Powered by

WPP: Αύξηση 23,4% στα έσοδα το γ' τρίμηνο

H WPP, η μεγαλύτερη εταιρία μάρκετινγκ στον κόσμο σε όρους εσόδων εμφάνισε μεγάλη αύξηση στα έσοδα το τρίτο τρίμηνο και ξεπέρασε τις προσδοκίες των αναλυτών, καθώς σημείωσε καλές επιδόσεις σε βασικές αγορές περιλαμβανομένης της ηπειρωτικής Ευρώπης και της Βόρειας Αμερικής.

Τόνισε, ωστόσο, ότι η επιχείρησή της στη Βρετανία επιβραδύνθηκε μετά τις «ίσως πρώτες ενδείξεις της ανησυχίας από το Brexit».

Η εταιρία γνωστοποίησε ότι τα έσοδά της ενισχύθηκαν κατά 23,4% σε 3,61 δισ. στερλίνες, διότι επωφελήθηκε από την αποδυνάμωση του βρετανικού νομίσματος μετά το δημοψήφισμα.

Τα έσοδα από νέες δουλειές ήταν 3,47 δισ. στερλίνες τους εννέα πρώτους μήνες του έτους, έναντι 3,21 δισ. το ίδιο διάστημα πέρυσι.

Οι καθαρές συγκρίσιμες πωλήσεις ενισχύθηκαν στο τρίμηνο 2,8% σε όρους στερλίνας, έναντι μέσης εκτίμησης των αναλυτών για άνοδο 2,7%. Οι πωλήσεις like-for-like αυξήθηκαν κατά 2,1% στη Βρετανία, έναντι 3,5% το προηγούμενο τρίμηνο.

Για το σύνολο του έτους, η WPP αναμένει πως οι καθαρές πωλήσεις like-for-like θα αυξηθούν άνω του 3%.

ΠΗΓΗ: euro2day.gr

 

Δειτε Επισης

Scope: Βελτιώνονται οι μακροπρόθεσμες πιστωτικές προοπτικές της Τουρκίας-Τι προειδοποιεί ο γερμανικός οίκος
Το κόστος δανεισμού της Γαλλίας ξεπέρασε της Ισπανίας για πρώτη φορά από το 2006
Σε υψηλό 12 ετών το ασήμι-Νέο ιστορικό ρεκόρ για χρυσό
Κυρώσεις στον Ρώσο Σεργκέι Σεργκέγιεβιτς Ιβανόφ και στην εταιρεία κρυπτονομισμάτων Cryptex από ΗΠΑ
Καμπανάκι από ING-Κολλημένη σε στασιμότητα η γερμανική οικονομία
Το Κογκρέσο απέτρεψε προεκλογικό «shutdown» στις ΗΠΑ
Άνω των 100 εταιρειών υπέγραψαν Σύμφωνο της Ε.Ε. για ΤΝ-Mεταξύ αυτών και διεθνείς κολοσσοί
Η Google προσέφυγε κατά της Microsoft ενώπιον της Ευρωπαϊκής Επιτροπής-Γιατί την κατηγορεί
Σουηδία: Μείωσε το βασικό επιτόκιό της κατά 25 μονάδες βάσης η Κεντρική Τράπεζα της χώρας
Επιχείρηση Σιμσέκ στη Νέα Υόρκη να καθησυχάσει τις ανησυχίες των επενδυτών-Η κατάσταση της τουρκικής οικονομίας