powered by

Anthony Quigley: Αναπόσπαστο μέρος της εμπορικής επιτυχίας το digital marketing

Με το ψηφιακό τοπίο να εξελίσσεται και να αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς οι εταιρείες πρέπει να προσαρμοστούν και να υιοθετήσουν ψηφιακές τεχνολογίες και τεχνικές, προκειμένου να πετύχουν στη στρατηγική τους, επισημαίνει o ιδρυτής του Digital Marketing Institute, Anthony Quigley. Μιλώντας στο InBusinessNews, o Anthony Quigley αναφέρθηκε στη συνεργασία του με την ImarComms και την από κοινού παροχή εκπαιδευτικών σεμιναρίων στην Κύπρου που αρχίζουν στις 2 Νοεμβρίου.  

Πότε ιδρύθηκε το Digital Marketing Institute και ποιοι είναι οι κύριοι τομείς δραστηριοποίησης του;
Το Digital Marketing Institute ιδρύθηκε το 2008 από τους Anthony Quigley και Ian Dodson. Αρχικά, επρόκειτο για εταιρεία κατάρτισης που παραχωρούσε μαθήματα σε αίθουσες διδασκαλίας, ενώ σύντομα επεκτάθηκε υιοθετώντας ένα μοντέλο online διδασκαλίας και το οποίο έδιδε ευέλικτες επιλογές σπουδών και επαγγελματικές πιστοποιήσεις προς τους φοιτητές σε παγκόσμια βάση.

Κατέχοντας ηγετική θέση στο χώρο της εκπαίδευσης και υπερασπιστές της δια βίου μάθησης, στόχος μας είναι η αντιμετώπιση της παγκόσμιας έλλειψης δεξιοτήτων παρέχοντας στους φοιτητές σχετικές και επικαιροποιημένες δεξιότητες  στο digital marketing ημερομηνία ψηφιακό μάρκετινγκ ώστε να επιτύχουν στην ψηφιακή οικονομία.
Ως επαγγελματικός φορέας πιστοποίησης, το Digital Marketing Institute ειδικεύεται στο digital marketing και την πώληση τίτλων που επικυρώνονται από τα μεγαλύτερα και πιο ισχυρά ψηφιακά brands στον κόσμο.

Τι είδους εκπαιδευτικά προγράμματα προσφέρει, σε ποιους απευθύνονται και τι πιστοποιήσεις παραχωρούνται σε όσους παρακολουθούν τα εν λόγω προγράμματα; 
Προσφέρουμε επικυρωμένα και επαγγελματικά προσόντα στο digital marketing και social σε επίπεδο πτυχίου, μεταπτυχιακού διπλώματος και μεταπτυχιακού τίτλου. Τα μαθήματά μας απευθύνονται σε διάφορες ομάδες, από επαγγελματίες στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις, ανώτερα στελέχη, πρόσφατους απόφοιτους πανεπιστημίων καθώς και σε άτομα που επιθυμούν να εμπλουτίσουν τις δεξιότητές τους για να κάνουν στροφή στην καριέρα τους ανά πάσα στιγμή στην επαγγελματική τους ζωή.

Πέραν της συνεργασίας μας με δημόσια και ιδιωτικά πανεπιστήμια, εμπορικά κολέγια και ιδιωτικούς φορείς παροχής εκπαίδευσης, παρέχουμε λύσεις ψηφιακής εκπαίδευσης σε επιχειρήσεις με στόχο την ενδυνάμωση των ψηφιακών τους δυνατοτήτων τους και να καταστούν πιο ανταγωνιστικές στην ψηφιακή αγορά.

Με την ολοκλήρωση του μαθήματος Digital Marketing Institute, οι απόφοιτοι λαμβάνουν πιστοποιητικό με διεθνή αναγνώριση και το οποίο διασφαλίζει ότι είναι πλήρως καταρτισμένοι στον εν λόγω τομέα και έτοιμοι για να εργοδοτηθούν.

