Kellogg: Βλέπει ως ανταγωνιστές το γιαούρτι και τα σάντουιτς

Σε χαμηλότερα επίπεδα βλέπει τα κέρδη της η εταιρεία δημητριακών Kellogg καθώς οι καταναλωτές στράφηκαν σε φθηνότερες και ιδιωτικές ετικέτες.
 
Η αμερικανική εταιρεία τροφίμων πρωινού, Kellogg προχώρησε σε υποβάθμιση της μακροπρόθεσμης πρόβλεψης ανάπτυξης ενώ οι μετοχές της εταιρείες έπεσαν 5% στα $62.81.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία προέβλεπε αύξηση τζίρου 3-4%, ωστόσο το ποσοστό αυτό έπεσε στο 1-2%. Ο τζίρος της προηγούμενης χρονιάς μειώθηκε ήδη κατά 2% και η Kellogg περιμένει παρόμοια κατάσταση και τη φετινή χρονιά.

Η εταιρεία βλέπει ως ανταγωνιστές της το γιαούρτι, τα σάντουιτς και τα προϊόντα με ιδιωτικές ετικέτες.

Μάλιστα, ο τζίρος στην κατηγορία δημητριακών πρωινού έπεσε κατά 7,7% και ο snack τομέας μειώθηκε επίσης κατά 3,1%.

Σημειώνεται πως οι πωλήσεις της εταιρείας στο τέταρτο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά μόλις 0,3%, ανερχόμενες σε 3,51 δισ. δολάρια αλλά χαμηλότερες των εκτιμήσεων που ήταν 3,65 δις. δολάρια.

ΠΗΓΗ: Reuters

Δειτε Επισης

Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις
Το Honda Prelude Concept επιστρέφει και στην Ευρώπη-Η Honda γιόρτασε 25 χρόνια υβριδικής τεχνολογίας
DIMCO: Η ιστορία της εταιρείας που «φωτίζει» την Κύπρο από το 1966
Volkswagen: Επένδυση πέντε δισ. στην αμερικανική Rivian-Θα ιδρύσουν μια κοινά ελεγχόμενη επιχείρηση
allin inERGY drink: Το εναλλακτικό ενεργειακό ποτό χωρίς ταυρίνη-Στην κυπριακή αγορά από την Diplomat Distributors
Refan: Ανοίγει κατάστημα στο Mall of Cyprus
Το ηλεκτρικό SUV e:Ny1 της Honda στη 18η Save Energy
Διπλή νίκη-θρίαμβος για το Kia EV9 στα παγκόσμια βραβεία αυτοκινήτου 2024