Διαδραστική κάρτα από Blupath και Cinnabon
09:04 - 01 Ιουλίου 2016
Η Cinnabon, κατασκευαστές των πιο διάσημων ρολών κανέλας στον κόσμο, σε συνεργασία με την Blupath, έναν ειδικό παροχέα λύσεων με βάση το physical-web μάρκετινγκ, ξεκινούν ένα πιλοτικό πρόγραμμα 500 «διαδραστικών δωροκαρτών έκπληξη», εισάγοντας ένα νέο κανάλι επικοινωνίας στο ήδη εκτεταμένο μείγμα μάρκετινγκ της Cinnabon.
Όπως αναφέρεται σε δελτίο Τύπου, μια διαδραστική κάρτα, με τη χρήση της τεχνολογία Smart Touch από την Blupath, λειτουργεί ως μια προσωπική πύλη επικοινωνίας μεταξύ του πελάτη και της επιχείρησης. «Η κάρτα έχει το ίδιο μέγεθος με μια παραδοσιακή δώροκάρτα ή πιστωτική κάρτα, με μία βασική λειτουργική διαφορά: ο κάτοχος της κάρτας έχει τη δυνατότητα να την αγγίξει απλά στο κινητό του τηλέφωνο, και με αυτή του την κίνηση να λάβει πλούσιες πληροφορίες που ο εκδότης της κάρτας θέλει να επικοινωνήσει μαζί του», σημειώνεται.
Ταυτόχρονα, προστίθεται ότι η κάρτα προσφοράς Cinnabon έχει σχεδιαστεί για να συμπληρώσει το νέο χρονοδιάγραμμα ειδικών προσφορών της Cinnabon. «Κάθε δύο εβδομάδες η Cinnabon θα προσφέρει μια νέα προσφορά για τους κατόχους της κάρτας σε όλα τα καταστήματα της στη Κύπρο», επισημαίνεται στο δελτίο Τύπου.
Όπως εξηγείται σχετικά, ένας πελάτης πρέπει απλά να επιστρέψει την κάρτα που του έχει δοθεί στο κατάστημα για να πάρει την προσφορά, ή να την δώσει σε ένα φίλο του ως δώρο για να την χρησιμοποιήσει.
«Οι κάρτες όμως έχουν την πρόσθετη λειτουργία πως σχηματίζουν μια άμεση πύλη επικοινωνίας μεταξύ της Cinnabon και του πελάτη. Από τη στιγμή που ο κάτοχος της κάρτας την αγγίζει στο τηλέφωνό του, θα λάβει ένα ιδικά σχεδιασμένο μήνυμα που επιτρέπει την επικοινωνία μεταξύ του ιδίου και της Cinnabon», αναφέρεται. Το μήνυμα όχι μόνο θα αποκαλύψει την ειδική προσφορά της εβδομάδας, αλλά επίσης περιέχει βίντεο επιδεικνύοντας πώς παράγονται τα παγκοσμίως διάσημα ρολά κανέλας της Cinnabon, ένα χάρτη που δείχνει τη θέση των καταστημάτων Cinnabon, καθώς και τρόπους που επιτρέπουν στον πελάτη να στείλει τις παρατηρήσεις του ή να μοιραστεί τα στοιχεία επικοινωνίας του με τη Cinnabon για να κερδίσει επιπλέον προσφορές.
Ο συνιδρυτής της Blupath, Χρίστος Συμεού εξηγεί: «Ζούμε σε μια εποχή όπου η επικοινωνία μάρκετινγκ εξελίσσεται δραματικά. Ο όγκος των πληροφοριών γύρω μας γίνεται ολοένα και μεγαλύτερος, και οι καταναλωτές είναι πιο ικανοί από ποτέ να φιλτράρουν μηνύματα που δεν τους ενδιαφέρουν. Στόχος μας είναι να βοηθήσουμε να απομακρυνθούμε από μια ξεπερασμένη λογική όπου σπρώχνουμε τυχαία μηνύματα υψηλού όγκου στους καταναλωτές μέσα από μέσα μαζικής ενημέρωσης όπως ο τύπος και η τηλεόραση, και να μετακινηθούμε σε λύσεις όπου οι ίδιοι οι πελάτες είναι σε θέση να ‘τραβήξουν’ μηνύματα που είναι διαμορφωμένα για τους ίδιους και διαφοροποιημένα ανάλογα με την τοποθεσία στην οποία και βρίσκονται -όταν- και αν το θέλουν».
Μια «Διαδραστική» κάρτα Blupath είναι μια πύλη επικοινωνίας που βρίσκεται μέσα στο πορτοφόλι του πελάτη . Η επικοινωνία με τους πελάτες μπορεί να ποικίλει ανάλογα με το χρόνο και τη γεωγραφική θέση στην οποία βρίσκεται ο κάτοχος της κάρτας, καθώς και το ατομικό προφίλ του.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν μια διαδραστική κάρτα Cinnabon στα κατάστημα Cinnabon στο MyMall Λεμεσού μου και King’s Avenue Mall στην Πάφο, καθώς και να επικοινωνήσουν με την Blupath στο info@blupath.co.uk.