powered by

Οι εταιρείες πρέπει να αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους

Στο βήμα του 9ου Συνεδρίου Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης βρέθηκε ο Σπύρος Μορισαίος, Senior του τμήματος Υπηρεσιών Κλιματικής Αλλαγής και Βιωσιμότητας της ΕΥ.

Οι πρακτικές ΕΚΕ είναι γεγονός για πολλές εταιρείες. Πόσες όμως από αυτές αντιμετωπίζουν πραγματικά την ευθύνη των επιπτώσεων που προκαλούν στην κοινωνία και το περιβάλον είναι το ερώτημα που έθεσε ο Σπύρος Μορισαίος. 

Όπως επεσήμανε ο κ. Μορισαίος η ΕΚΕ πρέπει να ποικίλλει ανάλογα με την εταιρεία και τις δραστηριότητές της. «Οι πρακτικές ΕΚΕ της κάθε εταιρίας πρέπει να είναι η παραδοχή και η έμπρακτη αντιμετώπιση των επιπτώσεων των πράξεων της, και όχι κοινωνικά ευαίσθητες πράξεις οι οποίες όμως δεν σχετίζονται με τις επιπτώσεις των δραστηριοτήτων της κάθε εταιρείας», σημείωσε σχετικά.

Ταυτόχρονα, τόνισε ότι η στρατηγική ΕΚΕ του κάθε οργανισμού πρέπει να δομηθεί με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να υπάρχουν προτεραιότητες και παραδοχή των ευθυνών του. «Μόνο έτσι θα μπορούν να είναι πραγματικά αποτελεσματικές, χρήσιμες και να αυξήσουν την επιρροή του οργανισμού που τις κάνει πράξη», ανέφερε, μεταξύ άλλων.

Δειτε Επισης

F.O.C. Family Office Connect Cyprus: Το νέο δικτύο που αναδεικνύει την Κύπρο ως διεθνές κέντρο για family offices(pics)
Δημοτικό Κολυμβητήριο Λευκωσίας: Επαναλειτουργεί μετά από ανακαίνιση και πλήρη αναβάθμιση
Νέα στρατηγική συνεργασία SARMED–SMARTNAV...Τα πολλαπλά οφέλη που θα προσφέρει η νέα πλατφόρμα CANOPUS
Αρχίζει η δεύτερη φάση του 1ου Corporate Padel Tournament από το PadelPro και το IN Business
Invest Cyprus: Σημαντική επένδυση η ίδρυση ευρωπαϊκής θυγατρικής στην Κύπρο από την Drone Destination
Μια διαφορετική συζήτηση μεταξύ των CEO’s ΜΜΕ και Media Directors διαφημιστικών γραφείων της Κύπρου
Πολιτεία-Women Act: «Μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά αν είμαστε δικτυωμένες»
Η Fortsafe εγκαινιάζει την πρώτη της ασφαλή θυρίδα στην Πάφο...Νέα εποχή στην ιδιωτική αποθήκευση αντικειμένων αξίας
Γιατί οι άνθρωποι κάνουν τη διαφορά-Το αύριο μέσα από τη ματιά της Baker Tilly Ελλάδος
Π. Θρασυβούλου: H νέα εποχή με τεχνητή νοημοσύνη και πώς η EY μετασχηματίζει τις επαγγελματικές υπηρεσίες