Powered by

Η Toyota μπροστά από την VW στις πωλήσεις

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Toyota, την οποία είχε εκθρονίσει το πρώτο εξάμηνο του 2015 η γερμανική Volkswagen, ξαναπέρασε μπροστά στις πωλήσεις στο σύνολο των πρώτων εννέα μηνών του 2015, σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν τη Δευτέρα 26 Οκτωβρίου στη δημοσιότητα.

Από τον Ιανουάριο ως τον Σεπτέμβριο, η Toyota πούλησε περισσότερα από 7,49 εκατομμύρια αυτοκίνητα, έναντι 7,43 εκατομμυρίων η Volkswagen, η οποία δεν είχε ακόμη επηρεαστεί εκείνη την περίοδο από το σκάνδαλο με τις παραποιημένες τιμές ρύπων, το οποίο αποκαλύφθηκε κατά το δεύτερο μισό του Σεπτεμβρίου.

Οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες είδαν τις πωλήσεις τους να μειώνονται περίπου στο ίδιο ποσοστό, δηλαδή κατά 1,5%. Στην περίπτωση της Toyota, η πτώση αυτή εξηγείται από μια μείωση των πωλήσεων κατά 7,8% στην Ιαπωνία, λόγω μιας εύθραυστης ανάκαμψης της οικονομίας στη χώρα. Από την πλευρά της η Volkswagen υπέστη τις συνέπειες της αστάθειας σε ορισμένες αγορές, μεταξύ των οποίων η Κίνα και η Βραζιλία.

Ωστόσο τον πραγματικό αντίκτυπο στις πωλήσεις θα καθορίσουν τα στοιχεία των επόμενων μηνών. Όσον αφορά το σκάνδαλο με το επίμαχο λογισμικό που παραποιούσε τα αποτελέσματα των μετρήσεων στους ελέγχους για την εκπομπή ρύπων, το οποίο όπως παραδέχθηκε η Volkswagen είχε εγκαταστήσει σε 11 εκατομμύρια αυτοκίνητα στον κόσμο, ο νέος διευθύνων σύμβουλος της αυτοκινητοβιομηχανίας Ματίας Μίλερ δήλωσε ότι δεν βλέπει προς το παρόν να υπάρχει βουτιά στις πωλήσεις.

Ορισμένοι αναλυτές πιστεύουν ότι οι αντιπρόσωποι της Volkswagen συναινούν σε μεγάλες εκπτώσεις προς τους πελάτες για να διατηρήσουν ψηλά τις παραγγελίες. Η γερμανική εταιρεία ανέβηκε για πρώτη φορά στην πρώτη θέση των πωλήσεων στο τέλος του πρώτου εξαμήνου μετά την πώληση 5,4 εκατομμυρίων αυτοκινήτων, έναντι 5,02 η Toyota.

Παρά τις δυσκολίες στην Ιαπωνία, η ιαπωνική εταιρεία μπορεί εφεξής να ελπίζει ότι θα διατηρήσει τον τίτλο της στο σύνολο της χρονιάς. Η Toyota είχε κατακτήσει το 2008, στην αρχή της διεθνούς χρηματοπιστωτικής κρίσης, την πρώτη θέση παγκοσμίως, την οποία μονοπωλούσε μέχρι τότε για περισσότερα από 70 χρόνια η αμερικανική General Motors.

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Ικανοποίηση Κομισιόν για την συμφωνία αύξησης αποτελεσματικότητας κεφαλαιαγορών Ε.Ε.-Σημαντικά οφέλη
Διατηρεί στο 4,25% το επιτόκιό της η Τράπεζα της Αγγλίας-Απογοητεύει νοικοκυριά και επιχειρήσεις
Στην εποχή των μηδενικών επιτοκίων εισέρχεται η Ελβετία-Ανησυχία για επιστροφή σε αρνητικά επιτόκια
Δεν γλιτώνει το πρόστιμο-μαμούθ €4 δις από την Ε.Ε. η Google… «Αναποτελεσματικά τα νομικά επιχειρήματα που προέβαλε»
Στο χείλος της ύφεσης η οικονομία της Ρωσίας-Τα υψηλά επιτόκια πνίγουν τις επενδύσεις
Λαγκάρντ: Το ευρωπαϊκό εμπόριο αντίβαρο στις παγκόσμιες αναταράξεις
Σε υψηλό δεκαετίας η πλατίνα-Στα 1.350,17 δολάρια η ουγγιά
Τζερόμ Πάουελ (Fed): Βασικός παράγοντας για την υψηλή αβεβαιότητα οι δασμοί Τραμπ
Fed: Επιμένει σε στάση αναμονής-Αμετάβλητα τα επιτόκια και το dot plot που δίνει σήμα για δύο περικοπές φέτος
Βουτιά στην ιαπωνικές εξαγωγές-Κατακόρυφη πτώση στις αποστολές προς ΗΠΑ