Το πρώτο βήμα για mobile banking από την Τρ. Κύπρου
13:02 - 21 Αυγούστου 2015
Με τρία κλικ μπορεί πλέον ο πελάτης της Τράπεζας Κύπρου να μεταφέρει λεφτά από το κινητό του μέχρι €150 από ένα λογαριασμό σε άλλο. Η τεχνολογία έχει μπει για τα καλά στη ζωή των ανθρώπων, ενώ τα τραπεζικά ιδρύματα ψάχνουν τρόπους να την αξιοποιήσουν. Η Τράπεζα Κύπρου αποφάσισε να αξιοποιήσει τις δυνατότητες των smart phones και έτσι λάνσαρε μια καινούργια υπηρεσία για άμεσες και απλές πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου.
Η νέα υπηρεσία QuickPay προσφέρεται δωρεάν για ιδιώτες συνδρομητές της 1bank και είναι διαθέσιμη μέσω του application της Τράπεζας Κύπρου στο Google Play store και στο Apple Store.
Όπως εξήγησε ο Διευθυντής Διεύθυνσης Λιανικής Τραπεζικής και Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων Χάρης Πουαγκαρέ, η υπηρεσία αυτή θέλει να διευκολύνει τη μεταφορά χρημάτων μέχρι €150 ημερησίως σε ιδιώτες πελάτες, λαμβάνοντας υπόψη ότι το 78% των ενηλίκων έχουν λογαριασμό στην Τράπεζα Κύπρου. «Εάν κάποιος πήγε διακοπές και ξέμεινε από λεφτά, θα μπορεί ο πατέρας ή η μητέρα να του στείλει λεφτά μέσω του κινητού μέσα σε 5 λεπτά. Επίσης, εάν πληρώσει ο ένας τα χρήματα σε γεύμα σε εστιατόριο ή ξενοδοχείο, θα μπορεί ο άλλος να του στείλει το ποσό- ώστε να ξεπληρώσει- μέσω της Υπηρεσίας αυτής», σημείωσε ο κ.Πουαγκαρέ.
Ενεργοποίηση Υπηρεσίας
Το μόνο που χρειάζεται κάποιος για να ενεργοποιήσει το QuickPay είναι:
• Επιλογή QuickPay από την εφαρμογή της Τράπεζας Κύπρου.
• Καταχώρηση του User ID και του Κωδικού Ασφαλείας της 1bank και αποδοχή των Όρων και Προϋποθέσεων του QuickPay.
• Επιβεβαίωση του αριθμού του κινητού τηλεφώνου. Αν ο αριθμός κινητού που παρουσιάζεται δεν είναι σωστός μπορεί να γίνει αλλαγή τηλεφωνώντας στην Υπηρεσία 1bank στο 800 00 800 ή +357 22 128000 για κλήσεις από το εξωτερικό Δευτέρα – Παρασκευή, μεταξύ των ωρών 07:45 – 21:30.
• Επιλογή του αριθμού λογαριασμού που θα χρησιμοποιηθεί για την αποστολή και παραλαβή πληρωμών.
Με τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου
Μάλιστα, η Τράπεζα Κύπρου εξηγεί ότι κάποιος χρήστης μπορεί να εισάγει αριθμό κινητού τηλεφώνου ή επιλέξει δικαιούχο από τις επαφές στο κινητό τηλέφωνο. «Αν ο παραλήπτης έχει εγγραφεί ήδη στην υπηρεσία, τότε καταχωρείτε μόνο τον αριθμό κινητού τηλεφώνου του δικαιούχου ενώ σε αντίθετη περίπτωση ο αποστολέας καλείται να καταχωρήσει τον αριθμό λογαριασμού του δικαιούχου, την πρώτη μόνο φορά» συμπληρώνει η Τράπεζα Κύπρου.
Με την ολοκλήρωση της πληρωμής ο αποστολέας και ο δικαιούχος, λαμβάνουν ενημερωτικό SMS επιβεβαίωσης της πληρωμής και τα χρήματα είναι άμεσα διαθέσιμα στο λογαριασμό του δικαιούχου.