Η Coty αποκτά τις διασημότερες ετικέτες της P&G

H Coty Inc., η εταιρεία καλλυντικών και αρωμάτων στην οποία ανήκουν μερικές από τις γνωστότερες φίρμες της μόδας όπως η Calvin Klein, η Rimmel, η Davidoff και η New York Color κατέθεσε τη μεγαλύτερη προσφορά στη μεγάλη δημοπρασία μερικών εκ των διασημότερων ετικετών της Procter & Gamble. Η πρόταση της Coty έφτασε συνολικά το ποσό των $12 δισ.

Όπως αποκαλύπτει το δημοσίευμα του New York Post, η εταιρεία με έδρα τη Νέα Υόρκη πλειοδότησε για την αγορά ετικετών που αφορούν τις γραμμές παραγωγής αρωμάτων, make-up και προϊόντων περιποίησης μαλλιών.

Οι λεπτομέρειες της συμφωνίας δεν έχουν γίνει γνωστές μέχρι τώρα. Για τον λόγο αυτό αρκετοί είναι αυτοί που περιμένουν να δουν την ολοκλήρωση της διαδικασίας πριν θεωρήσουν πως οι φίρμες της P&G άλλαξαν χέρια. Όπως αναφέρει το Reuters ο χρόνος που μπορεί να απαιτηθεί για να γίνει αυτό θα φτάσει τις εως δύο εβδομάδες.

Με την κίνηση αυτή η Coty εδραιώνει τη θέση της στην παγκόσμια αγορά των προϊόντων ομορφιάς των καλλυντικών και των αρωμάτων.

Η αμερικανική εταιρεία αποκτά τη σειρά αρωμάτων των Gucci, Huggo Boss και Dolce & Gabbana και μετατρέπεται στον Νο.1 παραγωγό αρωμάτων στον κόσμο, ξεπερνώντας την γαλλική L’Oreal. Η απόκτηση της Wella και της Clairol θα της επιτρέψουν την εισαγωγή στον χώρο της περιποίησης μαλλιών, ενώ με τις φίρμες Max Factor και Cover Girl θα ανέβει από την πέμπτη στη δεύτερη θέση στον χώρο των εταιρειών που ασχολούνται με το make-up, πίσω μόνο από την L’Oreal.

H αλλαγή δηλώνει επίσης την αλλαγή της πολιτικής της P&G η οποία προσπαθεί να επικεντρωθεί σε μικρότερες φίρμες καθώς, όπως παρατηρούν οι Financial Times, οι μεγάλες φίρμες αποδείχθηκαν «δυσκίνητες» και παρέσυραν προς τα κάτω τα κέρδη.

Δειτε Επισης

«Ανάβει» το παράνομο εμπόριο αντί να σβήνει το τσιγάρο η υψηλή φορολογία(έρευνα)
Μ. Παναγιώτου: Μεγάλη η ψαλίδα μεταξύ παραγωγού και τελικών τιμών στον καταναλωτή
Τι... βγάζει το «e-κοφίνι»-Οι τιμές των οπωροκηπτευτικών στα σημεία λιανικής πώλησης
Ξεκίνησε το «e-κοφίνι»-Πού μπορείτε να το βρείτε και πώς να το αξιοποιήσετε
Της τελευταίας στιγμής για τα πασχαλινά τους ψώνια οι Κύπριοι-Πότε η κορύφωση της κίνησης στις υπεραγορές
Ζεσταίνεται η αγορά ενόψει Πάσχα-Η μάχη των προσφορών και το αδιαχώρητο στις υπεραγορές
Στοχευμένοι έλεγχοι Προστασίας Καταναλωτή σε καταστήματα πώλησης επίπλων
Kiabi: Ετοιμάζει κάθοδο στη Λευκωσία και μεγάλο άνοιγμα στο Mall of Engomi
Μειωμένες οι συνολικές πωλήσεις πετρελαιοειδών-Μικρή άνοδος στην αμόλυβδη βενζίνη
Ξάνθος Σαρρής: Η επέκταση της ΕΥΡΗΚΑ και η επόμενη γενιά