Γιατί μια παράταση το 2018 συμφέρει την Total αλλά όχι την Κυβέρνηση

Ο πονοκέφαλος για την Κυβέρνησης από την ένσταση που φέρουν οι νέοι ιδιοκτήτες στο λιμάνι της Λεμεσού στη συμφωνία που υπεγράφη μεταξύ Total και EDT Offshore καλά κρατεί.

Το ταξίδι του υπουργού Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων Μάριου Δημητριάδη στο Ντουμπάι όπου συναντήθηκε με επικεφαλείς της DP World δεν φαίνεται να απέδωσε καρπούς. 

Σύμφωνα με πληροφορίες οι επαφές συνεχίζονται αναζητώντας την χρυσή τομή στο θέμα. Όπως ήταν αναμενόμενο η εταιρεία δεν φαίνεται διατεθειμένη να οπισθοχωρήσει τόσο εύκολο και να δημιουργήσει προηγούμενο σε μια συμφωνία που έχει για την εκμετάλλευση του κυπριακού λιμανιού τα επόμενα 25 χρόνια.

Περισσότερα στο EnergyNews

Δειτε Επισης

Πετρέλαιο: Πρώτη εβδομαδιαία πτώση από τον Απρίλιο-Προεξοφλεί αύξηση της προσφοράς η αγορά
Πετρέλαιο: Τα σχέδια του ΟΠΕΚ+ για αύξηση της παραγωγής έφεραν νέα πτώση στις τιμές-Στα $64 το brent
Κόκκινο Βουλής σε ν/σ για αύξηση σε πέντε των μελών της ανώτερης διοίκησης της ΡΑΕΚ
Για προάσπιση βιωσιμότητας οργανισμού συζήτησαν διοίκηση, διεύθυνση και συντεχνίες ΑΗΚ
Μ. Μανουσάκης: Η συνεισφορά του ΑΔΜΗΕ στην επιτάχυνση της πράσινης μετάβασης της Ελλάδας
Energean: Παραγωγή έως και 180 χιλ. βαρέλια στο τρίμηνο-Οι νέοι σχεδιασμοί και οι προοπτικές για το 2025
Πετρέλαιο: Η αύξηση-έκπληξη των αποθεμάτων στις ΗΠΑ έφερε πτώση στις τιμές
Καμπανάκι ΣΑΗ για τις συνέπειες της πρότασης φορολόγησης «υπερκερδών» από ΑΠΕ
Μηχανικοί της ΕΤΥΦΑ στην Μαλαισία... Εξέτασαν επί τόπου τον «Προμηθέα»
Goldman Sachs: Ο ανεφοδιασμός της Ευρώπης με φυσικό αέριο κινδυνεύει αν υποχωρήσουν και άλλο οι τιμές