Πως αποφασίσατε να συνεργαστείτε με την ImarComms και πως θα χαρακτηρίζατε τη μέχρι τώρα συνεργασία σας; 
Στόχος μας είναι να συνεργαστούμε με τους εταίρους μας σε όλο τον κόσμο οι οποίοι είναι αφοσιωμένοι στην παροχή παγκόσμιας κλάσης ψηφιακής εκπαίδευσης. Σε ό,τι αφορά τη συνεργασία μας με την ImarComms, γνωρίζαμε από την αρχή ότι η εν λόγω εταιρεία παρέχει υψηλής ποιότητας εκπαίδευση σε μια σειρά από εταιρικούς πελάτες και μεμονωμένους μαθητές.

Με μια δεκαετία εμπειρίας πίσω τους, η ImarComms έχει εργαστεί σκληρά για να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ offline και online επικοινωνίας και πρόκειται για ένα αξιοσέβαστο εταίρο στη γεφύρωση του χάσματος ψηφιακών δεξιοτήτων στην Κύπρος.

Μέχρι στιγμής η συνεργασία υπήρξε γόνιμη και συναρπαστική και ελπίζουμε να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε μαζί για να προσφέρουμε από κοινού εκπαίδευση στο digital marketing, ενισχύοντας με τα κατάλληλα εφόδια την επαγγελματική σταδιοδρομία των Κυπρίων επαγγελματιών.

Τι σεμινάρια θα προσφέρετε στην Κύπρο σε συνεργασία με την ImarComms;
Στο πλαίσιο της παγκόσμιας συνεργασίας μας, η ImarComms θα παρέχει μια σειρά πιστοποιημένων με δίπλωμα επαγγελματικών μαθημάτων στον τομέα του digital marketing και selling. Επιπλέον, θα προσφέρει μεταπτυχιακό δίπλωμα στο digital marketing και μεταπτυχιακό τίτλο.

Μπορείτε να μας περιγράψετε την εικόνα σε ό,τι αφορά την ψηφιακή τεχνογνωσία των επιχειρήσεων;
Οι Οργανισμοί σήμερα πρέπει να διαχειρίζονται έξυπνα το ταξίδι του πελάτη τους από την πρώτη στιγμή μέχρι και την πώληση. Όπως όλες οι καινοτομίες (προσωπικές και εμπορικές) αρχίζουν σήμερα (και καθοδηγούνται) από την ψηφιακή εποχή, μια σειρά από ψηφιακές τεχνολογίες ενεργοποιούνται για να διασφαλιστεί η επιτυχής «διαδρομή» των πελατών. Αυτό συμβαίνει από τα δεδομένα, την εμπειρία του πελάτη μέχρι και τα analytics. Το κλειδί για την επιχειρηματική ευφυΐα σήμερα είναι να είναι πελατοκεντρική και να διαθέτει ευέλικτη στρατηγική που να προσαρμόζεται στις μεταβαλλόμενες ανάγκες του καταναλωτή. 

Δεν υπάρχουν κανόνες στην εξέλιξη της ψηφιακής εποχής, ώστε οι οργανισμοί να είναι ενήμεροι για τις εξελίξεις και τις τάσεις που θα μπορούσαν να επηρεάσουν τη βιομηχανία και τις επιχειρήσεις τους. Με πάνω από το 87% των επιχειρήσεων να επισημαίνουν ότι το τμήμα digital marketing έχει σημαίνοντα ρόλο στον καθορισμό συνολικής επιχειρηματικής στρατηγικής, οι οργανισμοί πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι η ψηφιακή αποτελεί πλέον αναπόσπαστο μέρος της εμπορικής επιτυχίας.

Ποιες είναι οι προκλήσεις για τις επιχειρήσεις στη νέα ψηφιακή εποχή σε ό,τι αφορά την επικοινωνία και το marketing; 
Η έλευση της ψηφιακής τεχνολογίας έχει αλλάξει άρδην τον τρόπο που οι άνθρωποι επικοινωνούν, αλληλεπιδρούν και προβαίνουν σε αγορές. Με τους καταναλωτές σήμερα να είναι περισσότερο ενδυναμωμένοι από κάθε άλλη εποχή, οι εταιρείες πρέπει να επικεντρωθούν στις ανάγκες και επιθυμίες του αγοραστή και να θέσει τον πελάτη στο επίκεντρο του marketing και της επικοινωνιακής τους στρατηγικής.

