ΕΚΕ: Δεσμεύστε πελάτες και προσωπικό σε 60 λεπτά

Αν δεν πείσετε το προσωπικό σας, πώς θα πείσετε το κοινό; Αν η εταιρική κοινωνική ευθύνη δεν διέπει τη φιλοσοφία των ίδιων των εργαζομένων σας, τότε ποιος και πώς θα τη μεταδώσει στην κοινή γνώμη; Με αυτό το σκεπτικό, σε ένα εργαστήριο 60 λεπτών στο πλαίσιο του 8ου Συνεδρίου Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, ο CSR Expert, Ed Gillespie, υποδεικνύει τρόπους δέσμευσης και αφοσίωσης προσωπικού και πελατών στην εταιρική στρατηγική.

Η διευθυντική ομάδα μιας επιχείρησης, για να μπορεί να εφαρμόσει στην κουλτούρα της ζητήματα ΕΚΕ και να την εμπιστευτούν νέοι και υφιστάμενοι πελάτες, θα πρέπει να εμπλέξει και το προσωπικό της. Ο διεθνούς φήμης διακεκριμένος ομιλητής, Ed Gillespie, μέσα από την πολύχρονη εμπειρία του σε εξειδικευμένα θέματα ΕΚΕ δίνει την ευκαιρία σε όσους παρευρεθούν στο 8ο Συνέδριο Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, που παρουσιάζει η ΟΠΑΠ Κύπρου στις 8 Ιουλίου 2015, στο Ξενοδοχείο Hilton Park, να λάβουν μέρος σε εργαστήριο με θέμα: «Exploring creative ideas for engaging employees and customers in your CSR initiatives».

Στο εργαστήριο οι εκπρόσωποι των επιχειρήσεων, μέσα σε 60 μόνο λεπτά, θα έχουν τη δυνατότητα να διερευνήσουν και κατ’ επέκταση να διαμορφώσουν δημιουργικές ιδέες σε σχέση με τη δέσμευση προσωπικού και πελατών σε θέματα ΕΚΕ. Μάλιστα, με τη χρήση του επιχειρηματικού μοντέλου «Footprint. Business Model. Brainprint» θα έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν ιδέες για μια γκάμα από έξυπνες δραστηριότητες εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Μεταξύ άλλων, θα περιλαμβάνεται η προώθηση καλών πρακτικών για δημιουργία νέων και πρωτοποριακών επιχειρηματικών μοντέλων, που μπορούν να επηρεάσουν και να εμπνεύσουν όχι μόνο το προσωπικό και τους πελάτες μιας εταιρείας αλλά και την ευρύτερη κοινωνία.

Του εργαστηρίου θα προηγηθεί μία διαδραστική και γεμάτη ζωντάνια παρουσίαση από τον Εd με θέμα: «Above and beyond: How corporate social responsibility can drive differentiation, innovation and competitiveness». Στην παρουσίαση θα αναλυθούν οι πρακτικές κάθε εταιρείας, ο εργασιακός χώρος, οι σχέσεις με τους πελάτες, τις άλλες επιχειρήσεις, την κοινωνία και το περιβάλλον, πάντοτε σε σχέση με την ΕΚΕ στρατηγική που προωθεί και εφαρμόζει.

Ένα συνέδριο για όλους
Το συνέδριο είναι ανοιχτό για όλο το επιχειρηματικό κοινό, καθώς και για επαγγελματίες από κάθε τομέα οικονομικής δραστηριότητας: Ιδιοκτήτες, γενικούς διευθυντές, ανώτατα και ανώτερα στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών όλων των κλάδων του ιδιωτικού τομέα καθώς και εκπροσώπους του κρατικού και του ημικρατικού τομέα.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον ομιλητή και το θεματολόγιο του συνεδρίου κάντε κλικ EΔΩ.

Η είσοδος είναι ελεύθερη, ενώ απαραίτητη είναι η δήλωση συμμετοχής.

Πληροφορίες
Οργάνωση: ΙΜΗ. Κύριος Χορηγός: ΟΠΑΠ Κύπρου. Χορηγοί: Alpha Bank Cyprus Ltd, Carrefour Κύπρου, McDonald's Cyprus, Microsoft Cyprus Ltd, Petrolina (Holdings) Public Ltd, pr:partners ltd, Remedica, Shacolas Group, Τράπεζα Κύπρου και Τράπεζα Πειραιώς (Κύπρου). Με τη στήριξη του Ευρωπαϊκού Έργου Growing on Ethics. Partner: Χαραλαμπίδης Κρίστης. Χορηγοί Επικοινωνίας: Cablenet InBusinessNews Stand, Περιοδικό IN Business, Εκδοτικός Οίκος ΔΙΑΣ και Τηλεόραση Σίγμα. Στηρίζει η Επίτροπος Περιβάλλοντος. Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές επικοινωνήστε στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

 

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού IN Business: IN Business Awards-16 χρόνια επιβραβεύουμε το επιχειρείν
Στην Medicover Genetics ο Δ. Σκουρίδης-Ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις και ενημερώθηκε για το έργο της εταιρείας
Πάνω κατά 5,2% σε ετήσια βάση ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών στη βιομηχανία
ΙδΕΚ: Νέες προσκλήσεις €16,3 εκατ. για στήριξη του ερευνητικού συστήματος
Εκτοξεύθηκε η εξυπηρέτηση οχηματαγωγών πλοίων στο λιμάνι Λεμεσού-Η ανακοίνωση της DP World Limassol
CBN Young Dragon Awards: Αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη υποβολής υποψηφιοτήτων
Βιωματικά εργαστήρια Οργανισμού Νεολαίας κατά του σχολικού εκφοβισμού
Μήνυμα από ΟΝΕΚ για ένα Πάσχα χωρίς κροτίδες-«Δεν είναι μαγκιά, ούτε έθιμο»
Ενώνοντας δυνάμεις για προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσω της επιχειρηματικότητας
Η Stoiximan έπαιξε μπάλα και έστειλε το δικό της μήνυμα για την Παγκόσμια Ημέρα Γης