powered by

Ο διάσημος brand futurist Martin Lindstrom στην Κύπρο

Ο διάσημος brand futurist Martin Lindstrom στην Κύπρο για να αποκωδικοποιήσει τον τρόπο σκέψεως και τις επιλογές του σύγχρονου καταναλωτή.

Κάθε brand οφείλει, αν θέλει να πετύχει, να ερεθίσει τις αισθήσεις μας, αφού εξετάσει και αναλύσει πρώτα το πώς αντιδρά ο ανθρώπινος εγκέφαλος σε μια μάρκα. O διεθνώς γνωστός και ειδικός σε θέματα branding και rebranding, Martin Lindstrom, θα βρίσκεται στη χώρα μας στις 27  Μαρτίου, ειδικά για το 2nd Brand Congress - που θα πραγματοποιηθεί στο Royal Hall στη Λευκωσία - για να μας δείξει τον τρόπο αποκωδικοποίησης του ανθρώπινου τρόπου σκέψης.

Ποιος είναι

 

O Martin Lindstrom αποτελεί το νούμερο 1 ανάμεσα στους 30 κορυφαίους brand professionals για το 2014, σύμφωνα με τον ερευνητικό οργανισμό Global Gurus. Ακόμα, το περιοδικό TIME τον έχει συμπεριλάβει στους 100 ανθρώπους που αποτελούν πηγή έμπνευσης παγκοσμίως και δεν είναι τυχαίο που τον εμπιστεύονται εταιρείες - κολοσσοί ανά το παγκόσμιο για τον σχεδιασμό της στρατηγικής branding και rebranding, όπως: McDonald’s, Procter & Gamble, Nestle, Microsoft, the Wold Disney Company, RedBull, GlaxoSmithKline και PepsiCo. Είναι, επίσης, συγγραφέας των μεγάλων σε πωλήσεις βιβλίων των New York Times και Wall Street Journal: «Byology - Truth and Lies About Why We Buy», «Brandsense» και «Brandwashed», αλλά και τριών ακόμη σχετικών με τη διαχείριση των brands και το μάρκετινγκ.  

 

Το 2nd Brand Congress, για το οποίο ο Lindstrom έρχεται στην Κύπρο, θα έχει ως κεντρικό θέμα: Get inside the consumer’s mind and enhance your brand.                                 

Ο διάσημος brand futurist θα ενημερώσει το επιχειρηματικό κοινό της Κύπρου για τη μεθοδολογία μάρκετινγκ που έχει εφαρμόσει σε πολυάριθμες εταιρείες και για την ενίσχυση ή την αναδόμηση του εμπορικού τους σήματος.                                                                                    

Σκοπός είναι οι συμμετέχοντες να μάθουν πώς οι καταναλωτές χρησιμοποιούν τις πέντε αισθήσεις τους όταν διαλέγουν προϊόντα ή επιλέγουν υπηρεσίες, πώς γίνεται η μεταμόρφωση μιας μάρκας από προϊόν των δύο αισθήσεων σε φαινόμενο των πέντε και πώς επιτυγχάνεται η αξιοποίηση των πέντε αισθήσεων στην επικοινωνία των brands. Θα αποκαλύψει, ακόμα, όλα τα στοιχεία που συνθέτουν τα brands που μας εμπνέουν, μας συγκινούν και μας γοητεύουν. Στόχος του είναι να δείξει πώς το προϊόν σας μπορεί να επηρεάσει τις αισθήσεις και τον τρόπο με τον οποίο η επιστήμη του neuromarketing επηρεάζει τη συμπεριφορά των καταναλωτών και θα μοιραστεί μαζί σας τα μυστικά που πρέπει να ξέρετε για να χτίσετε ή να διατηρήσετε στην κορυφή τις μάρκες του αύριο. Τέλος, μέσα από εμπειρίες και πρακτικά παραδείγματα, ο Martin Lindstrom θα διερευνήσει τους λόγους που κάποια brands μας κάνουν να τα προτιμούμε και να τα αγοράζουμε.

Σε ποιους απευθύνεται
Το συνέδριο απευθύνεται σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε όλους τους τομείς της οικονομίας. Συγκεκριμένα απευθύνεται σε: Γενικούς και εκτελεστικούς διευθυντές, διευθύνοντες συμβούλους, διευθυντές marketing, ανθρώπινου δυναμικού και πωλήσεων, επαγγελματίες δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας, καθώς και σε άλλα στελέχη επιχειρήσεων.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον ομιλητή και το θεματολόγιο του συνεδρίου κάντε κλικ εδώ:
http://www.imhbusiness.com/2nd-brand-congress-martin-lindstrom-in-cyprus#about

Πληροφορίες
Οργάνωση: ΙΜΗ. Χορηγοί Επικοινωνίας: Περιοδικό IN Business και ΙnΒusinessΝews.com. Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές επικοινωνήστε στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

 

Δειτε Επισης

Γιώργος Τοφινής: Το όραμα της ΕΤΑΠ για την επαρχία Αμμοχώστου-Ανέκαθεν πρωτοπόρα στον τομέα του τουρισμού
Bcentriqe.ai: Στρατηγική επέκταση στην Κύπρο για την εταιρεία με έδρα τη Silicon Valley-Φέρνει πρωτοποριακές λύσεις τεχνητής νοημοσύνης
F.O.C. Family Office Connect Cyprus: Το νέο δικτύο που αναδεικνύει την Κύπρο ως διεθνές κέντρο για family offices(pics)
Δημοτικό Κολυμβητήριο Λευκωσίας: Επαναλειτουργεί μετά από ανακαίνιση και πλήρη αναβάθμιση
Νέα στρατηγική συνεργασία SARMED–SMARTNAV...Τα πολλαπλά οφέλη που θα προσφέρει η νέα πλατφόρμα CANOPUS
Τεχνητή νοημοσύνη εν δράσει... Πώς το AI μεταμορφώνει επιχειρήσεις και κυβερνητικά συστήματα
Αρχίζει η δεύτερη φάση του 1ου Corporate Padel Tournament από το PadelPro και το IN Business
Η τεχνολογία ως εργαλείο στα χέρια των επιχειρήσεων για αναδιαμόρφωση της εμπειρίας του πελάτη
Invest Cyprus: Σημαντική επένδυση η ίδρυση ευρωπαϊκής θυγατρικής στην Κύπρο από την Drone Destination
Οριακή μείωση ανάπτυξης και χαμηλότερος πληθωρισμός-Οι νέες προβλέψεις της Κεντρικής Τράπεζας Κύπρου