Οι τρεις πυλώνες του Συνδέσμου Διαφημιζομένων

Οι φετινοί στόχοι του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου συνοψίζονται σε τρεις πυλώνες, δήλωσε στην κάμερα του InBusinessNews o Πρόεδρος του Συνδέσμου Γιώργος Ευριπιώτης.

«Πρώτος πυλώνας είναι η εκπαίδευση των μελών όσον αφορά την αποδοτικότητα της εργασίας τους. Δεύτερος πυλώνας είναι η συμμετοχή μας στον Φορέα Ελέγχου Διαφήμισης (ΦΕΔ) χάρη στην οποία τα μέλη του έχουν τη δυνατότητα να επωφεληθούν από την υπηρεσία copy advice και τρίτος πυλώνας είναι η διοργάνωση των Cyprus Marketing Awards», ανέφερε ο κ. Ευριπιώτης.

Σκοπός, συμπλήρωσε ο κ. Ευριπιώτης, είναι να αναδειχθούν εκστρατείες μάρκετινγκ και επικοινωνίας που διακρίθηκαν για τα μετρήσιμα και τεκμηριωμένα αποτελέσματά τους, καθώς και οι εταιρείες και τα στελέχη που εργάστηκαν για τις εκστρατείες αυτές.

Οι συμμετέχοντες θα διαγωνιστούν στις παρακάτω κατηγορίες: Sales Results, Brand Building, Media driven and/or Digital Led, Cause Related Marketing, International Concept, Locally Enhanced.

H αξιολόγηση θα γίνει από επιτροπή, της οποίας τα μέλη δεν θα ξεπερνούν τα 18. 

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού IN Business: IN Business Awards-16 χρόνια επιβραβεύουμε το επιχειρείν
Στην Medicover Genetics ο Δ. Σκουρίδης-Ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις και ενημερώθηκε για το έργο της εταιρείας
Πάνω κατά 5,2% σε ετήσια βάση ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών στη βιομηχανία
ΙδΕΚ: Νέες προσκλήσεις €16,3 εκατ. για στήριξη του ερευνητικού συστήματος
Εκτοξεύθηκε η εξυπηρέτηση οχηματαγωγών πλοίων στο λιμάνι Λεμεσού-Η ανακοίνωση της DP World Limassol
CBN Young Dragon Awards: Αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη υποβολής υποψηφιοτήτων
Βιωματικά εργαστήρια Οργανισμού Νεολαίας κατά του σχολικού εκφοβισμού
Μήνυμα από ΟΝΕΚ για ένα Πάσχα χωρίς κροτίδες-«Δεν είναι μαγκιά, ούτε έθιμο»
Ενώνοντας δυνάμεις για προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσω της επιχειρηματικότητας
Η Stoiximan έπαιξε μπάλα και έστειλε το δικό της μήνυμα για την Παγκόσμια Ημέρα Γης