Πώς να μειώσετε τα μηνιαία έξοδα του γραφείου σας
16:39 - 02 Αυγούστου 2016
Όλες οι εταιρείες ψάχνουν τρόπο να μειώσουν τον προϋπολογισμό τους αν και πολλές φορές κοιτώντας τη μεγάλη εικόνα, τους διαφεύγει ότι η εξοικονόμηση μπορεί να ξεκινήσει από τα μικρά μηνιαία έξοδα του γραφείου. Διαβάστε μερικά απλά παραδείγματα που μπορούν να σας οδηγήσουν σε εύκολη και ανώδυνη μείωση του μηνιαίου προϋπολογισμού.
1. Η χρήση λογισμικού ανοικτού κώδικα
Όλες οι εταιρείες χρειάζονται κάποιου είδους λογισμικό για να λειτουργήσουν. Από το πρόγραμμα που χρησιμοποιεί το λογιστήριο για την τιμολόγηση μέχρι και το CRM που κρίνεται απαραίτητο για την εξυπηρέτηση των πελατών σας. Σύμφωνα με έρευνα της Black Duck Software, 78% των εταιρειών στις ΗΠΑ χρησιμοποιούν κάποιου είδους open source πρόγραμμα.
2. Αντικαταστήστε τα επώνυμα προϊόντα με white label
Από τα προϊόντα καθαρισμού μέχρι τη γραφική ύλη, υπάρχουν εκατοντάδες επιλογές για μία εταιρεία που θέλει να μειώσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας της. Μπορεί να μοιάζει σταγόνα στον ωκεανό αλλά στο σύνολο των εξόδων θα κάνει σημαντική διαφορά.
3. Η μεταφορά στο Cloud
Για πολλές εταιρείες το να αυξάνουν διαρκώς τις δυνατότητες των server που διατηρούν εντός των γραφείων προκειμένου να καλύπτουν τις ανάγκες τους έχει καταντήσει λογιστικός βραχνάς. Η λύση στο πρόβλημα είναι η μεταφορά στο cloud όπου το κόστος είναι σαφώς μειωμένο και προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία αφού μπορείς να αυξάνεις τις δυνατότητες αναλόγως της ανάπτυξης της εταιρείας. Επιπλέον μειώνεται σημαντικά η ανάγκη για ενδοεταιρικό support.
4. Αγορά υπηρεσιών για τις εκτυπώσεις
Αν οι εκτυπωτικές σας ανάγκες είναι αυξημένες τότε ίσως να πρέπει να σκεφτείτε σοβαρά μια υπηρεσία όπως το Managed Print Services όπου η αγορά, συντήρηση και αντικατάσταση αναλώσιμων των εκτυπωτών σας περιλαμβάνονται σε ένα πακέτο και δεν χρειάζεται να ασχοληθείτε ξανά με θέματα προμηθειών ή συντήρησης. Το κόστος είναι σαφώς μικρότερο αν συνυπολογίσει κανείς το πόσο στοιχίζει ένας εκτυπωτής και τα ποσά που χρειάζονται κάθε μήνα για μελάνια ή συντήρηση.
5. Μείωση στα έξοδα συντήρησης
Ίσως έφθασε η στιγμή να επιλέξετε το outsourcing ως λύση για το συνεργείο καθαρισμού των γραφείων. Με αυτό τον τρόπο καθορίζετε εσείς πόσες φορές και για πόσες ώρες θα πληρώνετε το συνεργείο ενώ το ίδιο μπορείτε να πράξετε και για τα θέματα συντήρησης, όπου πιθανόν να μην είναι απαραίτητη η μόνιμη απασχόληση ατόμου ή ατόμων.
Στο πλαίσιο της λύσης MTN Business Complete η MTN Business προσφέρει σε συνεργασία με την Demstar Business Solutions και την Canon, την υπηρεσία Managed Print Services.