Ισαάκ Δούρος: Οι τελευταίες 50 γιάρδες
13:29 - 25 Οκτωβρίου 2016

Τη σημασία των «τελευταίων 50 γιάρδων» ανέλυσε στο 10ο Συνέδριο & Έκθεση Εφοδιαστικής Αλυσίδας & Logistics, ο merchandising manager της G.A.P. Vassilopoulos Group Ισαάκ Δούρος.
Όπως είπε, η διαδρομή από το εργοστάσιο μέχρι και το ράφι, είναι «μαραθώνια» κι ιδιαίτερα με τα σημερινά δεδομένα της πολύ δύσκολης ανταγωνιστικής αγοράς, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ένας υπερμαραθώνιος. «Ομολογουμένως στον μαραθώνιο δεν τερματίζουν όλοι για τον όποιο λόγο της όποιας φυσικής κατάστασης. Αλλά, στη σχέση ΕΑ – Logistics “τα τελευταία 50 μέτρα”, από εμάς εξαρτάται να δώσουμε συνέχεια και να τερματίσουμε επιτυχώς», σημείωσε.
Τόνισε ότι αποτυπώνεται ένα ασύμμετρο κόστος, το οποίο λίγοι έμποροι επιχειρηματίες, όπως έδειξαν διάφορα case studies, έχουν επιτυχώς κατανοήσει. «Φανταστείτε το προϊόν να είναι ήδη εμβολιασμένο με το 98% του κόστους, προ της πώλησης και ασύμμετρα το υπόλοιπο 2% (που αποτελεί το last 50 yards), να σταματά την εμπορική πορεία του προϊόντος», επεσήμανε. Και πρόσθεσε: «Το merchandising αποτελεί το τελευταίο βήμα της αλυσίδας. The last 50 yards. Το ασύμμετρο και υπερπολύτιμο 2 %».
Επιπλέον, όπως ανέφερε, σημαντικό ρόλο στο merchandising διαδραματίζει η τεχνολογία. «Ένα Online Συστήμα Αναφορών που “χτίζεται” ακριβώς πάνω στις ανάγκες του πελάτη μας, μπορεί να αποτελέσει ένα σημαντικό εργαλείο άντλησης πληροφορίας, η οποία μπορεί να βοηθήσει τα τμήματα Πωλήσεων και Mαρκετινγκ στη λήψη σωστών και εγκαιρων αποφάσεων», υπογράμμισε. Τέλος, επεσήμανε ότι βασικό δεδομένο για την GAP Vassilopoulos Group ήταν και παραμένει η πλήρης διαφάνεια με τους πελάτες της.