Αγορά καφέ: Από τον κυπριακό στο φρέντο

Πέραν των μεγάλων αλυσίδων καφέ, τα τελευταία χρόνια δυναμικά στην αγορά έχουν εισέλθει και τα μαγαζιά τα οποία προσφέρουν καφέ για τον δρόμο (to go).

Παράλληλα, πολλοί επιχειρηματίες αποφάσισαν να δημιουργήσουν τα δικά τους καταστήματα με κόνσεπτ που ομοιάζει με αυτό των αλυσίδων, δηλαδή της προσφοράς ροφημάτων καφέ κυρίως με βάση τον εσπρέσο αλλά και σε χαμηλή τιμή.

Είναι προφανές ότι την τελευταία δεκαετία οι συνήθειες των καταναλωτών έχουν διαφοροποιηθεί και μάλιστα σε μεγάλο βαθμό. Προηγουμένως οι κυριότερες καφέδες προτίμησης στην εγχώρια αγορά ήταν ο κυπριακός και το φραπέ, ενώ σε αυτούς μπορούν να προστεθούν οι ζεστοί στιγμιαίοι καφέδες και ο γαλλικός.

Οι αλυσίδες καφετεριών που διέδωσαν στην Κύπρο τον εσπρέσο και τα «παιδιά» του σε συνδυασμό με τον όλο και περισσότερο κόσμο που έφτανε από το εξωτερικό με άλλες συνήθειες, έχουν αλλάξει πλήρως την αγορά. Σε κάθε γωνιά της Κύπρου υπάρχουν πλέον καφετέριες με κάθε λογής ρόφημα, ζεστό ή κρύο, ενώ οι νέες συνθήκες υπαγορεύουν παροχή ηλεκτρισμού για συσκευές όπως lap tops, tablets και κινητά αλλά και το πάντα αναγκαίο δωρεάν wi-fi.

Κερδίζοντας φοιτητές και μαθητές για διάβασμα, στελέχη επιχειρήσεων για επαγγελματικά ραντεβού αλλά και τον κόσμο που πάει για καφέ λόγω κοινωνικών υποχρεώσεων, τα δεδομένα της αγοράς καφέ στην Κύπρο έχουν αλλάξει σε κάθε της επίπεδο.

 

 

Δειτε Επισης

Η κρίση στην περιοχή μας, η συμφόρηση στα αεροδρόμια και τα οφειλόμενα εύσημα στην Hermes Airports
Πήρε βόλτα στην θάλασσα τον Μόντι ο Χριστοδουλίδης…(pics)
Το δείπνο του Σταύρου Σταύρου στον αναπληρώτη υπουργό Εξωτερικών του Ουζμπεκιστάν-Τι περιλάμβανε το... μενού
Η Ομοσπονδία Εργοδοτών και Βιομηχάνων τον Μάιο…(video)
ΑΛΜΑ στο… κενό-Πριν αλέκτορα φωνήσαι επιβεβαίωσε εαυτόν ο Οδυσσέας
Τα βαρυσήμαντα μηνύματα στην τελετή απονομής των 17ων IN Business Awards
Η έξυπνη και γεμάτη νόημα ανάρτηση της Ελληνικής για την Γιορτή της Μητέρας-«Αν η μαμά ήταν κάρτα…»
Μαξιμαλιστικές προσεγγίσεις από συντεχνίες και προς θερμό καλοκαίρι στα εργασιακά με καυτή πατάτα την ΑΤΑ
Τρικούβερτος καβγάς Κουμή-Καρούσου στα social media…Η κόντρα και η αφορμή για να διασταυρώσουν τα ξίφη τους
Παζαράκι PwC Foundation με πολλαπλασιαστικό όφελος