Νέο «αόρατο» logo για την COCA-COLA
10:51 - 10 Ιουλίου 2015
Η McCann-Erickson's στο Dubai, κυκλοφόρησε μία περιορισμένη έκδοση της νέας συσκευασίας της COCA-COLA, που προορίζεται για τις χώρες της Μέσης Ανατολής, το μήνα του Ραμαζανιού.
Η νέα συσκευασία, βασίζεται στην καμπάνια της Coca-Cola με τον τίτλο «Let's take an extra second», στην οποία περιέχεται το μήνυμα, να «μην τοποθετούνται ταμπέλες στους άλλους ανθρώπους».
Στις νέες συσκευασίες δεν υπάρχει πουθενά το λογότυπο της COCA-COLA αφού όπως αναφέρεται τα νέα logo εξελίσσονται σε πιο απλά και γρήγορα, όπως το Twitter, το Facebook.
Έτσι και η Coca-Cola προσπαθεί να γίνει πιο απλή, χωρίς, όπως σημειώνεται «να θυσιάζεται η ταυτότητα του σχεδιασμού».
Στη νέα συσκευασία, το μόνο που υπάρχει είναι η χαρακτηριστική γραμμή της COCA-COLA, η οποία και είναι αρκετή για να προσδιορίσει στους καταναλωτές ότι πρόκειται για το αγαπημένο τους αναψυκτικό.
Πηγή: protothema.gr