Powered by

ΚΟΤ: Υποχρέωση ξενοδόχων έναντι πελατών

Ο Κυπριακός Οργανισμός Τουρισμού (ΚΟΤ) σε γραπτή τοποθέτηση του, αναφέρει ότι σε περίπτωση που μια ξενοδοχειακή επιχείρηση δεν μπορεί να τηρήσει την κράτηση, θα πρέπει να ενημερώσει τον πελάτη τουλάχιστον 15 μέρες πριν από την ημερομηνία έναρξης της κράτησης. Σε αντίθετη περίπτωση η επιχείρηση υποχρεούται όπως εξασφαλίσει πριν από την άφιξη αποδεκτή από τον πελάτη εναλλακτική διαμονή.

Η τοποθέτηση του ΚΟΤ, γίνεται με αφορμή πρόσφατα δημοσιεύματα όπως και συγκεκριμένες καταγγελίες προς τον Κυπριακό Οργανισμό Τουρισμού που αναφέρονται σε άρνηση από πλευράς ξενοδοχειακών επιχειρήσεων να παραχωρήσουν δωμάτια σε πελάτες που είχαν ήδη πραγματοποιήσει κράτηση.

Αν κατά την άφιξη του πελάτη στο ξενοδοχείο, διευκρινίζεται, ο πελάτης διαπιστώσει ότι δεν υπάρχουν διαθέσιμα δωμάτια, τότε θεωρείται ότι η επιχείρηση έχει εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της μόνο εάν εξασφαλίσει για τον πελάτη ίσο αριθμό ομοίων δωματίων με την αρχική κράτηση, σε καταλύματα ίσης κατηγορίας, με τις ίδιες ανέσεις και στην ίδια περιοχή. Αν η τιμή του νέου καταλύματος είναι ψηλότερη, η διαφορά θα πρέπει να καλυφθεί από τον ξενοδόχο.

Σε περίπτωση, σημειώνεται, που η επιχείρηση δεν μπορέσει να ικανοποιήσει τον πελάτη, θα πρέπει να τον αποζημιώσει με την καταβολή του συνολικού μισθώματος απλής παραμονής για την κράτηση, για 3 μέρες κατ’ ανώτατο όριο.

“Στόχος όλων θα πρέπει να είναι η αποφυγή προβλημάτων, παραπόνων και δυσάρεστων καταστάσεων και προς αυτή την κατεύθυνση ο ΚΟΤ καλεί τη ξενοδοχειακή βιομηχανία όπως δείξει την απαραίτητη σημασία με απώτερο σκοπό την αποφυγή των όποιων περιστατικών”, καταλήγει.

«Οδηγός Διακοπών»
Σε μια σειρά δραστηριοτήτων και ενεργειών για να διευκολύνει τον περιηγητή να χαρεί τις διακοπές του χωρίς απρόοπτες και δυσάρεστες καταστάσεις προβαίνει ο ΚΟΤ στα πλαίσια των συνεχών προσπαθειών του που στοχεύουν στη μέγιστη δυνατή απόλαυση των διακοπών από το κοινό.

Όπως αναφέρεται εντός αυτών των πλαισίων, εντάσσεται και η ετοιμασία από τον ΚΟΤ του «Οδηγού Διακοπών», μέσω του οποίου ο καταναλωτής μπορεί να ενημερωθεί για τα δικαιώματα και υποχρεώσεις του, τις πρόνοιες των σχετικών νομοθεσιών που τον αφορούν, ενώ μπορούν να αντληθούν και πρακτικές συμβουλές και καθοδήγηση, προκειμένου ο καταναλωτής να έχει μια ευχάριστη εμπειρία, χωρίς προβλήματα στις συναλλαγές του με τουριστικές επιχειρήσεις

Ο οδηγός χωρίζεται σε 3 ενότητες:

- Οδηγίες καταναλωτή για κράτηση και διαμονή σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις (…ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ),

- Πληροφορίες και καθοδήγηση κατά την επίσκεψη σε κέντρα αναψυχής (…ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΑΨΥΧΗΣ)

- Πληροφορίες που αφορούν τη χρήση δημόσιων παραλιών (…ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ).

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Υπερβολές από μέρους των συντεχνιών...«Λυπηρή η πρόθεση να πάρουν μέτρα εναντίον ξενοδοχειακών επιχειρήσεων»
Ανεύθυνος συνδικαλισμός χωρίς αναστολές παίζει κορώνα-γράμματα τον τουρισμό και την οικονομία
Σε ρόλο πυροσβέστη για την ξενοδοχειακή βιομηχανία το Υπ. Εργασίας-Ζητά εποικοδομητική συμβολή απ' όλα τα μέρη
Έντονος προβληματισμός και ξεκάθαρα μηνύματα ΠΑΣΥΞΕ και ΣΤΕΚ προς τις συντεχνίες για τις απεργίες
Παραβιάζουν τον Κώδικα Βιομηχανικών Σχέσεων οι συντεχνίες των ξενοδοχοϋπαλλήλων-Καταδικάζουν ΟΕΒ και ΚΕΒΕ
ΟΕΒ: Απαράδεκτες και προκλητικές οι απειλές για απεργία στα ξενοδοχεία
ΚΕΒΕ: Αδικαιολόγητη και παράτυπη η απόφαση για απεργίες στα ξενοδοχεία
Το νέο δρομολόγιο της Wizz Air από το αεροδρόμιο Πάφου-Πότε αρχίζουν οι πτήσεις
Θάνος Μιχαηλίδης: Στο 80%-85% η πληρότητα των ξενοδοχείων...Θα συνεχίσει να αναπτύσσεται η ροή των κρατήσεων
Έτοιμες να τορπιλίσουν την τουριστική σεζόν οι συντεχνίες των ξενοδοχοϋπαλλήλων-Τελεσίγραφο για απεργίες