Powered by

Νέο «αόρατο» logo για την COCA-COLA

Η McCann-Erickson's στο Dubai, κυκλοφόρησε μία περιορισμένη έκδοση της νέας συσκευασίας της COCA-COLA, που προορίζεται για τις χώρες της Μέσης Ανατολής, το μήνα του Ραμαζανιού.

Η νέα συσκευασία, βασίζεται στην καμπάνια της Coca-Cola με τον τίτλο «Let's take an extra second», στην οποία περιέχεται το μήνυμα, να «μην τοποθετούνται ταμπέλες στους άλλους ανθρώπους».

Στις νέες συσκευασίες δεν υπάρχει πουθενά το λογότυπο της COCA-COLA αφού όπως αναφέρεται τα νέα logo εξελίσσονται σε πιο απλά και γρήγορα, όπως το Twitter, το Facebook.

Έτσι και η Coca-Cola προσπαθεί να γίνει πιο απλή, χωρίς, όπως σημειώνεται «να θυσιάζεται η ταυτότητα του σχεδιασμού».

Στη νέα συσκευασία, το μόνο που υπάρχει είναι η χαρακτηριστική γραμμή της COCA-COLA, η οποία και είναι αρκετή για να προσδιορίσει στους καταναλωτές ότι πρόκειται για το αγαπημένο τους αναψυκτικό.

Πηγή: protothema.gr

Δειτε Επισης

Ebury: Tο δολάριο παραμένει ανεπηρέαστο παρά τη μεγάλη μείωση των επιτοκίων από τη Fed
Χρυσός: Νέο υψηλό ρεκόρ με το βλέμμα στις επόμενες κινήσεις της Fed
Σε νέο υψηλό ρεκόρ η ανεργία στην Κίνα-Τα ποσοστά σε νέους και σε αστικές περιοχές
Συμφωνία στο Κογκρέσο για να αποφευχθεί προεκλογικό «shutdown» στις ΗΠΑ
Στο 100% του ΑΕΠ το βρετανικό δημόσιο χρέος-Για πρώτη φορά από τη δεκαετία ‘60
Bundesbank: Προειδοποιεί για συρρίκνωση της γερμανικής οικονομίας το τρέχον τρίμηνο
Brexit: Ο «έντονος και συνεχιζόμενος αποπνικτικός αντίκτυπος» στη βρετανική οικονομία
Σταθερά στο 50% τα επιτόκια στη Τουρκία-Για έκτο συνεχόμενο μήνα
Αμετάβλητο στο 5% το επιτόκιο της Τράπεζας της Αγγλίας-Πάνω από το στόχο του 2% ο πληθωρισμός
Πτώση των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων στη Γερμανία-Σκιά στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου