powered by

Οι τάσεις στο digital marketing

Για τις τάσεις στο digital marketing μίλησε ο Φραγκίσκος Μονογιός, Deputy CEO & commercial director του 24MEDIA στην Ελλάδα κατά τη διάρκεια του 12ου Digital Marketing που διοργάνωσε η ΙΜΗ. Όπως τόνισε, είναι ανάγκη να πληρώνουμε για ένα ποιοτικό περιεχόμενο αν θέλουμε να έχουμε αποτελέσματα.

Η πρώτη τάση στην οποία αναφέρθηκε ήταν το Predictive behavioral targeting. Όπως είπε θέλουμε τη μάζα του κόσμου αλλά θέλουμε και στόχευση. Αυτή γίνεται με ερωτηματολόγια που φανερώνουν ενδιαφέροντα και επιθυμίες των χρηστών για να δούμε τις τάσεις και να γνωρίσουμε το κοινό μας και συμπεριφορά του. Η εταιρεία του μαζεύει περίπου 6.000 ερωτηματολόγια το χρόνο. 

Μια ακόμα τάση είναι το Programming buying / publishers marketplace. Όπως εξήγησε στον αγώνα για την εξεύρεση διαφημίσεων γίνεται αυτοματοποίηση, ώστε να μην χάνονται τόσες εργατοώρες και ενέργεια σε τηλεφωνήματα από το προσωπικό αναζητώντας διαφήμιση. Στόχος είναι να φτάσει ο διαφημιστής στο διαφημιζόμενο που θα θέλει όντως να διαφημίσει μαζί του. «Στην Ελλάδα και σε άλλες χώρες πολλοί εκδότες ένωσαν τις δυνάμεις τους για να πουλήσουν διαφήμιση», ανέφερε ξεκαθαρίζοντας ότι πάντα θα υπάρχουν οι πιο μεγάλες πλατφόρμες από εμάς το θέμα είναι πως θα μεγαλώσουμε εμείς. 

Σύμφωνα με τον ίδιο είναι εξαιρετικά σημαντική η ταχύτητα της ιστοσελίδας καθώς αν δεν φορτώνει στα 6 δευτερόλεπτα ο επισκέπτης φεύγει από τη σελίδα αυτή.  

Ο κ. Μονογιός αναφέρθηκε και στο Ad blocking αναφέροντας ότι από το 2013 σημειώθηκε τεράστια αύξηση στο ποσοστό των χρηστών μπλοκάρουν τις διαφημίσεις. Όπως είπε το κάνει κυρίως η νεολαία, γεγονός το οποίο είναι πολύ ανησυχητικό. «Η νέα γενιά δεν θέλει διαφημίσεις με τον παραδοσιακό τρόπο. Ένας στους δύο θα την μπλοκάρει. Για αυτό και είναι σημαντικό να στραφούμε στην στοχευμένη διαφήμιση», εξήγησε.

Τέλος αναφέρθηκε στην τάση του Native advertising distribution ξεκαθαρίζοντας ότι τα advertorial δεν είναι native περιεχόμενο. Όπως είπε ο κόσμος έμαθε και θέλει να διαβάζει περιεχόμενο το οποίο να τον ενδιαφέρει. «Ένα περιεχόμενο που φτιάχνεται για τις ανάγκες του πελάτη, το ύφος και το ενδιαφέρον του ενώ περιέχει διαφημιστικό μήνυμα, το οποίο δεν πρέπει να μπερδεύουμε με τα γνωστά advertorial», τόνισε. Σύμφωνα με τον ίδιο, η μέθοδος δουλεύει, αυξάνεται και ο κόσμος το ζητάει όλο και περισσότερο. Πολύ σημαντικό όμως είναι να έχεις το κατάλληλο περιβάλλον και πολύ καλή ομάδα γιατί αν έχεις το ένα από τα δύο θα χάσεις τον αναγνώστη και τον πελάτη. «Επενδύστε και στα δύο και επενδύστε σε αυτούς που διαθέτουν και τα δύο», ανέφερε χαρακτηριστικά. 

Δειτε Επισης

Μάκης Κετώνης: Το ταξίδι στην αειφορία και το επόμενο κεφάλαιο μιας συναρπαστικής επαγγελματικής διαδρομής
Νίκος Χριστοδουλίδης: Βελτιώνεται η φήμη και η αξιοπιστία της Κύπρου, προσελκύουμε ποιοτικές επενδύσεις
Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού GOLD: Εννέα κορυφαίες εταιρείες με έδρα την Κύπρο που υιοθέτησαν εργαλεία AI
Η ενεργειακή μετάβαση της Κύπρου και ο δρόμος για ένα ανθεκτικό και βιώσιμο μοντέλο ανάπτυξης
Familychef: Πλάνα...διατροφής και μια εταιρεία που έχει ως στόχο οι πελάτες της να μάθουν να τρώνε σωστά
Έτσι θα διαμορφωθεί ο χώρος που δεσπόζει το ιστορικό εργοστάσιο της ΚΕΑΝ στη Λεμεσό (photos)
Αλ. Ιωσηφίδης: Ευεργετική για την κυπριακή ναυτιλία η ένταξη στη ζώνη Σένγκεν-Επιπρόσθετο κίνητρο στη φαρέτρα μας
Stoiximan και Απόλλων Λεμεσού στο πλευρό της τρίτης ηλικίας με ουσιαστική στήριξη στο Αλεξάνδρειο Μέλαθρο
Προχωρά στη δημιουργία δικτύου εγκαταστάσεων διαχείρισης δημοτικών αποβλήτων το Τμήμα Περιβάλλοντος
Επενδύει στη δημιουργία ενός καλύτερου αύριο ο ΣΕΛΚ-Εκδήλωση με επίκεντρο την δεντροφύτευση και την βιωσιμότητα