Powered by

Νέο «αόρατο» logo για την COCA-COLA

Η McCann-Erickson's στο Dubai, κυκλοφόρησε μία περιορισμένη έκδοση της νέας συσκευασίας της COCA-COLA, που προορίζεται για τις χώρες της Μέσης Ανατολής, το μήνα του Ραμαζανιού.

Η νέα συσκευασία, βασίζεται στην καμπάνια της Coca-Cola με τον τίτλο «Let's take an extra second», στην οποία περιέχεται το μήνυμα, να «μην τοποθετούνται ταμπέλες στους άλλους ανθρώπους».

Στις νέες συσκευασίες δεν υπάρχει πουθενά το λογότυπο της COCA-COLA αφού όπως αναφέρεται τα νέα logo εξελίσσονται σε πιο απλά και γρήγορα, όπως το Twitter, το Facebook.

Έτσι και η Coca-Cola προσπαθεί να γίνει πιο απλή, χωρίς, όπως σημειώνεται «να θυσιάζεται η ταυτότητα του σχεδιασμού».

Στη νέα συσκευασία, το μόνο που υπάρχει είναι η χαρακτηριστική γραμμή της COCA-COLA, η οποία και είναι αρκετή για να προσδιορίσει στους καταναλωτές ότι πρόκειται για το αγαπημένο τους αναψυκτικό.

Πηγή: protothema.gr

Δειτε Επισης

Ολοταχώς για... ανακωχή ΗΠΑ και Κίνα-Ολοκλήρωσαν την εμπορική συμφωνία που διαμορφώθηκε στην Γενεύη
Έτοιμη για εμπορική συμφωνία με τις ΗΠΑ η Ε.Ε.-«Όλες οι επιλογές παραμένουν στο τραπέζι»
Γερμανία: Υποχώρηση του καταναλωτικού κλίματος λόγω αυξημένης προθυμίας για αποταμίευση
Χρυσός: Κέρδη για το πολύτιμο μέταλλο με το βλέμμα σε Μέση Ανατολή και Fed-Στα 3.340 δολάρια η ουγγιά
O Τραμπ θα ανακοινώσει πρόωρα τον αντικαταστάτη του Πάουελ-Πιέσεις στο δολάριο
Κίνα: Επενδύει στην κατανάλωση για να ενισχύσει την οικονομία
Σε κρίσιμο σταυροδρόμι το ευρώ-Πλησιάζει το όριο του 1,2 δολαρίου
Ανάκαμψη για την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία με ώθηση από υβριδικά και EVs
Bloomberg: Έτοιμη για αντίποινα η Ε.Ε. εάν οι ΗΠΑ επιβάλουν βασικούς δασμούς
Πράσινο από την ΕΚΤ στην εξαγορά της Mediobanca από Monte dei Paschi