Eπέκταση της Kellogg σε αναδυόμενες αγορές
14:16 - 28 Σεπτεμβρίου 2015
Η κατασκευάστρια εταιρεία δημητριακών Kellogg Co., ανακοίνωσε ότι αγοράζει την αιγυπτιακή εταιρεία δημητριακών Mass Food Group έναντι 50 εκατ. δολαρίων, καθώς συνεχίζει την επέκτασή της στις αναδυόμενες αγορές.
Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης πως δεν περιμένει η συμφωνία να έχει σημαντική επίδραση στα κέρδη του 2015. Η Mass Food, η οποία κατασκευάζει τις "μπάρες" δημητριακών NutriFit και τα δημητριακά Temmy’s, έχει ιδρυθεί το 1996 και έχει ετήσιες πωλήσεις άνω των 18 εκατ. δολαρίων. Επίσης εξάγει τρόφιμα σε περισσότερες από 30 αγορές, μεταξύ των οποίων την Ευρώπη, την Ανατολική Ασία και την Αφρική.
"Η ανακοίνωση έρχεται να προστεθεί στην σημαντική πρόοδο έναντι της στρατηγικής μας ανάπτυξης στις αναδυόμενες αγορές που ανακοινώθηκε στις αρχές του έτους", δήλωσε ο John Bryant, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Kellogg. "Χτίζουμε μια ισχυρή βάση για ανάπτυξη στις αναδυόμενες αγορές", πρόσθεσε.
Νωρίτερα φέτος η Kellogg αγόρασε την Bisco Misr, μια αιγυπτιακή εταιρεία συσκευασμένων μπισκότων, και πιο πρόσφατα "μπήκε" σε μια κοινοπραξία με την Tolaram Africa για την ανάπτυξη snacks και τροφίμων για πρωινό, για τις αγορές της Δυτικής Αφρικής, καθώς και noodles σε όλη την Αφρική.
Η Kellogg πέρυσι αποκόμισε το ένα τρίτο των πωλήσεών των ύψους 14,6 δισ. δολαρίων από αγορές εκτός ΗΠΑ πέρυσι, με περίπου 2 δισ. δολάρια να προέρχονται από πωλήσεις δημητριακών και άλλων προϊόντων στις αναδυόμενες αγορές.
ΠΗΓΗ: Capital.gr