Οι καμπάνιες της Mastercard που έχουν στο επίκεντρό τους την «εμπειρία» αποτελούν τον πυρήνα της στρατηγικής της εταιρείας, φέρνοντας το brand πιο κοντά στον καταναλωτή μέσα από στιγμές που δεν αγοράζονται, αλλά βιώνονται.
Από το 1997, με το εμβληματικό tagline «Priceless», η Mastercard κατάφερε να ταυτίσει το όνομά της με αξέχαστες εμπειρίες που ξεπερνούν τα όρια της συναλλαγής.
Η συγκεκριμένη καμπάνια, ξεκίνησε με τηλεοπτικά σποτ, αλλά εξελίχθηκε σε ένα ολοκληρωμένο παγκόσμιο οικοσύστημα εμπειριών: από φυσικές και ψηφιακές δράσεις έως συνεργασίες με δημιουργούς περιεχομένου και πρωτοβουλίες που αγγίζουν όλες τις αισθήσεις.
Η Mastercard δεν προβάλλεται πλέον μόνο ως ένας τρόπος πληρωμής, αλλά ως ένα multisensory brand που εμπλουτίζει την καθημερινότητα των κατόχων καρτών της.

Στο πλαίσιο αυτό δημιουργήθηκε η πλατφόρμα Priceless.com, προσφέροντας σε εκατομμύρια καταναλωτές πρόσβαση σε εμπειρίες που ξεχωρίζουν -συναυλίες, γαστρονομικά events, αθλητικές διοργανώσεις.
Παράλληλα, το brand επένδυσε σε πρωτοβουλίες όπως το Priceless Restaurant στη Νέα Υόρκη, το Priceless Bistro στη Ρώμη και, πρόσφατα, το εστιατόριο Kykloi by Priceless στην Αθήνα, αναδεικνύοντας τη γαστρονομία ως ένα μέσο πολιτιστικής σύνδεσης.
Επιπλέον, η Mastercard αξιοποιεί την τεχνολογία για να δημιουργεί πρωτοποριακές εμπειρίες, όπως η immersive εγκατάσταση “Particles” στο Money20/20, που αφηγήθηκε με καινοτόμο τρόπο τη διαδρομή της εταιρείας στον κόσμο της συνδεσιμότητας και της καινοτομίας.
Την ίδια στιγμή, ενισχύει το brand με τη δική της ηχητική ταυτότητα η οποία συνδέεται με τις συναλλαγές και προσφέρει μια ομοιογενή, άμεσα αναγνωρίσιμη εμπειρία σε κάθε σημείο επαφής με τη Mastercard.

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η Mastercard απέδειξε ότι η δύναμη της εμπειρίας δεν σταματά ποτέ, λανσάροντας το “Priceless Experiences at Home”.
Μέσα από digital δράσεις, όπως live cooking sessions με διάσημους σεφ ή αποκλειστικές μουσικές εμφανίσεις, έφερε τη φιλοσοφία του Priceless στα σπίτια εκατομμυρίων ανθρώπων σε όλο τον κόσμο.
Με αυτό το έναυσμα, οι Priceless εμπειρίες επαναπροσδιορίστηκαν. Σήμερα, η αξία τους δεν περιορίζεται σε μοναδικά ταξίδια ή premium events, αλλά αγγίζει και τις πιο απλές, καθημερινές στιγμές που έχουν ουσιαστικό νόημα για τους ανθρώπους.
Η πανδημία άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε τι είναι πραγματικά ανεκτίμητο, και η Mastercard ανταποκρίθηκε σε αυτή την αλλαγή.
Οι καταναλωτές πλέον αναζητούν εμπειρίες που τους φέρνουν πιο κοντά στους αγαπημένους τους, που συνδέονται με τον πολιτισμό, τη γεύση, τη μουσική και την τοπική τους κοινότητα.
Μέσα από αυτή τη φιλοσοφία, η Mastercard αποδεικνύει ότι το να ζεις κάτι «Priceless» δεν είναι προνόμιο των λίγων, αλλά μια στάση ζωής που μπορεί να βιώσει ο καθένας, κάθε μέρα.