Η μάχη του διαδικτύου στην Κύπρο από το 2008

Την εικόνα που επικρατεί στον κλάδο των εταιρειών παροχής ευρυζωνικών υπηρεσιών παρουσιάζει το InBusinessNews. Στον τομέα της ευρυζωνικής πρόσβασης δραστηριοποιούνται πέντε παροχείς (Cyta, Cablenet, ΜΤΝ, Primetel και CallSat)  και υπάρχουν δύο ιδιόκτητα δίκτυα πρόσβασης (Cyta και Cablenet). 

Τα στοιχεία από το Γραφείο του Επιτρόπου Ρυθμίσεως Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων δείχνουν την αλλαγή στα μερίδια αγοράς των εταιρειών από το 2008. 

Τα τελευταία οχτώ χρόνια παρατηρείται μια σταθερή μείωση στο μερίδιο αγοράς της Cyta, ενώ ταυτόχρονα η Cablenet κερδίζει έδαφος στην παροχή των ευρυζωνικών υπηρεσιών. 

Η Cyta έχασε σχεδόν το ένα πέμπτο από το μερίδιο αγοράς της καθώς από το 82,3% έπεσε στο 63%. Ωστόσο, εξακολουθεί να είναι η πρώτη εταιρεία στην κούρσα παροχής ευρυζωνικών υπηρεσιών. 

Την αντίθετη εικόνα από τη Cyta παρουσιάζει η Cablenet. H εταιρεία παρουσιάζει ραγδαία αύξηση στα μερίδια αγοράς της από 2,2% το 2008 στο 19,7% το 2015.

Η ΜΤΝ παρέμεινε σταθερή από το τέταρτο τρίμηνο του 2008 στο δεύτερο τρίμηνο του 2015 στο 2-3%, ενώ την ίδια εικόνα σταθερότητας παρουσιάζει και η Primetel. Η Primetel παραμένει σταθερή στο 13,4%-13,9%.

Τέλος, ο πέμπτος πάροχος ευρυζωνικών υπηρεσιών είναι η εταιρεία CallSat με μερίδιο αγοράς 0,1-0,2%.

Δειτε Επισης

4ο CITEA Digital Cyprus Conference: Η τεχνολογία ως επιταχυντής επιχειρηματικής ανάπτυξης (video)
Στους δωρητές του TechIsland η BrainRocket-Βασικός παίχτης στον αναπτυσσόμενο τομέα της τεχνολογίας της Κύπρου
Πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στη Λευκωσία το 4ο CITEA Digital Cyprus Conference (pics)
Bcentriqe.ai: Στρατηγική επέκταση στην Κύπρο για την εταιρεία με έδρα τη Silicon Valley-Φέρνει πρωτοποριακές λύσεις τεχνητής νοημοσύνης
Η αξιοποίηση των big data από τις επιχειρήσεις...Πώς και γιατί μπορούν να δώσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
Τεχνητή νοημοσύνη εν δράσει... Πώς το AI μεταμορφώνει επιχειρήσεις και κυβερνητικά συστήματα
Η τεχνολογία ως εργαλείο στα χέρια των επιχειρήσεων για αναδιαμόρφωση της εμπειρίας του πελάτη
Λευτέρης Γαροφαλάκης: «Η ασφάλεια δεν είναι αυτοσκοπός»-Το AI και η μετάβαση στα Windows 11
Khaliq Khan: Γιατί το ΑΙ μεταμορφώνει την έννοια της αξίας στους οργανισμούς
Mark Oost: Tα πραγματικά οφέλη των AI agents και της GenAI