Powered by

Νέο «αόρατο» logo για την COCA-COLA

Η McCann-Erickson's στο Dubai, κυκλοφόρησε μία περιορισμένη έκδοση της νέας συσκευασίας της COCA-COLA, που προορίζεται για τις χώρες της Μέσης Ανατολής, το μήνα του Ραμαζανιού.

Η νέα συσκευασία, βασίζεται στην καμπάνια της Coca-Cola με τον τίτλο «Let's take an extra second», στην οποία περιέχεται το μήνυμα, να «μην τοποθετούνται ταμπέλες στους άλλους ανθρώπους».

Στις νέες συσκευασίες δεν υπάρχει πουθενά το λογότυπο της COCA-COLA αφού όπως αναφέρεται τα νέα logo εξελίσσονται σε πιο απλά και γρήγορα, όπως το Twitter, το Facebook.

Έτσι και η Coca-Cola προσπαθεί να γίνει πιο απλή, χωρίς, όπως σημειώνεται «να θυσιάζεται η ταυτότητα του σχεδιασμού».

Στη νέα συσκευασία, το μόνο που υπάρχει είναι η χαρακτηριστική γραμμή της COCA-COLA, η οποία και είναι αρκετή για να προσδιορίσει στους καταναλωτές ότι πρόκειται για το αγαπημένο τους αναψυκτικό.

Πηγή: protothema.gr

Δειτε Επισης

Γερμανία: Ιστορική απόφαση για το «φρένο χρέους»-Εγκρίθηκε πακέτο 500 δισ. για άμυνα και υποδομές
ΗΠΑ: Ισχυρή ανάκαμψη για τις κατασκευές νέων κατοικιών τον Φεβρουάριο
ΟΟΣΑ: Αναθεώρησε προς τα κάτω τις προβλέψεις για παγκόσμια ανάπτυξη λόγω ΗΠΑ-Ευρωζώνης
UBS: Αυξάνει την πρόβλεψη για τον χρυσό στα 3.200 δολάρια
Η Κίνα στοχεύει σε δυναμική τόνωση της κατανάλωσης-Τα μέτρα που ανακοίνωσε
Τραμπ: Δεν θα υπάρξουν εξαιρέσεις από τους δασμούς στον χάλυβα και στο αλουμίνιο
Βλέπει περιθώριο διαπραγμάτευσης με ΗΠΑ για τους δασμούς στα ευρωπαϊκά αλκοολούχα ποτά ο Φρανσουά Μπαϊρού
Το «Ψηφιακό Φορτ Νοξ» από Τραμπ με στρατηγικό αποθεματικό σε Bitcoin και τι λένε οι επικριτές του
Προσεκτικές κινήσεις από Fed για τα επιτόκια εν μέσω αβεβαιότητας-Αναμένεται να τα διατηρήσει αμετάβλητα
Λουίς ντε Γκίντος: Μεγαλύτερη και από την εποχή της πανδημίας η αβεβαιότητα λόγω της επιθετικής πολιτικής από Τραμπ