Γιατί μια παράταση το 2018 συμφέρει την Total αλλά όχι την Κυβέρνηση

Ο πονοκέφαλος για την Κυβέρνησης από την ένσταση που φέρουν οι νέοι ιδιοκτήτες στο λιμάνι της Λεμεσού στη συμφωνία που υπεγράφη μεταξύ Total και EDT Offshore καλά κρατεί.

Το ταξίδι του υπουργού Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων Μάριου Δημητριάδη στο Ντουμπάι όπου συναντήθηκε με επικεφαλείς της DP World δεν φαίνεται να απέδωσε καρπούς. 

Σύμφωνα με πληροφορίες οι επαφές συνεχίζονται αναζητώντας την χρυσή τομή στο θέμα. Όπως ήταν αναμενόμενο η εταιρεία δεν φαίνεται διατεθειμένη να οπισθοχωρήσει τόσο εύκολο και να δημιουργήσει προηγούμενο σε μια συμφωνία που έχει για την εκμετάλλευση του κυπριακού λιμανιού τα επόμενα 25 χρόνια.

Περισσότερα στο EnergyNews

Δειτε Επισης

Άνοιξε ο δρόμος για αποθήκευση ενέργειας στο δίκτυο ηλεκτρισμού-Πού θα τοποθετηθούν και ποιας ισχύος θα είναι
Νέο άλμα 3% για το πετρέλαιο, με φόντο την κλιμάκωση στον πόλεμο Ισραήλ-Ιράν
Παίρνουν την ανιούσα οι τιμές καυσίμων λόγω της σύγκρουσης Ισραήλ-Ιράν… Έρχεται σύντομα και η πράσινη φορολογία
Πετρέλαιο: Σταθεροποίηση στις τιμές και στάση αναμονής-Άνοδος σχεδόν 10% σε έξι ημέρες
Στα πρόθυρα νέου ενεργειακού σοκ η νοτιοανατολική Ευρώπη από τον κίνδυνο ανόδου του φυσικού αερίου
Συνεχίζεται η εγκατάσταση έξυπνων μετρητών από την ΑΗΚ-Σε αυτές τις περιοχές θα τοποθετηθούν οι επόμενοι
Προς υψηλό 5 μηνών το πετρέλαιο-Κορυφώνεται η αγωνία των επενδυτών για τη Μέση Ανατολή
Εν αναμονή της έγκρισης της ΡΑΕΚ για την αύξηση 3% στο ρεύμα η ΑΗΚ-«Είναι μια χρονοβόρα διαδικασία»
Μάριος Παναγίδης: Κρίσιμος ο σεβασμός δικαίου Ε.Ε. και UNCLOS για αξιοποίηση ενεργειακών πόρων και ηλεκτρική διασύνδεση
Deutsche Bank: Το καλό και το κακό σενάριο για τις τιμές του πετρελαίου