτό σημαίνει πως το Κέντρο Δεδομένων προηγμένης τεχνολογίας είναι η προφανής επιλογή για τους πελάτες που χρειάζονται μεγάλο βαθμό ασφάλειας στις λύσεις συνεγκατάστασης και συνεχείς υπηρεσίες σύνδεσης. Είναι σημαντικό να αναφέρουμε πως είμαστε ο πρώτος πάροχος τηλεπικοινωνιών στην Κύπρο που έχει λάβει την πιστοποίηση αυτή, συγκαταλέγοντας το νησί μας στις 73 χώρες όπου έχει απονεμηθεί.

Η ΜΤΝ απέκτησε πέρσι την IBS, μια από τις ανερχόμενες εταιρείες πληροφορικής στην Κύπρο. Πείτε μας λίγα λόγια για την εξαγορά αυτή.
Η εξαγορά της IBS σηματοδότησε την αρχή μιας μεγάλης μεταρρύθμισης της τοπικής βιομηχανίας τηλεπικοινωνιών, όπως ήταν το εφαλτήριο για τη δημιουργία της MTN Business ως ο πρώτος πάροχος στην Κύπρο που προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις ICT. 

H IBS ήταν ήδη μια καθιερωμένη εταιρεία πληροφορικής, με κορυφαία εμπειρία στον σχεδιασμό και την υλοποίηση των λύσεων cloud για επιχειρηματικούς πελάτες. Με την απόκτησή της έχουμε συνδυάσει το χαρτοφυλάκιο και την εμπειρία της με την MTN Business και τώρα είμαστε σε μια μοναδική θέση, από την οποία μπορούμε να αντιμετωπίσουμε όλες τις τεχνολογικές και άλλες προκλήσεις που ίσως συναντήσουν οι πελάτες μας.

Μετά την εξαγορά της IBS, η MTN Business λάνσαρε τo MTN Business Complete, που συνδυάζει υπηρεσίες πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών. Πώς μπορούν οι πελάτες της MTN Business να επωφεληθούν από αυτό;
To MTN Business Complete είναι η μοναδική ολοκληρωμένη ICT πρόταση στην αγορά που προσφέρει ένα πλήρες πακέτο προηγμένων τηλεπικοινωνιακών και υπηρεσιών πληροφορικής. Πελάτες από επιχειρήσεις κάθε μεγέθους μπορούν να επιλέξουν μόνο τις υπηρεσίες που χρειάζονται, δημιουργώντας ένα tailor-made πακέτο για την επιχείρησή τους σε ασυναγώνιστες τιμές, ούτως ώστε να μπορούν να απολαμβάνουν ολοκληρωμένες λύσεις ICT με ένα χαμηλό μηνιαίο πάγιο. Υπάρχει μια πληθώρα υπηρεσιών από τις οποίες μπορούν να επιλέξουν, όπως, κινητή και σταθερή τηλεφωνία, Internet, domain hosting, cloud endpoint security, τεχνική υποστήριξη καθώς και Microsoft Office 365. Όλα ή κάποια από αυτά μπορούν να συνδυαστούν προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες μιας εταιρείας .

Σχεδιάζετε να λανσάρετε κάποια νέα προϊόντα ή υπηρεσίες στο άμεσο μέλλον;
Θα έχουμε σίγουρα κάποιες «νέες αφίξεις» πριν από το τέλος του έτους, αν και δεν μπορούμε ακόμα να κάνουμε οποιεσδήποτε ανακοινώσεις. Αυτό που μπορώ να πω, ωστόσο, είναι ότι οι περισσότερες από τις νέες μας αφίξεις θα επικεντρωθούν σε λύσεις ICT, έχοντας ως στόχο να εμπλουτίσουν το MTN Business Complete ακόμη περισσότερο.

Δειτε Επισης

Ο όρος «ψηφιακή πολιτότητα» και η «Σύνοδος για την Συμμετοχική Ψηφιακή Πολιτότητα»
PLATX: Μνημόνιο συνεργασίας με e& Egypt-Πού θα εστιάσει και τι υπογραμμίζει η συγκεκριμένη κίνηση
Το IN Business TV στο μεγάλο τεχνολογικό γεγονός Huawei Connect 2024 στο Παρίσι (video & pics)
AWS: Οι δυνατότητες του cloud, η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη και η επένδυση μεγατόνων στις ΑΠΕ
Human Centric: Αξιοποίηση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης σε καινοτόμα προγράμματα κατάρτισης
Πώς ο ψηφιακός μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Στις εγκαταστάσεις της Dynamic Works ο Επικεφαλής Επιστήμονας
Primetel Business Networking Event: Ο έμπιστος συνεργάτης της σύγχρονης κυπριακής επιχείρησης (video)
Στο διεθνές συνέδριο για θέματα τεχνολογίας «Tallinn Digital Summit» ο Ν. Δαμιανού-Σειρά επαφών στην Εσθονία
Παρουσίασε σε «Διπλωματικό Σαλόνι» στο Ισραήλ το οικοσύστημα έρευνας και καινοτομίας της Κύπρου ο Σκουρίδης