Toyota: Πώλησε 8 εκατ. υβριδικά αυτοκίνητα

Tα οκτώ εκατ. οχήματα έφτασε αισίως η Toyota, μόλις 20 μήνες αφού ανακοίνωσε πως έφτασε τα έξι εκατ. οχήματα, σύμφωνα με ανακοίνωση της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας την Τετάρτη 26 Αυγούστου 2015.

Πίσω στο 1997 η Toyota ξεκινούσε μια ιστορία που είμαστε σίγουροι πως κανείς δεν φανταζόταν πως θα πάρει τόσο μεγάλες διαστάσεις. Τότε παρουσίασε το Prius 1ης γενιάς ένα μοντέλο που αναμφίβολα θα μείνει στην παγκόσμια ιστορία των αυτοκινήτων. Πίσω στο 1995 τα υβριδικά ήταν πειραματικά οχήματα με αβέβαιο μέλλον.

Τα προβλήματα εξέλιξης πολλά. Για παράδειγμα το πρώτο αυτοκίνητο δοκιμών είχε μείνει ακινητοποιημένο για 49 μέρες. Σχετικά, ο πρόεδρος της Toyota δήλωσε: "Δεν είχαμε ιδέα για το τι έφταιγε. Δουλεύαμε μέρα και νύχτα για να λύσουμε το πρόβλημα. Τελικά καταφέραμε να κινηθεί γύρω στα Χριστούγεννα αλλά έκανε μόλις 500 μέτρα.”

Από τότε άλλαξαν πολλά. Η Toyota κατάφερε να εδραιώσει στην συνείδηση του κοινού τα υβριδικά μοντέλα. Η πλειοψηφία των εταιριών απείχαν, κάνοντας όμως στροφή τα τελευταία χρόνια, παρουσιάζοντας συνεχώς νέα υβριδικά μοντέλα.

Σύμφωνα με την Toyota αυτά τα οχήματα έχουν σώσει τον πλανήτη, μέχρι τις 31 Ιουλίου 2015,  από 58 εκ. τόνους CO2, που θα είχαν εκπεμφθεί από αντίστοιχοι μεγέθους και επιδόσεων συμβατικά αυτοκίνητα. Επίσης αυτά τα οχήματα έχουν καταναλώσει 22 εκ. χιλιόλιτρα λιγότερα από τα αντίστοιχα συμβατικά μοντέλα παρόμοιου μεγέθους που θα κυκλοφορούσαν στην θέση τους. Τα νούμερα είναι εντυπωσιακά, αποδεικνύοντας την εντυπωσιακή συνεισφορά των υβριδικών μοντέλων.

Από την παρουσίαση του 1ου Prius το 1997, η Toyota έχει προοδευτικά αυξήσει την γκάμα των υβριδικών μοντέλων της, από το υβριδικό Yaris μέχρι το πρόσφατα ανακοινωθέν RAV4 Hybrid. Αυτή την στιγμή η Toyota έχει 30 υβριδικά μοντέλα και ένα plug-in, που πωλούνται σε περισσότερες από 90 αγορές. 

Τον τελευταίο χρόνο παρουσίασε και νέα μοντέλα όπως το Esquire Hybrid (μόνο για την Ιαπωνία), το Lexus RC300h και το πιο καινούργιο Sienta Hybrid.

Δειτε Επισης

Θεμέλια για μια δυναμική και αμοιβαία επωφελή συνεργασία...Μια νέα εποχή στις σχέσεις Ινδίας-Κύπρου
Αλέξανδρος Ιωσηφίδης: Ανήσυχοι για τα στενά του Ορμούζ οι Κύπριοι πλοιοκτήτες-Κίνδυνος εγκλωβισμού των πλοίων
Μελετούν τις παραμέτρους για θεσμοθέτηση του επαγγέλματος του επιχειρηματία ανάπτυξης γης
Ο Πόλυς Μιχαηλίδης στα Δ.Σ. CTC, Ermes και Woolworth-Ο Μενέλαος Σιακόλας μέλος της Επιτροπής Διορισμών
Πώς κινήθηκαν οι τιμές βασικών καταναλωτικών προϊόντων τον Μάιο...Μεγάλη αύξηση σε μαλάκια και λάδι
Αποκρατικοποίηση ΧΑΚ: Όλοι θετικοί με προϋπόθεση την διασφάλιση των εργασιακών δικαιωμάτων του προσωπικού
Ενστάσεις επί των φορολογικών κινήτρων για το brain gain... Ζητούν διευκρινήσεις για το τι συνιστά «ταλέντο»
Έκθεση KPMG: Χαμένα έσοδα ύψους 22 εκατ. από την κατανάλωση παράνομων τσιγάρων το 2024 για την Κύπρο
Μαρίνα Χατζημανώλη: Τι θα επιφέρει ένα ενδεχόμενο κλείσιμο των στενών του Ορμούζ-Αλυσιδωτές οι επιπτώσεις
Κάγια Κάλας: Εξαιρετικά επικίνδυνο το κλείσιμο των στενών του Ορμούζ-Δεν θα ήταν καλό για κανένα