Με το ψηφιακό τοπίο να εξελίσσεται και να αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς οι εταιρείες πρέπει να προσαρμοστούν και να υιοθετήσουν ψηφιακές τεχνολογίες και τεχνικές, προκειμένου να πετύχουν. Ένα μεγάλο μέρος την υιοθέτησης των νέων τεχνολογιών απαιτεί ταλέντο, ειδικευμένους επαγγελματίες που είναι σε θέση να ηγηθούν της ψηφιακής στρατηγικής της επιχείρησης και να χρησιμοποιήσουν τις νέες τεχνολογίες και τάσεις με στόχο την αύξηση των πωλήσεων, να προσελκύσουν έσοδα και να αναπτύξουν το brand awareness.

Αυτή τη στιγμή, το πρόβλημα είναι ότι πολλές οργανώσεις που αγωνίζονται, όχι μόνο για να βρουν τα κατάλληλα ψηφιακά εργαλεία για την επιχείρησή τους, αλλά και για το πως μπορούν να επωφεληθούν των ευκαιριών που παρουσιάζουν οι εν λόγω ψηφιακές τεχνολογίες.

Πως αναμένεται να επηρεαστεί το παραδοσιακό marketing από το digital marketing; 
Από τις αρχές του 20ου αιώνα, οι επιτυχημένες στρατηγικές του marketing επηρεάζονταν από αρχές και μεθόδους που ήσαν απόρροια πρακτικών του παρελθόντος. Ωστόσο, με τη συνεχώς μεταβαλλόμενη ψηφιακή εποχή που επηρεάζει όλους τους κλάδους, οι παραδοσιακές τεχνικές μάρκετινγκ και μόνο δεν είναι αρκετές πλέον για μια πετυχημένη στρατηγική. Οι Ψηφιακές στρατηγικές είναι φθηνότερες από τις παραδοσιακές τεχνικές, πιο γρήγορες, είναι μετρήσιμες και στην τελική πιο αποτελεσματικές.

Το κλειδί για μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας του παραδοσιακού μάρκετινγκ είναι ο συνδυασμός του με ψηφιακές στρατηγικές και τεχνικές που μπορούν να φτάσουν σε νέα ακροατήρια, επιτρέπουν την εμπλοκή και μεγιστοποιούν την απόδοση της επένδυσης των επιχειρήσεων.

Δειτε Επισης

Ξεκίνησε ο Σύνδεσμος Κυπρίων Επαγγελματιών Ελλάδας-«Εφαλτήριο για από κοινού ανάπτυξη»
Η Κύπρος φιλοξένησε την ετήσια τελετή «Collectives» του Conservation Collective
Ενισχύουν τη συνεργασία τους ΚΣΕΕΚ και AIAD-Πού αποσκοπεί το MoU που υπέγραψαν
Το RMHC Κύπρου τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Οικογένειας με το μεγαλύτερο Family Fun Day
Πρώτο επιστημονικό συνέδριο για τον αυτισμό στο ΤΕΠΑΚ
Στον αστερισμό των 17ων IN Business Awards...Την ερχόμενη Τετάρτη η τελετή απονομής των βραβείων
Υποτροφία «Εύη Παπαδοπούλου»: Η ΚΕΑΝ επενδύει για άλλη μια χρονιά στην εκπαίδευση των νέων
Γεγονός το PadelPro Corporate Padel Tournament by IN Business-Πώς να δηλώσετε συμμετοχή
Επιστρέφει δυναμικά το 2ο ετήσιο Cyprus Forum London
Κορυφαίοι διεθνείς εμπειρογνώμονες συμμετέχουν στο φετινό Compliance Forum