Powered by

WPP: Αύξηση 23,4% στα έσοδα το γ' τρίμηνο

H WPP, η μεγαλύτερη εταιρία μάρκετινγκ στον κόσμο σε όρους εσόδων εμφάνισε μεγάλη αύξηση στα έσοδα το τρίτο τρίμηνο και ξεπέρασε τις προσδοκίες των αναλυτών, καθώς σημείωσε καλές επιδόσεις σε βασικές αγορές περιλαμβανομένης της ηπειρωτικής Ευρώπης και της Βόρειας Αμερικής.

Τόνισε, ωστόσο, ότι η επιχείρησή της στη Βρετανία επιβραδύνθηκε μετά τις «ίσως πρώτες ενδείξεις της ανησυχίας από το Brexit».

Η εταιρία γνωστοποίησε ότι τα έσοδά της ενισχύθηκαν κατά 23,4% σε 3,61 δισ. στερλίνες, διότι επωφελήθηκε από την αποδυνάμωση του βρετανικού νομίσματος μετά το δημοψήφισμα.

Τα έσοδα από νέες δουλειές ήταν 3,47 δισ. στερλίνες τους εννέα πρώτους μήνες του έτους, έναντι 3,21 δισ. το ίδιο διάστημα πέρυσι.

Οι καθαρές συγκρίσιμες πωλήσεις ενισχύθηκαν στο τρίμηνο 2,8% σε όρους στερλίνας, έναντι μέσης εκτίμησης των αναλυτών για άνοδο 2,7%. Οι πωλήσεις like-for-like αυξήθηκαν κατά 2,1% στη Βρετανία, έναντι 3,5% το προηγούμενο τρίμηνο.

Για το σύνολο του έτους, η WPP αναμένει πως οι καθαρές πωλήσεις like-for-like θα αυξηθούν άνω του 3%.

ΠΗΓΗ: euro2day.gr

 

Δειτε Επισης

Νέα επίθεση Τραμπ κατά Πάουελ-«Αργός και καταστροφικός, μας κοστίζει δισεκατομμύρια»
Ντομπρόβσκις: Πρόοδος στις διαπραγματεύσεις με τις ΗΠΑ, αλλά είμαστε έτοιμοι για αντίποινα
Ικανοποίηση Κομισιόν για την συμφωνία αύξησης αποτελεσματικότητας κεφαλαιαγορών Ε.Ε.-Σημαντικά οφέλη
Διατηρεί στο 4,25% το επιτόκιό της η Τράπεζα της Αγγλίας-Απογοητεύει νοικοκυριά και επιχειρήσεις
Στην εποχή των μηδενικών επιτοκίων εισέρχεται η Ελβετία-Ανησυχία για επιστροφή σε αρνητικά επιτόκια
Δεν γλιτώνει το πρόστιμο-μαμούθ €4 δις από την Ε.Ε. η Google… «Αναποτελεσματικά τα νομικά επιχειρήματα που προέβαλε»
Στο χείλος της ύφεσης η οικονομία της Ρωσίας-Τα υψηλά επιτόκια πνίγουν τις επενδύσεις
Λαγκάρντ: Το ευρωπαϊκό εμπόριο αντίβαρο στις παγκόσμιες αναταράξεις
Σε υψηλό δεκαετίας η πλατίνα-Στα 1.350,17 δολάρια η ουγγιά
Τζερόμ Πάουελ (Fed): Βασικός παράγοντας για την υψηλή αβεβαιότητα οι δασμοί Τραμπ