Coca-Cola: Καμπάνια με πρόσωπα 30 Κυπρίων

Σε 30 γνωστούς Κύπριους από διάφορους χώρους που έχουν κοινό χαρακτηριστικό την «ενεργητικότητα» απέστειλε ως δώρο μπουκάλια της Coca – Cola με τη φωτογραφία τους η Lanitis Bros.

Στα πλαίσια των εορτασμών των 100 χρόνων του γυάλινου μπουκαλιού της, η Coca - Cola έχει λανσάρει μια σειρά από καμπάνιες ανά το παγκόσμιο μεταξύ άλλων την καμπάνια «Μοιράσου ένα φιλί με…» και τα «εξατομικευμένα» μπουκάλια.

Εξατομικευμένα μπουκάλια με το πρόσωπο γνωστών Κυπρίων
Όπως αναφέρει η Διευθύντρια δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας της Lanitis Bros -αποκλειστικός εισαγωγέας της Coca – Cola στην Κύπρο- Κάλια Πατσιά: «Στα πλαίσια των 100 χρόνων, η εταιρία επέλεξε 30 πρόσωπα από διάφορους χώρους, όπως η μουσική, η μόδα, το ραδιόφωνο, ο αθλητισμός και η τηλεόραση. Όλοι τους ωστόσο έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό: τους διακρίνει η χαρά, η θετική ενέργεια και η αστείρευτη διάθεση για δημιουργικότητα. Κάποια από αυτά τα ονόματα είναι o ποδοσφαιριστής Nεκτάριος Αλεξάνδρου, η δημοσιογράφος Στέλλα Στυλιανού, ο ηθοποιός Μαρίνος Κόνσολος και η fashion blogger και ιδιοκτήτρια της μπουτίκ Flashback IΙωάννα Μωυσέως».

«Τα “προσωπικά” μπουκάλια, αποτέλεσαν μία ξεχωριστή και ιδιαίτερη ενέργεια που πραγματοποιήσαμε. Ζητήσαμε από 30 επώνυμα πρόσωπα από διάφορους τομείς να μας στείλουν την αγαπημένη τους φωτογραφία, χωρίς όμως να τους αποκαλύψουμε το σκοπό. Με τις φωτογραφίες που μας έστειλαν, «ντύσαμε» το κλασικό μπουκάλι Coca-Cola, τοποθετώντας στη θέση του λογοτύπου της μάρκας τη φωτογραφία τους. Έτσι, αποστείλαμε στα αγαπημένα αυτά πρόσωπα το δικό τους, μοναδικό και personalized μπουκάλι Coca-Cola, ελπίζοντας ότι θα αποτελέσει για αυτούς ένα ξεχωριστό δώρο με συναισθηματική αξία», σημείωσε.

«Μοιράσου ένα φιλί» με τα αγαπημένα σου πρόσωπα
Η νέα καμπάνια «Μοιράσου ένα φιλί» είναι αφιερωμένη στον εορτασμό των 100 χρόνων του διάσημου μπουκαλιού της Coca-Cola. 

«Μετά τα διάσημα φιλιά που έχουν «δώσει» στην πιο αναγνωρίσιμη, ίσως, συσκευασία προϊόντος παγκοσμίως οι διάσημοι σταρ, σειρά έχουν οι καταναλωτές, και τα φιλιά που θα μοιραστούν εκείνοι με τα αγαπημένα τους πρόσωπα. 180 ονόματα, αλλά και παιχνιδιάρικες λέξεις και υποκοριστικά, θα αντικαταστήσουν το διάσημο λογότυπο της μάρκας επάνω στις συσκευασίες του προϊόντος, και αναμένεται να ενθουσιάσουν τους καταναλωτές για ακόμα ένα καλοκαίρι».

