Kellogg: Βλέπει ως ανταγωνιστές το γιαούρτι και τα σάντουιτς
08:24 - 18 Φεβρουαρίου 2015
Συγκεκριμένα, η εταιρεία προέβλεπε αύξηση τζίρου 3-4%, ωστόσο το ποσοστό αυτό έπεσε στο 1-2%. Ο τζίρος της προηγούμενης χρονιάς μειώθηκε ήδη κατά 2% και η Kellogg περιμένει παρόμοια κατάσταση και τη φετινή χρονιά.
Η εταιρεία βλέπει ως ανταγωνιστές της το γιαούρτι, τα σάντουιτς και τα προϊόντα με ιδιωτικές ετικέτες.
Μάλιστα, ο τζίρος στην κατηγορία δημητριακών πρωινού έπεσε κατά 7,7% και ο snack τομέας μειώθηκε επίσης κατά 3,1%.
Σημειώνεται πως οι πωλήσεις της εταιρείας στο τέταρτο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά μόλις 0,3%, ανερχόμενες σε 3,51 δισ. δολάρια αλλά χαμηλότερες των εκτιμήσεων που ήταν 3,65 δις. δολάρια.
ΠΗΓΗ: Reuters