Nέα εμφάνιση για τους χυμούς Λανίτης

Μετά από δεκαετίες στα ράφια με το γνωστό κόκκινο λογότυπο, οι χυμοί Λανίτης ανανεώνονται και αναδεικνύουν την ποιότητα και την ιστορία τους, με νέο λογότυπο, νέα εμφάνιση. 

Σε δελτίο Τύπου της εταιρείας αναφέρεται ότι «η ανανεωμένη εμφάνιση των χυμών Λανίτης εστιάζει στις θεμελιώδεις αξίες που τους χαρακτηρίζουν από το ξεκίνημά τους το 1949 μέχρι και σήμερα: αναλλοίωτη παράδοση στο χρόνο, υψηλή ποιότητα σε κάθε συσκευασία και υπέροχη γεύση».

Τα νέα εικαστικά, προστίθεται, «δίνουν προτεραιότητα στη χρηστικότητα και το περιεχόμενο, με ακόμη πιο εμφανή τα θρεπτικά συστατικά του κάθε χυμού. Επιπλέον, οι ανανεωμένοι χυμοί Λανίτης φέρουν το λογότυπο FSC καθώς έχουν πιστοποιηθεί από το Συμβούλιο Διαχείρισης Δασών (Forest Stewardship Council ®)». Πρόκειται για έναν ανεξάρτητο, μη κερδοσκοπικό οργανισμό, διεθνώς αναγνωρισμένο, που προωθεί την υπεύθυνη διαχείριση των δασών σε όλο τον κόσμο.

Ταυτόχρονα, επισημαίνεται ότι «η νέα τηλεοπτική καμπάνια, που είναι ήδη στον αέρα, αναδεικνύει την αξία του πρωινού, του σημαντικότερου ημερήσιου γεύματος και μας θυμίζει πως για να ξεκινήσει όμορφα η μέρα, χρειάζονται απλά πράγματα. Καλή διάθεση, χαμόγελα, υπέροχη γεύση και η υψηλή ποιότητα των χυμών Λανίτης, που μας προετοιμάζουν να ζήσουμε την κάθε μέρα μας, με θετική ενέργεια, και αισιοδοξία».

Μεταξύ άλλων, στο δελτίο Τύπου επισημαίνεται ότι «οι χυμοί Λανίτης, σεβόμενοι τις ανάγκες των καταναλωτών, ανταποκρίνονται στις προκλήσεις της αγοράς και προσφέρουν επιλογές που συνδυάζουν τη θρεπτική αξία των χυμών φρούτων με απολαυστική γεύση». Καταληκτικά, αναφέρεται ότι «οι εκλεκτές πρώτες ύλες και οι άριστες διαδικασίες εμφιάλωσης εξασφαλίζουν ποιότητα, υπέροχη γεύση και υγιεινή απόλαυση, χωρίς συντηρητικά, συμβάλλοντας σε ένα ισορροπημένο τρόπο ζωής».



Δειτε Επισης

Τα δύο νέα συναρπαστικά αυτοκίνητα που αποκάλυψε ο Όμιλος Πηλακούτα-Σχεδιασμένα για οδηγική απόλαυση
Ocean Basket: Γιορτάζουν 16 χρόνια δυναμικής παρουσίας-Συνεργασία με το ίδρυμα Always Ioanna Skordi
Υπεύθυνη ηλεκτροκίνηση σε ένα ανυψωμένο πακέτο SUV-Tο Kia EV3 είναι έτοιμο για την Ευρώπη
Η χριστουγεννιάτικη ταινία της Lidl και το ερώτημα που θέτει η φετινή καμπάνια(video)
Η FASTAQ λανσάρει μια καινοτόμο πλατφόρμα ανταλλαγής ακινήτων στην Κύπρο
Στην Κύπρο με ανανεωμένο στυλ και κορυφαίες επιδόσεις η νέα Ford Mustang-Τα 60 χρόνια ιστορίας
Volkswagen: Αναθεώρησε τις προοπτικές της για το 2024-Πιο αδύναμη απόδοση από την αναμενόμενη
Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις