WPP: Αύξηση 23,4% στα έσοδα το γ' τρίμηνο
12:24 - 31 Οκτωβρίου 2016
H WPP, η μεγαλύτερη εταιρία μάρκετινγκ στον κόσμο σε όρους εσόδων εμφάνισε μεγάλη αύξηση στα έσοδα το τρίτο τρίμηνο και ξεπέρασε τις προσδοκίες των αναλυτών, καθώς σημείωσε καλές επιδόσεις σε βασικές αγορές περιλαμβανομένης της ηπειρωτικής Ευρώπης και της Βόρειας Αμερικής.
Τόνισε, ωστόσο, ότι η επιχείρησή της στη Βρετανία επιβραδύνθηκε μετά τις «ίσως πρώτες ενδείξεις της ανησυχίας από το Brexit».
Η εταιρία γνωστοποίησε ότι τα έσοδά της ενισχύθηκαν κατά 23,4% σε 3,61 δισ. στερλίνες, διότι επωφελήθηκε από την αποδυνάμωση του βρετανικού νομίσματος μετά το δημοψήφισμα.
Τα έσοδα από νέες δουλειές ήταν 3,47 δισ. στερλίνες τους εννέα πρώτους μήνες του έτους, έναντι 3,21 δισ. το ίδιο διάστημα πέρυσι.
Οι καθαρές συγκρίσιμες πωλήσεις ενισχύθηκαν στο τρίμηνο 2,8% σε όρους στερλίνας, έναντι μέσης εκτίμησης των αναλυτών για άνοδο 2,7%. Οι πωλήσεις like-for-like αυξήθηκαν κατά 2,1% στη Βρετανία, έναντι 3,5% το προηγούμενο τρίμηνο.
Για το σύνολο του έτους, η WPP αναμένει πως οι καθαρές πωλήσεις like-for-like θα αυξηθούν άνω του 3%.
ΠΗΓΗ: euro2day.gr