powered by

Μαρία Γερμανού: Οι τέσσερις προκλήσεις στον τομέα των logistics

Για τέσσερις προκλήσεις στον τομέα των logistics μίλησε η head of sector Retails brands, της C.A. Papaellinas, Μαρία Γερμανού, στο 10ο Συνέδριο & Έκθεση Εφοδιαστικής Αλυσίδας & Logistics.

Η πρώτη πρόκληση είναι να καταλάβουμε ποιος είναι ο νέος μας καταναλωτής και γι’ αυτό πρέπει να επενδύσουμε σε συστήματα και εργαλεία. «Ο νέος καταναλωτής είναι οι millennians, οι γεννημένοι το 1980 που αποτελούν το 25% του πληθυσμού. Είναι δεκτικοί σε καινούργια πράγματα και καινούργιους τρόπους επικοινωνίας. Πρέπει να είμαστε δημιουργικοί, να προσφέρουμε πράγματα με φαντασία για να τους προκαλούμε ευχάριστα», τόνισε.

 

Η αξιοποίηση των σωστών καναλιών επικοινωνίας(digital, online, offline) αποτελεί τη δεύτερη πρόκληση. «Είναι ατέλειωτα τα μέσα, με τα οποία μπορεί μια εταιρεία να επικοινωνήσει με τον πελάτη της», είπε κι εξήγησε: «Πρέπει όμως, να είναι ξεκάθαρο γι’ αυτήν ποια μέσα έχει ο πελάτης της και τι μπορεί να χρησιμοποιήσει για να τον προσεγγίσει. Πρέπει να δημιουργήσουμε ένα νέο περιβάλλον για τον καταναλωτή».

Η τρίτη πρόκληση αφορά στο ψώνισμα που πλέον έγινε εμπειρία. «Ο καταναλωτής αναμένει ικανοποίηση των αναγκών κι επιθυμιών του πριν τις εκφράσει. Είναι πιο έξυπνος από ποτέ, συγκρίνει διαφορετικούς κλάδους, διαφορετικές εμπειρίες και από διαφορετικές εταιρείες», σημείωσε. Τόνισε ότι ο μόνος τρόπος για να καταλάβουν πλέον οι εταιρείες τον καταναλωτή είναι να τον αναλύσουν, οπότε πρέπει να επενδύσουν στην ανάλυση και να πάψουν να μαντεύουν.

Η τελευταία πρόκληση, σύμφωνα με την κ. Γερμανού, είναι η αξιοποίηση όσον το καλύτερο δυνατόν του ανθρώπινου δυναμικού. «Η μεγαλύτερη μεταβλητή είναι η διαχείριση του ανθρωπίνου δυναμικού. Πρέπει όλοι να διασφαλίσουμε ότι έχουμε το κατάλληλο προσωπικό και γι’ αυτό πρέπει να ενσωματωθούν στη ρουτίνα μας τα σωστά εργαλεία», επεσήμανε. Τόνισε μάλιστα, ότι όσοι έχουν τη μεγαλύτερη αποδοτικότητα των πόρων τους είναι αυτοί που θα επιβιώσουν. «Πρέπει κάθε εταιρεία να έχει ξεκάθαρο τι επιθυμεί να πετύχει, τι την κάνει διαφορετική από τον ανταγωνισμό, πρέπει να βεβαιωθεί ότι έχει το κατάλληλο δίκτυο ανθρώπων που θα την οδηγήσουν στον στόχο της», κατέληξε.

Δειτε Επισης

F.O.C. Family Office Connect Cyprus: Το νέο δικτύο που αναδεικνύει την Κύπρο ως διεθνές κέντρο για family offices(pics)
Δημοτικό Κολυμβητήριο Λευκωσίας: Επαναλειτουργεί μετά από ανακαίνιση και πλήρη αναβάθμιση
Νέα στρατηγική συνεργασία SARMED–SMARTNAV...Τα πολλαπλά οφέλη που θα προσφέρει η νέα πλατφόρμα CANOPUS
Αρχίζει η δεύτερη φάση του 1ου Corporate Padel Tournament από το PadelPro και το IN Business
Invest Cyprus: Σημαντική επένδυση η ίδρυση ευρωπαϊκής θυγατρικής στην Κύπρο από την Drone Destination
Μια διαφορετική συζήτηση μεταξύ των CEO’s ΜΜΕ και Media Directors διαφημιστικών γραφείων της Κύπρου
Πολιτεία-Women Act: «Μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά αν είμαστε δικτυωμένες»
Η Fortsafe εγκαινιάζει την πρώτη της ασφαλή θυρίδα στην Πάφο...Νέα εποχή στην ιδιωτική αποθήκευση αντικειμένων αξίας
Γιατί οι άνθρωποι κάνουν τη διαφορά-Το αύριο μέσα από τη ματιά της Baker Tilly Ελλάδος
Π. Θρασυβούλου: H νέα εποχή με τεχνητή νοημοσύνη και πώς η EY μετασχηματίζει τις επαγγελματικές υπηρεσίες