Powered by

Η Toyota μπροστά από την VW στις πωλήσεις

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Toyota, την οποία είχε εκθρονίσει το πρώτο εξάμηνο του 2015 η γερμανική Volkswagen, ξαναπέρασε μπροστά στις πωλήσεις στο σύνολο των πρώτων εννέα μηνών του 2015, σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν τη Δευτέρα 26 Οκτωβρίου στη δημοσιότητα.

Από τον Ιανουάριο ως τον Σεπτέμβριο, η Toyota πούλησε περισσότερα από 7,49 εκατομμύρια αυτοκίνητα, έναντι 7,43 εκατομμυρίων η Volkswagen, η οποία δεν είχε ακόμη επηρεαστεί εκείνη την περίοδο από το σκάνδαλο με τις παραποιημένες τιμές ρύπων, το οποίο αποκαλύφθηκε κατά το δεύτερο μισό του Σεπτεμβρίου.

Οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες είδαν τις πωλήσεις τους να μειώνονται περίπου στο ίδιο ποσοστό, δηλαδή κατά 1,5%. Στην περίπτωση της Toyota, η πτώση αυτή εξηγείται από μια μείωση των πωλήσεων κατά 7,8% στην Ιαπωνία, λόγω μιας εύθραυστης ανάκαμψης της οικονομίας στη χώρα. Από την πλευρά της η Volkswagen υπέστη τις συνέπειες της αστάθειας σε ορισμένες αγορές, μεταξύ των οποίων η Κίνα και η Βραζιλία.

Ωστόσο τον πραγματικό αντίκτυπο στις πωλήσεις θα καθορίσουν τα στοιχεία των επόμενων μηνών. Όσον αφορά το σκάνδαλο με το επίμαχο λογισμικό που παραποιούσε τα αποτελέσματα των μετρήσεων στους ελέγχους για την εκπομπή ρύπων, το οποίο όπως παραδέχθηκε η Volkswagen είχε εγκαταστήσει σε 11 εκατομμύρια αυτοκίνητα στον κόσμο, ο νέος διευθύνων σύμβουλος της αυτοκινητοβιομηχανίας Ματίας Μίλερ δήλωσε ότι δεν βλέπει προς το παρόν να υπάρχει βουτιά στις πωλήσεις.

Ορισμένοι αναλυτές πιστεύουν ότι οι αντιπρόσωποι της Volkswagen συναινούν σε μεγάλες εκπτώσεις προς τους πελάτες για να διατηρήσουν ψηλά τις παραγγελίες. Η γερμανική εταιρεία ανέβηκε για πρώτη φορά στην πρώτη θέση των πωλήσεων στο τέλος του πρώτου εξαμήνου μετά την πώληση 5,4 εκατομμυρίων αυτοκινήτων, έναντι 5,02 η Toyota.

Παρά τις δυσκολίες στην Ιαπωνία, η ιαπωνική εταιρεία μπορεί εφεξής να ελπίζει ότι θα διατηρήσει τον τίτλο της στο σύνολο της χρονιάς. Η Toyota είχε κατακτήσει το 2008, στην αρχή της διεθνούς χρηματοπιστωτικής κρίσης, την πρώτη θέση παγκοσμίως, την οποία μονοπωλούσε μέχρι τότε για περισσότερα από 70 χρόνια η αμερικανική General Motors.

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Γκούλσμπι (Fed): Πρέπει να επιβραδυνθεί ο ρυθμός μείωσης των επιτοκίων
Bitcoin: Tι σημαίνει για την τιμή του η πιθανή δημιουργία εθνικού αποθέματος στις ΗΠΑ
ΗΠΑ: Η επιλογή του Μπέσεντ για το Υπουργείο Οικονομικών δίνει «ανάσα» στις παγκόσμιες αγορές
Banco BPM: Εξετάζει την εξαγορά της από την UniCredit-Στα $11 δις η προσφορά
Τι είναι και γιατί ενδέχεται να αλλάξει το «φρένο χρέους» της Γερμανίας
Bitcoin: Τριήμερη πτώση 6%-Φρέναρε στα $94.000
Fed: Οι προειδοποιήσεις για το χρέος και τον εμπορικό πόλεμο-Τι δείχνει η εξαμηνιαία έκθεση
Ο τρόμος του Τραμπ πάνω από την Ευρώπη-Τι φοβάται τώρα η ΕΚΤ
Ανοδικά ξανά οι τιμές πετρελαίου και φυσικού αερίου λόγω των γεωπολιτικών αναταραχών
Ευρωζώνη: Απροσδόκητη πτώση για τον ιδιωτικό τομέα τον Νοέμβριο-«Φλερτάρει» με την ύφεση