Το πρώτο βήμα για mobile banking από την Τρ. Κύπρου

Με τρία κλικ μπορεί πλέον ο πελάτης της Τράπεζας Κύπρου να μεταφέρει λεφτά από το κινητό του μέχρι €150 από ένα λογαριασμό σε άλλο. Η τεχνολογία έχει μπει για τα καλά στη ζωή των ανθρώπων, ενώ  τα τραπεζικά ιδρύματα ψάχνουν τρόπους να την αξιοποιήσουν. Η Τράπεζα Κύπρου αποφάσισε να αξιοποιήσει τις δυνατότητες των smart phones και έτσι λάνσαρε μια καινούργια υπηρεσία για άμεσες και απλές πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου. 

Η νέα υπηρεσία QuickPay προσφέρεται δωρεάν για ιδιώτες συνδρομητές της 1bank και είναι διαθέσιμη μέσω  του application της Τράπεζας Κύπρου στο Google Play store και στο Apple Store.

Όπως εξήγησε ο Διευθυντής Διεύθυνσης Λιανικής Τραπεζικής και Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων Χάρης Πουαγκαρέ, η υπηρεσία αυτή θέλει να διευκολύνει τη μεταφορά χρημάτων μέχρι €150 ημερησίως  σε ιδιώτες πελάτες, λαμβάνοντας υπόψη ότι το 78% των ενηλίκων έχουν λογαριασμό στην Τράπεζα Κύπρου.  «Εάν κάποιος πήγε διακοπές και ξέμεινε από λεφτά, θα μπορεί ο πατέρας ή η μητέρα να του στείλει λεφτά μέσω του κινητού μέσα σε 5 λεπτά. Επίσης, εάν πληρώσει ο ένας τα  χρήματα σε γεύμα σε εστιατόριο ή ξενοδοχείο, θα μπορεί ο άλλος να του στείλει το ποσό- ώστε να ξεπληρώσει- μέσω της Υπηρεσίας αυτής», σημείωσε ο κ.Πουαγκαρέ.

Ενεργοποίηση Υπηρεσίας
Το μόνο που χρειάζεται κάποιος για να ενεργοποιήσει το QuickPay είναι:
•    Επιλογή QuickPay από την εφαρμογή της Τράπεζας Κύπρου.
•    Καταχώρηση του User ID και του Κωδικού Ασφαλείας της 1bank και αποδοχή των Όρων και Προϋποθέσεων του QuickPay.
•    Επιβεβαίωση του αριθμού του κινητού τηλεφώνου. Αν ο αριθμός κινητού που παρουσιάζεται δεν είναι σωστός μπορεί να γίνει αλλαγή τηλεφωνώντας στην Υπηρεσία 1bank στο 800 00 800 ή +357 22 128000 για κλήσεις από το εξωτερικό Δευτέρα – Παρασκευή, μεταξύ των ωρών 07:45 – 21:30.
•    Επιλογή του αριθμού λογαριασμού που θα χρησιμοποιηθεί για την αποστολή και παραλαβή πληρωμών.

Με τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου
Μάλιστα, η Τράπεζα Κύπρου εξηγεί ότι κάποιος χρήστης μπορεί να εισάγει αριθμό κινητού τηλεφώνου ή επιλέξει δικαιούχο από τις επαφές στο κινητό τηλέφωνο. «Αν ο παραλήπτης έχει εγγραφεί ήδη στην υπηρεσία, τότε καταχωρείτε μόνο τον αριθμό κινητού τηλεφώνου του δικαιούχου ενώ σε αντίθετη περίπτωση ο αποστολέας καλείται να καταχωρήσει τον αριθμό λογαριασμού του δικαιούχου, την πρώτη μόνο φορά» συμπληρώνει η Τράπεζα Κύπρου.

Με την ολοκλήρωση της πληρωμής ο αποστολέας και ο δικαιούχος, λαμβάνουν ενημερωτικό SMS επιβεβαίωσης της πληρωμής και τα χρήματα είναι άμεσα διαθέσιμα στο λογαριασμό του δικαιούχου.

 

Δειτε Επισης

Ο όρος «ψηφιακή πολιτότητα» και η «Σύνοδος για την Συμμετοχική Ψηφιακή Πολιτότητα»
PLATX: Μνημόνιο συνεργασίας με e& Egypt-Πού θα εστιάσει και τι υπογραμμίζει η συγκεκριμένη κίνηση
Το IN Business TV στο μεγάλο τεχνολογικό γεγονός Huawei Connect 2024 στο Παρίσι (video & pics)
AWS: Οι δυνατότητες του cloud, η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη και η επένδυση μεγατόνων στις ΑΠΕ
Human Centric: Αξιοποίηση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης σε καινοτόμα προγράμματα κατάρτισης
Πώς ο ψηφιακός μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Στις εγκαταστάσεις της Dynamic Works ο Επικεφαλής Επιστήμονας
Primetel Business Networking Event: Ο έμπιστος συνεργάτης της σύγχρονης κυπριακής επιχείρησης (video)
Στο διεθνές συνέδριο για θέματα τεχνολογίας «Tallinn Digital Summit» ο Ν. Δαμιανού-Σειρά επαφών στην Εσθονία
Παρουσίασε σε «Διπλωματικό Σαλόνι» στο Ισραήλ το οικοσύστημα έρευνας και καινοτομίας της Κύπρου ο Σκουρίδης