Powered by

Νέο «αόρατο» logo για την COCA-COLA

Η McCann-Erickson's στο Dubai, κυκλοφόρησε μία περιορισμένη έκδοση της νέας συσκευασίας της COCA-COLA, που προορίζεται για τις χώρες της Μέσης Ανατολής, το μήνα του Ραμαζανιού.

Η νέα συσκευασία, βασίζεται στην καμπάνια της Coca-Cola με τον τίτλο «Let's take an extra second», στην οποία περιέχεται το μήνυμα, να «μην τοποθετούνται ταμπέλες στους άλλους ανθρώπους».

Στις νέες συσκευασίες δεν υπάρχει πουθενά το λογότυπο της COCA-COLA αφού όπως αναφέρεται τα νέα logo εξελίσσονται σε πιο απλά και γρήγορα, όπως το Twitter, το Facebook.

Έτσι και η Coca-Cola προσπαθεί να γίνει πιο απλή, χωρίς, όπως σημειώνεται «να θυσιάζεται η ταυτότητα του σχεδιασμού».

Στη νέα συσκευασία, το μόνο που υπάρχει είναι η χαρακτηριστική γραμμή της COCA-COLA, η οποία και είναι αρκετή για να προσδιορίσει στους καταναλωτές ότι πρόκειται για το αγαπημένο τους αναψυκτικό.

Πηγή: protothema.gr

Δειτε Επισης

«Απόβαση» Τραμπ στη Μέση Ανατολή: Υπέγραψε στρατηγική οικονομική συμφωνία με τη Σαουδική Αραβία
ΕΤΑΑ: Οι αμερικανικοί δασμοί πλήττουν την ανάπτυξη Κεντρικής Ευρώπης και Βαλκανίων
ΗΠΑ-Κίνα: Τι περιλαμβάνει η συμφωνία της Γενεύης που αλλάζει τα δεδομένα στο παγκόσμιο εμπόριο
Προς αποκλιμάκωση η εμπορική ένταση μεταξύ των δύο μεγαλύτερων οικονομιών του κόσμου-Τι συμφώνησαν ΗΠΑ και Κίνα
Δασμοί Τραμπ: Η εμπορική αβεβαιότητα πάγωσε παγκοσμίως τις εξαγορές και συγχωνεύσεις
Βρετανία: Σχεδιάζει να περιορίσει τις βίζες εργασίας μόνο σε πτυχιούχους
Ανακοίνωσε εμπορική συμφωνία ΗΠΑ-Κίνας ο Μπέσεντ...Αναμένονται οι λεπτομέρειες
Ικανοποιημένος ο Τραμπ-«Μεγάλη πρόοδος στις διαπραγματεύσεις με την Κίνα για τους δάσμους»
Λευκός Οίκος: Δεν θα μειωθούν μονομερώς οι δασμοί στην Κίνα στο 80%
Επενδύει 10 δισ. δολάρια για να επεκτείνει τον στόλο η IAG–Παρήγγειλε 71 αεροσκάφη