Το πρώτο βήμα για mobile banking από την Τρ. Κύπρου

Με τρία κλικ μπορεί πλέον ο πελάτης της Τράπεζας Κύπρου να μεταφέρει λεφτά από το κινητό του μέχρι €150 από ένα λογαριασμό σε άλλο. Η τεχνολογία έχει μπει για τα καλά στη ζωή των ανθρώπων, ενώ  τα τραπεζικά ιδρύματα ψάχνουν τρόπους να την αξιοποιήσουν. Η Τράπεζα Κύπρου αποφάσισε να αξιοποιήσει τις δυνατότητες των smart phones και έτσι λάνσαρε μια καινούργια υπηρεσία για άμεσες και απλές πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου. 

Η νέα υπηρεσία QuickPay προσφέρεται δωρεάν για ιδιώτες συνδρομητές της 1bank και είναι διαθέσιμη μέσω  του application της Τράπεζας Κύπρου στο Google Play store και στο Apple Store.

Όπως εξήγησε ο Διευθυντής Διεύθυνσης Λιανικής Τραπεζικής και Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων Χάρης Πουαγκαρέ, η υπηρεσία αυτή θέλει να διευκολύνει τη μεταφορά χρημάτων μέχρι €150 ημερησίως  σε ιδιώτες πελάτες, λαμβάνοντας υπόψη ότι το 78% των ενηλίκων έχουν λογαριασμό στην Τράπεζα Κύπρου.  «Εάν κάποιος πήγε διακοπές και ξέμεινε από λεφτά, θα μπορεί ο πατέρας ή η μητέρα να του στείλει λεφτά μέσω του κινητού μέσα σε 5 λεπτά. Επίσης, εάν πληρώσει ο ένας τα  χρήματα σε γεύμα σε εστιατόριο ή ξενοδοχείο, θα μπορεί ο άλλος να του στείλει το ποσό- ώστε να ξεπληρώσει- μέσω της Υπηρεσίας αυτής», σημείωσε ο κ.Πουαγκαρέ.

Ενεργοποίηση Υπηρεσίας
Το μόνο που χρειάζεται κάποιος για να ενεργοποιήσει το QuickPay είναι:
•    Επιλογή QuickPay από την εφαρμογή της Τράπεζας Κύπρου.
•    Καταχώρηση του User ID και του Κωδικού Ασφαλείας της 1bank και αποδοχή των Όρων και Προϋποθέσεων του QuickPay.
•    Επιβεβαίωση του αριθμού του κινητού τηλεφώνου. Αν ο αριθμός κινητού που παρουσιάζεται δεν είναι σωστός μπορεί να γίνει αλλαγή τηλεφωνώντας στην Υπηρεσία 1bank στο 800 00 800 ή +357 22 128000 για κλήσεις από το εξωτερικό Δευτέρα – Παρασκευή, μεταξύ των ωρών 07:45 – 21:30.
•    Επιλογή του αριθμού λογαριασμού που θα χρησιμοποιηθεί για την αποστολή και παραλαβή πληρωμών.

Με τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου
Μάλιστα, η Τράπεζα Κύπρου εξηγεί ότι κάποιος χρήστης μπορεί να εισάγει αριθμό κινητού τηλεφώνου ή επιλέξει δικαιούχο από τις επαφές στο κινητό τηλέφωνο. «Αν ο παραλήπτης έχει εγγραφεί ήδη στην υπηρεσία, τότε καταχωρείτε μόνο τον αριθμό κινητού τηλεφώνου του δικαιούχου ενώ σε αντίθετη περίπτωση ο αποστολέας καλείται να καταχωρήσει τον αριθμό λογαριασμού του δικαιούχου, την πρώτη μόνο φορά» συμπληρώνει η Τράπεζα Κύπρου.

Με την ολοκλήρωση της πληρωμής ο αποστολέας και ο δικαιούχος, λαμβάνουν ενημερωτικό SMS επιβεβαίωσης της πληρωμής και τα χρήματα είναι άμεσα διαθέσιμα στο λογαριασμό του δικαιούχου.

 

Δειτε Επισης

Samsung: Παρουσιάζει την επόμενη γενιά των Odyssey Gaming Monitors με 3D immersion και OLED τεχνολογία
Επαναπροκηρύσσεται το σχέδιο ψηφιακής αναβάθμισης των επιχειρήσεων-Η έκκληση του CITEA και της ΟΕΒ
Επενδυτικός οργασμός... Έρχονται και διερευνούν το οικοσύστημα της Κύπρου εκπρόσωποι Plug and Play και Tenstorrent
Δημοφιλή brands στην Κύπρο επιλέγουν το Findbar για on-site αναζήτηση
Samsung Electronics: Το όραμα για δημιουργία ενός «AI Home» και οι νέες συσκευές Bespoke AI 2025
Ψηφιακός μετασχηματισμός και AI: Πόσο έτοιμη είναι η επιχείρησή σας;
H Samsung παρουσιάζει τα νέα Galaxy A56 5G, Galaxy A36 5G και Galaxy A26 5G με λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης
Στα δικαστήρια για μονοπωλιακές πρακτικές η Meta-Στον αέρα οι εξαγορές WhatsApp και Instagram
Τις προοπτικές εφαρμογής τεχνολογιών στην Κύπρο συζήτησε ο Πρόεδρος με στελέχη της NVIDIA
Η ψηφιακή μετάβαση της Κύπρου στο επίκεντρο συνάντησης ΠτΔ με ηγεσία Οracle