Οι καινοτομίες για εξέλιξη του branding της Αγίας Νάπας
10:49 - 03 Αυγούστου 2015
Αύξηση στη ροή των τουριστών παρατηρείται φέτος στην Αγία Νάπα παρά τη δύσκολη χρονιά που προβλεπόταν λόγω των εξελίξεων με τη Ρωσία.
Ο Δήμαρχος της Αγίας Νάπας Γιάννης Καρούσος, φιλοξενούμενος στο στούντιο του InBusinessNews, ανέφερε ότι οι πληρότητες των ξενοδοχείων αγγίζουν το 100%. «Μέχρι τον Απρίλιο δεν υπήρχαν καν συμβόλαια με τα περισσότερα ξενοδοχεία, ωστόσο καταφέραμε να έχουμε 100% πληρότητα με μια μικρή αύξηση- μάλιστα- στις αφίξεις των τουριστών», σημείωσε.
Όσον αφορά τις καινοτομίες που ακολουθούνται για την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος, ο Δήμαρχος ανέφερε: « Η πρώτη καινοτομία είναι η διαχείριση των παραλιών που από φέτος περιήλθε στα χέρια του Δήμου. Για εμάς οι παραλίες είναι το Α και το Ω στο τουριστικό μας προϊόν».
Ταυτόχρονα, συμπλήρωσε, «χρησιμοποιούμε έξυπνους τρόπους προώθησης, όπως για παράδειγμα τα ρεκόρ Γκίνες που έχουμε πλέον καθιερώσει. Αξιοποιούμε επίσης μικρά αλλά σημαντικά έργα τα οποία έχουμε κάνει όπως την πλατεία διασημοτήτων και μικρά άλλα έργα που δημιουργήσαμε με την συμβολή δημοτών όπως το πάρκο γλυπτικής κ.α».
«Το όραμα μας», κατέληξε ο Δήμαρχος, «είναι να καταστήσουμε την Αγία Νάπα ως το κορυφαίο και το πιο κοσμοπολίτικο τουριστικό θέρετρο της Μεσογείου».