Powered by

ΚΟΤ: Υποχρέωση ξενοδόχων έναντι πελατών

Ο Κυπριακός Οργανισμός Τουρισμού (ΚΟΤ) σε γραπτή τοποθέτηση του, αναφέρει ότι σε περίπτωση που μια ξενοδοχειακή επιχείρηση δεν μπορεί να τηρήσει την κράτηση, θα πρέπει να ενημερώσει τον πελάτη τουλάχιστον 15 μέρες πριν από την ημερομηνία έναρξης της κράτησης. Σε αντίθετη περίπτωση η επιχείρηση υποχρεούται όπως εξασφαλίσει πριν από την άφιξη αποδεκτή από τον πελάτη εναλλακτική διαμονή.

Η τοποθέτηση του ΚΟΤ, γίνεται με αφορμή πρόσφατα δημοσιεύματα όπως και συγκεκριμένες καταγγελίες προς τον Κυπριακό Οργανισμό Τουρισμού που αναφέρονται σε άρνηση από πλευράς ξενοδοχειακών επιχειρήσεων να παραχωρήσουν δωμάτια σε πελάτες που είχαν ήδη πραγματοποιήσει κράτηση.

Αν κατά την άφιξη του πελάτη στο ξενοδοχείο, διευκρινίζεται, ο πελάτης διαπιστώσει ότι δεν υπάρχουν διαθέσιμα δωμάτια, τότε θεωρείται ότι η επιχείρηση έχει εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της μόνο εάν εξασφαλίσει για τον πελάτη ίσο αριθμό ομοίων δωματίων με την αρχική κράτηση, σε καταλύματα ίσης κατηγορίας, με τις ίδιες ανέσεις και στην ίδια περιοχή. Αν η τιμή του νέου καταλύματος είναι ψηλότερη, η διαφορά θα πρέπει να καλυφθεί από τον ξενοδόχο.

Σε περίπτωση, σημειώνεται, που η επιχείρηση δεν μπορέσει να ικανοποιήσει τον πελάτη, θα πρέπει να τον αποζημιώσει με την καταβολή του συνολικού μισθώματος απλής παραμονής για την κράτηση, για 3 μέρες κατ’ ανώτατο όριο.

“Στόχος όλων θα πρέπει να είναι η αποφυγή προβλημάτων, παραπόνων και δυσάρεστων καταστάσεων και προς αυτή την κατεύθυνση ο ΚΟΤ καλεί τη ξενοδοχειακή βιομηχανία όπως δείξει την απαραίτητη σημασία με απώτερο σκοπό την αποφυγή των όποιων περιστατικών”, καταλήγει.

«Οδηγός Διακοπών»
Σε μια σειρά δραστηριοτήτων και ενεργειών για να διευκολύνει τον περιηγητή να χαρεί τις διακοπές του χωρίς απρόοπτες και δυσάρεστες καταστάσεις προβαίνει ο ΚΟΤ στα πλαίσια των συνεχών προσπαθειών του που στοχεύουν στη μέγιστη δυνατή απόλαυση των διακοπών από το κοινό.

Όπως αναφέρεται εντός αυτών των πλαισίων, εντάσσεται και η ετοιμασία από τον ΚΟΤ του «Οδηγού Διακοπών», μέσω του οποίου ο καταναλωτής μπορεί να ενημερωθεί για τα δικαιώματα και υποχρεώσεις του, τις πρόνοιες των σχετικών νομοθεσιών που τον αφορούν, ενώ μπορούν να αντληθούν και πρακτικές συμβουλές και καθοδήγηση, προκειμένου ο καταναλωτής να έχει μια ευχάριστη εμπειρία, χωρίς προβλήματα στις συναλλαγές του με τουριστικές επιχειρήσεις

Ο οδηγός χωρίζεται σε 3 ενότητες:

- Οδηγίες καταναλωτή για κράτηση και διαμονή σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις (…ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ),

- Πληροφορίες και καθοδήγηση κατά την επίσκεψη σε κέντρα αναψυχής (…ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΑΨΥΧΗΣ)

- Πληροφορίες που αφορούν τη χρήση δημόσιων παραλιών (…ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ).

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Philippe Bone: Μεγαλόπνοα σχέδια για την Accor στην Κύπρο-Σχεδιάζει τουλάχιστον 40 ξενοδοχεία με δέκα έργα ήδη σε εξέλιξη
Ολοταχώς για μεγάλο ρεκόρ ο τουρισμός... Πάνε για να σπάσουν το φράγμα των τεσσάρων εκατομμυρίων οι αφίξεις
Στα καλύτερά του με άνοδο σε αφίξεις και έσοδα ο τουρισμός...Αύξηση της συνεισφοράς του τομέα στο ΑΕΠ
Νέες προσθήκες στο Trilogy Plaza-To πολυαναμενόμενο εστιατόριο που ανοίγει τις πόρτες του την άνοιξη
Ισπανία: «Καμπάνα» 179 εκατ. σε πέντε αεροπορικές για καταχρηστικές χρεώσεις
Γιατί ο ΠΑΣΥΞΕ απέρριψε την μεσολαβητική πρόταση και το μήνυμα Παναγιώτου για τη συλλογική σύμβαση στα ξενοδοχεία
Ολοκαίνουργια άφιξη από όμιλο PHC...Πόλος έλξης και game changer το νέο Caffè Nero στην Πλατεία Ελευθερίας
H στρατηγική συνεργασία της Emirates με τη flydubai...Οι επτά τρόποι με τους οποίους επωφελούνται οι επιβάτες
Ανατροπή με την συλλογική σύμβαση στη ξενοδοχειακή βιομηχανία-«Όχι» ΠΑΣΥΞΕ στην πρόταση Παναγιώτου
City of Dreams Mediterranean: Κατά €778,750 πλουσιότερος ο νικητής του πρωταθλήματος ρουλέτας