Αύξηση στον κύκλο εργασιών χονδρικού και λιανικού εμπορίου

Σημαντική άνοδο της τάξης του 9,7% σημείωσε σε ετήσια βάσης ο Δείκτης Αξίας Κύκλου Εργασιών Χονδρικού και Λιανικού Εμπορίου και Επισκευής Μηχανοκίνητων Οχημάτων την περίοδο Ιανουαρίου-Ιουνίου 2015.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε την Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου στη δημοσιότητα η Στατιστική Υπηρεσία Κύπρου, για την περίοδο Απριλίου – Ιουνίου του τρέχοντος έτους, ο δείκτης αυξήθηκε κατά 8,7% και έφτασε στις 68,6 μονάδες (βάση 2010=100), σε σύγκριση με 63,1 μονάδες την ίδια περίοδο του 2014.

Με βάση τα στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας, ο Δείκτης Αξίας Κύκλου Εργασιών Χονδρικού Εμπορίου, εκτός από το Eμπόριο Mηχανοκίνητων Oχημάτων, για την περίοδο Απριλίου-Ιουνίου 2015 μειώθηκε κατά 4,7%, υποχωρώντας στις 85,4 μονάδες (βάση 2010=100), σε σύγκριση με 89,6 μονάδες την ίδια περίοδο του 2014. Το γεγονός αυτό υποδεικνύει ότι το εμπόριο μηχανοκίνητων οχημάτων αποτελεί σημαντικό παράγοντα στο κυπριακό εμπόριο και αποτελεί οδηγό στην αυξητική τάση.

Για την περίοδο Ιανουαρίου-Ιουνίου 2015, ο Δείκτης σημείωσε μείωση 4,9% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2014.

Δειτε Επισης

Τα 37 πεντάστερα ξενοδοχεία της Κύπρου-Τα δωμάτια, οι κλίνες και πώς κατανέμονται ανά επαρχία(pics)
Σήμα κινδύνου από ΤΟΜ προς ιδιοκτήτες υπό ανάκληση Citroën κατασκευής 2008 έως 2019-Πρέπει να ακινητοποιηθούν
Έκλεισε και ανακοινώθηκε το deal…Στον Κώστα Κλεάνθους «Ο Φιλελεύθερος»
Εγκαταστάσεις και υποδομές μιας επένδυσης μεγατόνων στην καρδιά της καινοτομίας-Τι θα έχει το Τεχνολογικό Πάρκο στο Πεντάκωμο
Γιώργος Τοφινής: Το όραμα της ΕΤΑΠ για την επαρχία Αμμοχώστου-Ανέκαθεν πρωτοπόρα στον τομέα του τουρισμού
Bcentriqe.ai: Στρατηγική επέκταση στην Κύπρο για την εταιρεία με έδρα τη Silicon Valley-Φέρνει πρωτοποριακές λύσεις τεχνητής νοημοσύνης
F.O.C. Family Office Connect Cyprus: Το νέο δικτύο που αναδεικνύει την Κύπρο ως διεθνές κέντρο για family offices(pics)
Τεχνητή νοημοσύνη εν δράσει... Πώς το AI μεταμορφώνει επιχειρήσεις και κυβερνητικά συστήματα
Toyota Κύπρου: Απολογείται για SMS για takata σε μη επηρεαζόμενους πελάτες-Από το ΤΟΜ η βάση δεδομένων
Η τεχνολογία ως εργαλείο στα χέρια των επιχειρήσεων για αναδιαμόρφωση της εμπειρίας του πελάτη