Αλλαγή στο επικοινωνιακό σκηνικό της διαφήμισης

Μέχρι σήμερα, η πλειονότητα των διαφημιστικών μηνυμάτων που βλέπουμε στην οθόνη μας, είτε αυτήν της τηλεόρασης είτε του υπολογιστή, έχουν ως κύριο αποδέκτη, ένα συγκεκριμένο target group. Την Κύπρια μητέρα. Αυτή θεωρείται η decision maker για το τι προϊόντα θα μπουν στα ράφια της κουζίνας, στα συρτάρια και τις ντουλάπες των παιδιών, και εν τέλει, στο σπίτι και στην καρδιά του κάθε νοικοκυριού! Μήπως όμως, δεν έχουν έτσι ακριβώς τα πράγματα; Μήπως έχει υποτιμηθεί ο ρόλος που παίζει ο Κύπριος πατέρας;

Ένα πρόσφατο status στο facebook, μας έκανε να αναρωτηθούμε. «Αγαπητό brand (για ευνόητους λόγους δεν το κατονομάζουμε), βρισκόμαστε στο 2015 και πρέπει να σε πληροφορήσω πως και οι άντρες καθαρίζουν στο σπίτι. Και για να το πω σε όρους που καταλαβαίνεις, αγνοείς το μισό σου αγοραστικό κοινό»! Δεν μπορούσε κανείς μέχρι πρότινος να ξέρει πόση αλήθεια κρύβεται πίσω απ’ αυτό. Όλοι το αναγνωρίζουν, αλλά ποιος μπορεί να το τεκμηριώσει χωρίς στοιχεία και αριθμούς; Αυτό ήρθε ν’ αλλάξει η Partners/Y&R, μέσα από την έρευνα αγοράς με τίτλο ‘Who’s your daddy’, που διεξήγαγε σε συνεργασία με τη RAI Consultants, αποδεικνύοντας περίτρανα πως ο Κύπριος άντρας, μπαίνοντας πια στον ρόλο του πατέρα, έχει και λόγο και ρόλο. 

‘Who’s your daddy’; Μια ατάκα που έπαιζε αρκετά στο facebook τις τελευταίες εβδομάδες, και παρ’ όλο το παιχνιδιάρικο του ονόματος, φέρνει στο φως στοιχεία και πραγματικότητες που μέχρι σήμερα αγνοούσαμε. Θέλησε και κατάφερε να αλλάξει το κυπριακό αγοραστικό τοπίο επανατοποθετώντας τους μπαμπάδες, σε μια περίοπτη θέση. Σκιαγραφεί το προφίλ τους, προβάλλει τις αγοραστικές τους συνήθειες, καθιστώντας τους ως ένα πολύ σημαντικό αγοραστικό κοινό που κανείς πια δεν μπορεί να προσπεράσει.

Ποιος marketer και ποιος επιχειρηματίας που θέλει να έχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στην επικοινωνία του, μπορεί να αγνοήσει πως 43% των μπαμπάδων είναι υπεύθυνοι για τα ψώνια του νοικοκυριού.  Όχι απλώς συμμέτοχοι, αλλά υπεύθυνοι! Ότι το 91% των μπαμπάδων συμμετέχει στα ψώνια, ενώ το 80% προσπαθεί να αγοράζει προϊόντα που είναι σε προσφορές, το 55% είναι διατεθειμένο να πληρώσει περισσότερα για ένα καινούριο προϊόν, ενώ το 47% συμμετέχει στην αγορά του παιδικού ρουχισμού. 

Η έρευνα διενεργήθηκε ανάμεσα σε 600 άτομα -  γυναίκες και άντρες ηλικίας 25-45 χρονών- σε αστικές και ημιαστικές περιοχές της ελεύθερης Κύπρου, και βασίστηκε στην τυχαία πολυσταδιακή δειγματοληψία, που είναι και το πιο αντιπροσωπευτικό δείγμα της πραγματικής κατανομής του πληθυσμού της Κύπρου. 

Τα αποτελέσματα της παρουσιάστηκαν σε Κύπριους επιχειρηματίες και στα Media, στις 20 Οκτωβρίου, σ’ ένα πολύ ενδιαφέρον και διαδραστικό event που διοργάνωσε η Partners/ Y&R στην Αγορά του Παλαιού Δημαρχείου,  σηματοδοτώντας με τον καλύτερο τρόπο την κορύφωση των εορτασμών των 20χρονων της εταιρείας, που ήταν άλλωστε και η αφορμή για τη διεξαγωγή της έρευνας.

Η Partners/ Y&R διανύει εδώ και δύο δεκαετίες στην αρένα της επικοινωνίας και διαφήμισης, έχοντας στο ενεργητικό της ένα πολύ δυνατό πορτφόλιο με μερικές από τις πιο σημαντικές εκστρατείες που ξεχώρισαν στην Κύπρο, όπως την εκστρατεία ενημέρωσης του ευρώ και τα εγκαίνια των δύο διεθνών αερολιμένων του τόπου. Παράλληλα, διαθέτει ένα πολύ δυνατό πελατολόγιο το οποίο συνθέτουν μερικά από τα πιο δυνατά brands της εγχώριας αγοράς, όπως Τράπεζα Κύπρου, Οργανισμός Κώστα Παπαέλληνα, εταιρεία Α/φοί Λανίτη, ΑΗΚ, Zotiades Trading & Consulting, ΕΥΡΗΚΑ, πολυκαταστήματα Debenhams, EuroLife και πολλά άλλα. 
Απώτερος στόχος της ομάδας των Partners είναι να αναζητά διαρκώς οτιδήποτε καινοτόμο που μπορεί να φέρει νέα γνώση και νέες εμπειρίες με σκοπό τη διαμόρφωση της κατάλληλης στρατηγικής για τα πιο ισχυρά αποτελέσματα των πελατών της στην κυπριακή αγορά.

Βρείτε τα σημαντικότερα αποτελέσματα της έρευνας στο www.whosyourdaddycyprus.com και ανακαλύψτε ποιος είναι τελικά, ο Κύπριος μπαμπάς!

Δειτε Επισης

Η εικόνα του Τύπου στην Κύπρο-Οι εκδοτικές επιχειρήσεις, οι δημοσιογράφοι και οι άλλοι επαγγελματίες στον χώρο
Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού IN Business: IN Business Awards-16 χρόνια επιβραβεύουμε το επιχειρείν
Στην Medicover Genetics ο Δ. Σκουρίδης-Ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις και ενημερώθηκε για το έργο της εταιρείας
Πάνω κατά 5,2% σε ετήσια βάση ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών στη βιομηχανία
ΙδΕΚ: Νέες προσκλήσεις €16,3 εκατ. για στήριξη του ερευνητικού συστήματος
Εκτοξεύθηκε η εξυπηρέτηση οχηματαγωγών πλοίων στο λιμάνι Λεμεσού-Η ανακοίνωση της DP World Limassol
CBN Young Dragon Awards: Αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη υποβολής υποψηφιοτήτων
Βιωματικά εργαστήρια Οργανισμού Νεολαίας κατά του σχολικού εκφοβισμού
Μήνυμα από ΟΝΕΚ για ένα Πάσχα χωρίς κροτίδες-«Δεν είναι μαγκιά, ούτε έθιμο»
Ενώνοντας δυνάμεις για προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσω της επιχειρηματικότητας