Kellogg: Βλέπει ως ανταγωνιστές το γιαούρτι και τα σάντουιτς

Σε χαμηλότερα επίπεδα βλέπει τα κέρδη της η εταιρεία δημητριακών Kellogg καθώς οι καταναλωτές στράφηκαν σε φθηνότερες και ιδιωτικές ετικέτες.
 
Η αμερικανική εταιρεία τροφίμων πρωινού, Kellogg προχώρησε σε υποβάθμιση της μακροπρόθεσμης πρόβλεψης ανάπτυξης ενώ οι μετοχές της εταιρείες έπεσαν 5% στα $62.81.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία προέβλεπε αύξηση τζίρου 3-4%, ωστόσο το ποσοστό αυτό έπεσε στο 1-2%. Ο τζίρος της προηγούμενης χρονιάς μειώθηκε ήδη κατά 2% και η Kellogg περιμένει παρόμοια κατάσταση και τη φετινή χρονιά.

Η εταιρεία βλέπει ως ανταγωνιστές της το γιαούρτι, τα σάντουιτς και τα προϊόντα με ιδιωτικές ετικέτες.

Μάλιστα, ο τζίρος στην κατηγορία δημητριακών πρωινού έπεσε κατά 7,7% και ο snack τομέας μειώθηκε επίσης κατά 3,1%.

Σημειώνεται πως οι πωλήσεις της εταιρείας στο τέταρτο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά μόλις 0,3%, ανερχόμενες σε 3,51 δισ. δολάρια αλλά χαμηλότερες των εκτιμήσεων που ήταν 3,65 δις. δολάρια.

ΠΗΓΗ: Reuters

Δειτε Επισης

Τα δύο νέα συναρπαστικά αυτοκίνητα που αποκάλυψε ο Όμιλος Πηλακούτα-Σχεδιασμένα για οδηγική απόλαυση
Ocean Basket: Γιορτάζουν 16 χρόνια δυναμικής παρουσίας-Συνεργασία με το ίδρυμα Always Ioanna Skordi
Υπεύθυνη ηλεκτροκίνηση σε ένα ανυψωμένο πακέτο SUV-Tο Kia EV3 είναι έτοιμο για την Ευρώπη
Η χριστουγεννιάτικη ταινία της Lidl και το ερώτημα που θέτει η φετινή καμπάνια(video)
Η FASTAQ λανσάρει μια καινοτόμο πλατφόρμα ανταλλαγής ακινήτων στην Κύπρο
Στην Κύπρο με ανανεωμένο στυλ και κορυφαίες επιδόσεις η νέα Ford Mustang-Τα 60 χρόνια ιστορίας
Volkswagen: Αναθεώρησε τις προοπτικές της για το 2024-Πιο αδύναμη απόδοση από την αναμενόμενη
Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις