Machine 2 machine: Νέα γενιά υπηρεσιών από την PrimeTel

Τη νέα γενιά υπηρεσιών Machine 2 Machine παρουσίασε η PrimeTel κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου.

Οι νέες υπηρεσίες PrimeTel Fleet και PrimeTel FreezeAlert, υπόσχονται τη μείωση του λειτουργικού κόστους και τη βελτίωση της παραγωγικότητας των επιχειρήσεων, ανέφερε ο Διευθυντής Εταιρικών Πωλήσεων PrimeTel, Μιχάλης Τσιστράκης.

Αποτελεσματική διαχείριση στόλου 
H υπηρεσία PrimeTel Fleet, αποτελεί μια ολοκληρωμένη λύση διαχείρισης και παρακολούθησης στόλου οχημάτων σε πραγματικό χρόνο. 

Μεταξύ άλλων, συμπλήρωσε ο κ. Τσιστράκης, «Προσφέρει ένα σύνολο λειτουργιών που περιλαμβάνει τη  Διαχείριση Καυσίμου και Θερμοκρασιών, Συμπεριφορά Οδηγού, Γραφείο Κίνησης, Ασφάλεια, Αναγνώριση Οδηγού και Αντικλεπτική Προστασία ,Αμφίδρομη επικοινωνία».

Παρακολουθώντας ψυγεία 
Η υπηρεσία PrimeTel FreezeAlert, συμπλήρωσε, είναι μία επαναστατική λύση διαχείρισης και παρακολούθησης ψυγείων που απευθύνεται πρωτίστως σε επαγγελματίες και καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος όπου η κατάσταση του εμπορεύματος είναι ζωτικής σημασίας.

Η εφαρμογή τοποθετείται σε οποιοδήποτε ψυγείο επιτρέποντας στον χρήστη να ελέγχει και να παρακολουθεί την κατάσταση λειτουργίας της μονάδας ψύξης από οποιοδήποτε σημείο κι αν βρίσκεται με ειδοποιήσεις όλο το 24ωρο, ακόμα και όταν η επιχείρηση είναι κλειστή. 

Κλείνοντας ο κ. Τσιστράκης ανέφερε ότι οι νέες υπηρεσίες της PrimeTel, προσφέρουν τη δυνατότητα σε όλους τους εταιρικούς πελάτες, επαγγελματίες και επιχειρήσεις να αντιμετωπίσουν τις σύγχρονες προκλήσεις της αγοράς, με πρωταρχικό στόχο την μείωση των λειτουργικών τους εξόδων και την αύξηση της παραγωγικότητας.

Δειτε Επισης

Bcentriqe.ai: Στρατηγική επέκταση στην Κύπρο για την εταιρεία με έδρα τη Silicon Valley-Φέρνει πρωτοποριακές λύσεις τεχνητής νοημοσύνης
Η αξιοποίηση των big data από τις επιχειρήσεις...Πώς και γιατί μπορούν να δώσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
Τεχνητή νοημοσύνη εν δράσει... Πώς το AI μεταμορφώνει επιχειρήσεις και κυβερνητικά συστήματα
Η τεχνολογία ως εργαλείο στα χέρια των επιχειρήσεων για αναδιαμόρφωση της εμπειρίας του πελάτη
Λευτέρης Γαροφαλάκης: «Η ασφάλεια δεν είναι αυτοσκοπός»-Το AI και η μετάβαση στα Windows 11
Khaliq Khan: Γιατί το ΑΙ μεταμορφώνει την έννοια της αξίας στους οργανισμούς
Mark Oost: Tα πραγματικά οφέλη των AI agents και της GenAI
Αργύρης Μακρυγεώργου: Η μεγάλη ειρωνεία πίσω από την ΤΝ
Σταμάτης Τσολακίδης: Στρατηγικός πυλώνας για κάθε οργανισμό η κυβερνοασφάλεια
Patrick Couch: Πώς να ξεκλειδώσετε την επιχειρηματική αξία της TN