Διαδικτυακό κατάστημα από Beauty Line

Τα Beauty Line λανσάρουν το πρώτο, διαδικτυακό κατάστημα καλλυντικών στην Κύπρο. 

Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, το beautyline.com.cy στον πολύ σύντομο χρόνο λειτουργίας του, έχει αποκτήσει φανατικές θαυμάστριες. 

Η πλοήγηση στην ιστοσελίδα σχεδιάστηκε ώστε να είναι απλή και εύκολη.  Διαθέτει μια μεγάλη γκάμα καλλυντικών που καλύπτουν όλες τις ανάγκες για περιποίηση προσώπου, μακιγιάζ, αρώματα, φροντίδα μαλλιών και σώματος δίνοντας παράλληλα συμβουλές ομορφιάς και μόδας από ενημερωμένους bloggers στην κατηγορία Beauty Diaries.

Όπως αναφέρεται, ο πελάτης μπορεί εύκολα να βρει το προϊόν που αναζητά βάσει των αναγκών του, ή βάσει της μάρκας που τον ενδιαφέρει.  "Έξυπνοι μηχανισμοί  μπορούν να κάνουν τις αγορές ακόμα πιο εύκολες, αφού ο επισκέπτης μπορεί να προσδιορίσει και να ‘φιλτράρει’ τις επιλογές του για τα προϊόντα που επιθυμεί.  Εάν για παράδειγμα, ψάχνετε για την κατάλληλη ενυδατική προσώπου, σας προσφέρεται η δυνατότητα να προσδιορίσετε καλλυντικά κατάλληλα στην ηλικία και τον τύπο του δέρματός σας, την προτιμώμενη σύσταση προϊόντος, την τιμή, κ.α.", σημειώνεται.

"Έχουμε επενδύσει σημαντικά στην τεχνολογία και στο σχεδιασμό της σελίδας ώστε να δημιουργήσουμε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα για το οποίο μπορούμε να περηφανευόμαστε και να είναι αντάξιο του Beautyline. Τα σχόλια και ο αριθμός των παραγγελιών που γίνονται καθημερινά, επιβεβαιώνουν τον στόχο μας που είναι να γίνουμε αγαπημένος προορισμός και στο διαδίκτυο’ ανέφερε η κα. Χρυστάλω Αποστολίδου, manager του beautyline.com.cy.

Δειτε Επισης

Nicosia Mall: Στήριξη στην κοινωνία και το περιβάλλον
Έσπασε κάθε ρεκόρ το παγκόσμιο εμπόριο το 2024-Άγγιξε τα 33 τρις δολάρια
Η DeLeMa McCann υπογράφει την επετειακή καμπάνια των 80χρονων της Χαραλαμπίδης Κρίστης
So-Easy Stores... Αέρας άνοιξης στα βολικά και γρήγορα ψώνια
Φάνος Ν. Επιφανίου και ALUMINCO ενώνουν δυνάμεις και ενισχύσουν την παρουσία τους στην αγορά των συστημάτων αλουμινίου
Εδραιώνουν τη δυναμική τους τα υβριδικά αυτοκίνητα με μερίδιο αγοράς 44%-Ποιες μάρκες προτιμούν οι αγοραστές
Κωτσόβολος: Ενώνει δυνάμεις και καλεί τους καταναλωτές να κάνουν react σε μια μεγάλη δράση ανακύκλωσης
Μικρή άνοδος στο χονδρικό εμπόριο το δ’ τρίμηνο του 2024, μεγαλύτερη αύξηση στα οχήματα
Kings Avenue Mall: Φιλανθρωπικές δράσεις και πρωτοβουλίες κοινωνικής ευθύνης
Τα προϊόντα Doctor’s Formulas η νέα προσθήκη στην γκάμα της KYPROPHARM