KPMG: Ο ρόλος του προσωπικού στην ΕΚΕ

Για τον ρόλο του προσωπικού μιας εταιρείας στην εταιρική κοινωνική ευθύνη επικεντρώθηκε η Karina Howley. Head of CSR της KPMG Ireland, κατά τη διάρκεια του 8ου συνεδρίου Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης: Γίνε το πρότυπο της κοινωνίας, που πραγματοποιήθηκε στο Hilton Park και παρουσίασε ο ΟΠΑΠ Κύπρου. 

Η εταιρεία έχει μια αξιοσημείωτη δράση ΕΚΕ και ένας από τους πυλώνες του είναι το ίδιο το προσωπικό της εταιρείας. Γύρω από την κοινωνική τους ευθύνη αναπτύσσουν το προσωπικό και παράλληλα το branding τους. 
 
Η εταιρεία λάνσαρε το 2011 το πρόγραμμα Bright, το οποίο δίνει φωνή στο προσωπικό εντός της εταιρείας. Στην ουσία επιτρέπει στο προσωπικό να εργαστούν σε ομάδες 4 ατόμων και να δώσουν τις δικές τους ιδέες για εταιρείες που η KPMG πρέπει να συνάψει συμφωνίες και να προτείνει νέες δράσεις ΕΚΕ. Η νικητήρια ομάδα πραγματοποιεί τις δράσεις της και ταξιδεύει στις χώρες που πρέπει να γίνει η εγαρμογή των δράσεων αυτών. «Αυτή η πρακτική εκπαιδεύει το προσωπικό, τους κάνει πιο υπεύθυνους και αναπτύσσουν μια σχέση εμπιστοσύνης με την εταιρεία», υπογραμμίζει. 
 
Μέχρι σήμερα οι δράσεις που έχουν εκπονηθεί μέσα από το πρόγραμμα Bright περιλαμβάνουν βοήθεια σε νοσοκομεία, επενδύσεις σε κέντρα νεολαίας και εκπαίδευση μαθητών. 

 

Δειτε Επισης

Η εικόνα του Τύπου στην Κύπρο-Οι εκδοτικές επιχειρήσεις, οι δημοσιογράφοι και οι άλλοι επαγγελματίες στον χώρο
Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού IN Business: IN Business Awards-16 χρόνια επιβραβεύουμε το επιχειρείν
Στην Medicover Genetics ο Δ. Σκουρίδης-Ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις και ενημερώθηκε για το έργο της εταιρείας
Πάνω κατά 5,2% σε ετήσια βάση ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών στη βιομηχανία
ΙδΕΚ: Νέες προσκλήσεις €16,3 εκατ. για στήριξη του ερευνητικού συστήματος
Εκτοξεύθηκε η εξυπηρέτηση οχηματαγωγών πλοίων στο λιμάνι Λεμεσού-Η ανακοίνωση της DP World Limassol
CBN Young Dragon Awards: Αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη υποβολής υποψηφιοτήτων
Βιωματικά εργαστήρια Οργανισμού Νεολαίας κατά του σχολικού εκφοβισμού
Μήνυμα από ΟΝΕΚ για ένα Πάσχα χωρίς κροτίδες-«Δεν είναι μαγκιά, ούτε έθιμο»
Ενώνοντας δυνάμεις για προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσω της επιχειρηματικότητας