Kellogg: Βλέπει ως ανταγωνιστές το γιαούρτι και τα σάντουιτς

Σε χαμηλότερα επίπεδα βλέπει τα κέρδη της η εταιρεία δημητριακών Kellogg καθώς οι καταναλωτές στράφηκαν σε φθηνότερες και ιδιωτικές ετικέτες.
 
Η αμερικανική εταιρεία τροφίμων πρωινού, Kellogg προχώρησε σε υποβάθμιση της μακροπρόθεσμης πρόβλεψης ανάπτυξης ενώ οι μετοχές της εταιρείες έπεσαν 5% στα $62.81.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία προέβλεπε αύξηση τζίρου 3-4%, ωστόσο το ποσοστό αυτό έπεσε στο 1-2%. Ο τζίρος της προηγούμενης χρονιάς μειώθηκε ήδη κατά 2% και η Kellogg περιμένει παρόμοια κατάσταση και τη φετινή χρονιά.

Η εταιρεία βλέπει ως ανταγωνιστές της το γιαούρτι, τα σάντουιτς και τα προϊόντα με ιδιωτικές ετικέτες.

Μάλιστα, ο τζίρος στην κατηγορία δημητριακών πρωινού έπεσε κατά 7,7% και ο snack τομέας μειώθηκε επίσης κατά 3,1%.

Σημειώνεται πως οι πωλήσεις της εταιρείας στο τέταρτο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά μόλις 0,3%, ανερχόμενες σε 3,51 δισ. δολάρια αλλά χαμηλότερες των εκτιμήσεων που ήταν 3,65 δις. δολάρια.

ΠΗΓΗ: Reuters

Δειτε Επισης

Defender Experience: Η πολυτελής περιπέτεια που ξεπερνά κάθε προσδοκία
Το νέο Lexus ES επαναπροσδιορίζει την πολυτέλεια και τη φινέτσα
Κάθοδος Xpeng στην Κύπρο με επίσημο αντιπρόσωπο την Andys Agathocleous Motors-Στην χώρα μας τα πρώτα οχήματα
Toyota Aygo X Hybrid: Ανανεωμένο και πλήρως υβριδικό
Η MotoTrend παρουσίασε τη Ferrari 12Cilindri στο ξενοδοχείο Anassa
Παγκόσμιο ντεμπούτο για το ολοκαίνουργιο Toyota RAV4
Νέο φυσικό σύμμαχο κατά της καούρας και της γαστρικής ενόχλησης παρουσιάζει η Aboca-Το Neobianacid είναι εδώ
Samsung Vision AI: Η νέα σειρά τηλεοράσεων και soundbars για το 2025 της Samsung
Ξεκινά την παραγωγή του ηλεκτρικού pickup D-MAX EV η Isuzu
Η Samsung παρουσιάζει την gaming οθόνη OLED 500Hz: Odyssey OLED G6