Εταιρείες πληροφορικής: Κερδίστε πελάτες με 10 κινήσεις!

Όλη η αγορά θα είναι συγκεντρωμένη στην 5η Έκθεση & Συνέδριο Πληροφορικής, Τεχνολογίας & Τηλεπικοινωνιών, δίδοντας στους εκθέτες τη μοναδική ευκαιρία να προβληθούν και να αποδείξουν ότι οι υπηρεσίες και τα προϊόντα τους μπορούν να αποτελέσουν τη λύση που ζητά κάθε εταιρεία, στοχεύοντας στη δύναμη της τεχνολογίας.

Η μοναδική στο είδος της Έκθεση & Συνέδριο Πληροφορικής, Τεχνολογίας & Τηλεπικοινωνιών διοργανώνεται φέτος για 5η χρονιά από τον Παγκύπριο Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Πληροφορικής (CITEA), στις 6 Μαρτίου 2015, στο Ξενοδοχείο Hilton Park στη Λευκωσία, σε συνεργασία με το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Watify Cyprus.

Από την εμπειρία των προηγούμενων ετών, η αγορά και τα στελέχη της γνωρίζουν πως η διοργάνωση συγκεντρώνει τους ειδικότερους της τεχνολογίας, της πληροφορικής και των τηλεπικοινωνιών, αποτελώντας τη μοναδική ευκαιρία για επιλογή των αποδοτικότερων και πιο συμφερουσών λύσεων. Εκεί θα βρίσκονται οι εκπρόσωποι από τις σημαντικότερες επιχειρήσεις του τόπου, αλλά και από τον δημόσιο, τον ημικρατικό και τον τραπεζικό τομέα. Στόχος είναι να ενημερωθούν για όλες τις διαθέσιμες λύσεις που ταιριάζουν στην εταιρεία τους, ώστε να βελτιώσουν τις εργασίες τους, να μειώσουν το κόστος τους, να αυξήσουν την παραγωγικότητα και τον τζίρο τους.

Αυτή είναι η ευκαιρία να ξεχωρίσετε και να αναδείξετε τις υπηρεσίες και τα προϊόντα Πληροφορικής, Τεχνολογίας & Τηλεπικοινωνιών που διαθέτετε.

ΟΙ 10 ΕΞΥΠΝΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ

Λάβετε μέρος στην 5η Έκθεση & Συνέδριο Πληροφορικής, Τεχνολογίας & Τηλεπικοινωνιών και με 10 απλές κινήσεις προσελκύστε νέους πελάτες, αφού τους πείσετε πως μαζί σας μπορούν να προσδοκούν στο καλύτερο:

1.    Ενημερώστε για τις νέες τάσεις και τις τεχνολογικές εξελίξεις στον τομέα τεχνολογίας, πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών και για τα οφέλη από την υιοθέτηση τέτοιων υπηρεσιών και προϊόντων.

2.    Μεταδώστε την ανάγκη για εφαρμογή πρακτικών που θα ανεβάσουν κάθε επιχείρηση στα μάτια των πελατών της.

3.    Πείστε τα στελέχη της αγοράς πως η τεχνολογία, η πληροφορική και οι τηλεπικοινωνίες θα πρέπει να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής για βιωσιμότητα και επιτυχία σε βάθος χρόνου για κάθε οργανισμό.

4.    Δώστε συνδυασμούς τεχνολογίας, πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών σε πακέτα ειδικά για τις ανάγκες της κάθε εταιρείας.

5.    Βοηθήστε τις εταιρείες να εντοπίσουν τις αδυναμίες τους και να τις αντιμετωπίσουν με την εφαρμογή πρακτικών τεχνολογίας, πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών.

6.    Δικτυωθείτε με τον πιο ιδανικό τρόπο και προβάλετε αποτελεσματικά στην αγορά τον οργανισμό που αντιπροσωπεύετε.

7.    Αυξήστε την αναγνωρισιμότητα της εταιρείας σας ανάμεσα στις σημαντικότερες μεγάλες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις του τόπου μας.

8.    Εξερευνήστε νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες μέσα από συνεργασίες που θα προκύψουν στο συνέδριο και στην έκθεση.

9.    Δώστε έμφαση στα ιδιαίτερα πλεονεκτήματα της εταιρείας σας.

10.    Αναδείξτε τα δυνατά σας στοιχεία, με τρόπο που να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό.

 

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πακέτο εκθετών κάντε κλικ εδώ.

Πληροφορίες

Οργανωτές: Παγκύπριος Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής (CITEA) και Watify Cyprus. Συντονιστής: IMH. Χορηγοί Επικοινωνίας: Περιοδικό IN Business και ΙnΒusinessΝews.com.

Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές επικοινωνήστε στο τηλ.: 22505555, φαξ: 22679820,  ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Στους δωρητές του TechIsland η BrainRocket-Βασικός παίχτης στον αναπτυσσόμενο τομέα της τεχνολογίας της Κύπρου
Πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στη Λευκωσία το 4ο CITEA Digital Cyprus Conference (pics)
Bcentriqe.ai: Στρατηγική επέκταση στην Κύπρο για την εταιρεία με έδρα τη Silicon Valley-Φέρνει πρωτοποριακές λύσεις τεχνητής νοημοσύνης
Η αξιοποίηση των big data από τις επιχειρήσεις...Πώς και γιατί μπορούν να δώσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
Τεχνητή νοημοσύνη εν δράσει... Πώς το AI μεταμορφώνει επιχειρήσεις και κυβερνητικά συστήματα
Η τεχνολογία ως εργαλείο στα χέρια των επιχειρήσεων για αναδιαμόρφωση της εμπειρίας του πελάτη
Λευτέρης Γαροφαλάκης: «Η ασφάλεια δεν είναι αυτοσκοπός»-Το AI και η μετάβαση στα Windows 11
Khaliq Khan: Γιατί το ΑΙ μεταμορφώνει την έννοια της αξίας στους οργανισμούς
Mark Oost: Tα πραγματικά οφέλη των AI agents και της GenAI
Αργύρης Μακρυγεώργου: Η μεγάλη ειρωνεία πίσω από την ΤΝ