Η στρατηγική του retail Store Design

Τι κοινό έχουν τα καταστήματα Ermes, Benetton, Marks & Spencer, Anne Summer’s και άλλα; Όλα επενδύουν εκατοντάδες χρήματα στην αρχιτεκτονική και αισθητική των καταστημάτων τους, σε καθημερινή σχεδόν βάση.

Ο σχεδιασμός χώρου δεν είναι μια απλή υπόθεση. Πρέπει να αντιμετωπίζεται με στρατηγικό πλάνο, όπως οποιοδήποτε άλλο επιχειρηματικό βήμα καθώς αποτελεί έναν από τους πιο σημαντικούς παράγοντες που ωθούν τον καταναλωτή να μπει στο κατάστημα και κατ’ επέκταση να προχωρήσει σε αγορές. Από τη βιτρίνα και την είσοδο, μέχρι τα ράφια και τον φωτισμό αλλά και την εξυπηρέτηση από το προσωπικό, όλα πρέπει να είναι μελετημένα, με στόχο την προσφορά της απόλυτης εμπειρίας στον καταναλωτή – επισκέπτη. Ένα κατάστημα δεν πρέπει να είναι φτιαγμένο μόνο για να πουλάει ένα προϊόν, αλλά να «πουλάει» και τον εαυτό του, να ελκύει τον επισκέπτη, να τον διευκολύνει, να τον «καθοδηγεί» και τελικά, να τον κάνει να φεύγει με χαμόγελο και να επιστρέφει ξανά.

Η Val Lloyd, διευθύνουσα σύμβουλος της Design Ministry θα παρευρεθεί στο Fashion Retail Summit: «The Business of Fashion», που παρουσιάζει η G.A.P. Vassilopoulos, το απόγευμα της Τετάρτης, 11 Νοεμβρίου, στο Ξενοδοχείο Hilton Park στη Λευκωσία, και θα αναλύσει τη δυναμική του εσωτερικού σχεδιασμού. 

Η Val Lloyd, έχει συμβουλεύσει εταιρείες όπως Ermes, Zara, Ann Summers, Dorothy Perkins, House of Fraser, Kookai και Debenhams στη διαμόρφωση και διακόσμηση εµπορικών χώρων με άριστα αποτελέσματα. Μέσα από την παρουσίασή της, «Τhe Importance of Holistic design for retail» αλλά και διεθνή επιτυχημένα παραδείγματα καταστημάτων, η Val αναλύει τις βασικές αρχές του εσωτερικού σχεδιασμού καταστημάτων και εξηγεί πώς ένα κατάστημα πρέπει να είναι φτιαγμένο με τρόπο που ο πελάτης να έχει εύκολη, ποιοτική, γρήγορη, αλλά κυρίως όσο πιο ευχάριστη εξυπηρέτηση γίνεται, για να ψωνίσει και να επιστρέψει ξανά. Αυτό μόνο κέρδος μπορεί να φέρει σε μία επιχείρηση. Η εμπειρία αυτή πρέπει να ξεκινάει πριν ακόμη εισέλθει κάποιος στο κατάστημα. Από τον εξωτερικό χώρο, την είσοδο, τη βιτρίνα και ακολούθως στον εσωτερικό χώρο. 


Το συνέδριο
Το συνέδριο απευθύνεται σε γενικούς διευθυντές, διευθύνοντες συμβούλους, διευθυντές μάρκετινγκ, brand managers, εμπορικούς διευθυντές, όπως επίσης και σε στελέχη που ασχολούνται με boutiques, πολυκαταστήματα, malls, discount stores μόδας, ένδυση και υπόδηση, καταστήματα accessories, fashion brands και εταιρείες logistics.

Για περισσότερες πληροφορίες, κάντε κλικ εδώ.

Κύριος Χορηγός: G.A.P. Vassilopoulos. Χορηγοί: Geo. Pavlides & Araouzos, JCC Payment Systems, KPMG, Logicom Solutions, Unicare Cleaning Services LTD. Οργανωτής: IMH. Χορηγοί Επικοινωνίας: Εκδοτικός Οίκος Δίας, Τηλεόραση Σίγμα, Περιοδικό IN Business, ΙnBusinessNews.com

Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές: ΙΜΗ, τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Η εικόνα του Τύπου στην Κύπρο-Οι εκδοτικές επιχειρήσεις, οι δημοσιογράφοι και οι άλλοι επαγγελματίες στον χώρο
Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού IN Business: IN Business Awards-16 χρόνια επιβραβεύουμε το επιχειρείν
Στην Medicover Genetics ο Δ. Σκουρίδης-Ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις και ενημερώθηκε για το έργο της εταιρείας
Πάνω κατά 5,2% σε ετήσια βάση ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών στη βιομηχανία
ΙδΕΚ: Νέες προσκλήσεις €16,3 εκατ. για στήριξη του ερευνητικού συστήματος
Εκτοξεύθηκε η εξυπηρέτηση οχηματαγωγών πλοίων στο λιμάνι Λεμεσού-Η ανακοίνωση της DP World Limassol
CBN Young Dragon Awards: Αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη υποβολής υποψηφιοτήτων
Βιωματικά εργαστήρια Οργανισμού Νεολαίας κατά του σχολικού εκφοβισμού
Μήνυμα από ΟΝΕΚ για ένα Πάσχα χωρίς κροτίδες-«Δεν είναι μαγκιά, ούτε έθιμο»
Ενώνοντας δυνάμεις για προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσω της επιχειρηματικότητας