Η καμπάνια φιλοξενείται στις συσκευασίες Coca-Cola, Coca-Cola Light και Coca-Cola Zero των 330 ml και των 500 ml. «Με το μήνυμα “Μοιράσου ένα φιλί με…” προσκαλούμε τους καταναλωτές να μοιραστούν μια παγωμένη Coca-Cola με αγαπημένα τους πρόσωπα», σημείωσε η κ. Πατσιά. 

«Πολλά και διαφορετικά ονόματα αλλά και παρατσούκλια είναι διαθέσιμα στην αγορά, όπως “Μοιράσου ένα φιλί…” “με τον Αντρέα”, “με τη Μαρία”, “με τη Γεωργία” κλπ., ή ακόμα και “με το μωρό σου”, “με το παρεάκι σου”, αλλά και “με την κουμέρα”. Η καμπάνια θα συνεχιστεί μέχρι το τέλος Αυγούστου 2015», συμπλήρωσε.

Το πιο «πολυφιλημένο» αντικείμενο παγκοσμίως
Η Coca-Cola, η μάρκα-σύμβολο της χαράς, γιορτάζει φέτος τα 100 χρόνια του γυάλινου μπουκαλιού της. Το μπουκάλι της Coca-Cola, γνωστό και ως “contour”, αποτελεί το πιο «πολυφιλημένο» αντικείμενο παγκοσμίως, αφού έχει αγγίξει πάνω από 1,5 τρισεκατομμύριο φορές τα χείλη των καταναλωτών σε όλο τον κόσμο από τη στιγμή που «γεννήθηκε». Στο πλαίσιο αυτό, η Coca-Cola λάνσαρε την καμπάνια «Kiss Happiness», η οποία ήταν αφιερωμένη στη δύναμη του φιλιού, και στην οποία πρωταγωνιστούσαν η Marilyn Monroe, ο Elvis Presley, η Rita Ora και ο Avicii. Και αυτό γιατί όλοι μας έχουμε κάτι κοινό μαζί τους: από τον υπέροχο ήχο του ανοίγματος του μπουκαλιού, μέχρι τη στιγμή που τα χείλη μας ακούμπησαν το στόμιο, όλοι μας έχουμε μοιραστεί την ίδια εμπειρία χαράς, έχοντας «φιλήσει» ένα μπουκάλι Coca-Cola.

Η Coca-Cola θα γιορτάσει τα γενέθλια του γυάλινου μπουκαλιού της με ένα μεγάλο «πάρτι», στο οποίο καλεσμένοι είναι όλοι οι φίλοι της μάρκας από κάθε γωνιά του πλανήτη. Εκπλήξεις, εκδηλώσεις και πολλές ενέργειες πραγματοποιούνται σε πολλές χώρες του κόσμου, προσκαλώντας τους καταναλωτές να πάρουν μέρος, γιορτάζοντας και απολαμβάνοντας όλοι μαζί μια παγωμένη Coca-Cola.

Δειτε Επισης

Τα δύο νέα συναρπαστικά αυτοκίνητα που αποκάλυψε ο Όμιλος Πηλακούτα-Σχεδιασμένα για οδηγική απόλαυση
Ocean Basket: Γιορτάζουν 16 χρόνια δυναμικής παρουσίας-Συνεργασία με το ίδρυμα Always Ioanna Skordi
Υπεύθυνη ηλεκτροκίνηση σε ένα ανυψωμένο πακέτο SUV-Tο Kia EV3 είναι έτοιμο για την Ευρώπη
Η χριστουγεννιάτικη ταινία της Lidl και το ερώτημα που θέτει η φετινή καμπάνια(video)
Η FASTAQ λανσάρει μια καινοτόμο πλατφόρμα ανταλλαγής ακινήτων στην Κύπρο
Στην Κύπρο με ανανεωμένο στυλ και κορυφαίες επιδόσεις η νέα Ford Mustang-Τα 60 χρόνια ιστορίας
Volkswagen: Αναθεώρησε τις προοπτικές της για το 2024-Πιο αδύναμη απόδοση από την αναμενόμενη
Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις