Το πρώτο βήμα για mobile banking από την Τρ. Κύπρου

Με τρία κλικ μπορεί πλέον ο πελάτης της Τράπεζας Κύπρου να μεταφέρει λεφτά από το κινητό του μέχρι €150 από ένα λογαριασμό σε άλλο. Η τεχνολογία έχει μπει για τα καλά στη ζωή των ανθρώπων, ενώ  τα τραπεζικά ιδρύματα ψάχνουν τρόπους να την αξιοποιήσουν. Η Τράπεζα Κύπρου αποφάσισε να αξιοποιήσει τις δυνατότητες των smart phones και έτσι λάνσαρε μια καινούργια υπηρεσία για άμεσες και απλές πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου. 

Η νέα υπηρεσία QuickPay προσφέρεται δωρεάν για ιδιώτες συνδρομητές της 1bank και είναι διαθέσιμη μέσω  του application της Τράπεζας Κύπρου στο Google Play store και στο Apple Store.

Όπως εξήγησε ο Διευθυντής Διεύθυνσης Λιανικής Τραπεζικής και Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων Χάρης Πουαγκαρέ, η υπηρεσία αυτή θέλει να διευκολύνει τη μεταφορά χρημάτων μέχρι €150 ημερησίως  σε ιδιώτες πελάτες, λαμβάνοντας υπόψη ότι το 78% των ενηλίκων έχουν λογαριασμό στην Τράπεζα Κύπρου.  «Εάν κάποιος πήγε διακοπές και ξέμεινε από λεφτά, θα μπορεί ο πατέρας ή η μητέρα να του στείλει λεφτά μέσω του κινητού μέσα σε 5 λεπτά. Επίσης, εάν πληρώσει ο ένας τα  χρήματα σε γεύμα σε εστιατόριο ή ξενοδοχείο, θα μπορεί ο άλλος να του στείλει το ποσό- ώστε να ξεπληρώσει- μέσω της Υπηρεσίας αυτής», σημείωσε ο κ.Πουαγκαρέ.

Ενεργοποίηση Υπηρεσίας
Το μόνο που χρειάζεται κάποιος για να ενεργοποιήσει το QuickPay είναι:
•    Επιλογή QuickPay από την εφαρμογή της Τράπεζας Κύπρου.
•    Καταχώρηση του User ID και του Κωδικού Ασφαλείας της 1bank και αποδοχή των Όρων και Προϋποθέσεων του QuickPay.
•    Επιβεβαίωση του αριθμού του κινητού τηλεφώνου. Αν ο αριθμός κινητού που παρουσιάζεται δεν είναι σωστός μπορεί να γίνει αλλαγή τηλεφωνώντας στην Υπηρεσία 1bank στο 800 00 800 ή +357 22 128000 για κλήσεις από το εξωτερικό Δευτέρα – Παρασκευή, μεταξύ των ωρών 07:45 – 21:30.
•    Επιλογή του αριθμού λογαριασμού που θα χρησιμοποιηθεί για την αποστολή και παραλαβή πληρωμών.

Με τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου
Μάλιστα, η Τράπεζα Κύπρου εξηγεί ότι κάποιος χρήστης μπορεί να εισάγει αριθμό κινητού τηλεφώνου ή επιλέξει δικαιούχο από τις επαφές στο κινητό τηλέφωνο. «Αν ο παραλήπτης έχει εγγραφεί ήδη στην υπηρεσία, τότε καταχωρείτε μόνο τον αριθμό κινητού τηλεφώνου του δικαιούχου ενώ σε αντίθετη περίπτωση ο αποστολέας καλείται να καταχωρήσει τον αριθμό λογαριασμού του δικαιούχου, την πρώτη μόνο φορά» συμπληρώνει η Τράπεζα Κύπρου.

Με την ολοκλήρωση της πληρωμής ο αποστολέας και ο δικαιούχος, λαμβάνουν ενημερωτικό SMS επιβεβαίωσης της πληρωμής και τα χρήματα είναι άμεσα διαθέσιμα στο λογαριασμό του δικαιούχου.

 

Δειτε Επισης

Πρώτη απευθείας επαφή της Tenstorrent με το κυπριακό οικοσύστημα έρευνας και καινοτομίας
Creating Synergies: Προωθώντας τη συμμετοχικότητα και τη διαφορετικότητα στον τομέα του ICT
CITEA Roadshow Event: Γέφυρα δικτύωσης και συνεργασίας για τις εταιρείες πληροφορικής
Tο τέταρτο «Cyber Security Weekend»-Eυαισθητοποίηση των επιχειρήσεων του τομέα των τροφίμων για την Κυβερνοασφάλεια
Η καινοτόμος εφαρμογή airbeld από την EMBIO Diagnostics...Πληροφορίες για καθαρότερο αέρα και πρόβλεψη καιρού
Πιστοποίηση «Real Quantum Dot Display» από την TÜV Rheinland για τις τηλεοράσεις Samsung QLED
Προοπτικές συνεργασίας σε προηγμένα πεδία της ΤΝ συζήτησαν ΤΕΠΑΚ και Tenstorrent
Mastercard Fintech Forum 2025: Η Αθήνα στο επίκεντρο της fintech καινοτομίας
Ανησυχούν οι Κύπριοι για το πώς η τεχνητή νοημοσύνη επηρεάζει την απασχόληση και τις αποδοχές καλλιτεχνών
Συνεργασία της payabl. με τη Sift...Αξιοποιεί την πλατφόρμα πρόληψης απάτης με ΤΝ για προστασία των επιχειρήσεων