Το Circle της Cyta στο Brand Congress
10:21 - 29 Σεπτεμβρίου 2014
Περισσότερα από 350 άτομα φιλοξένησε το Brand Congress που παρουσίασε η Cyta με τον «μεσσία» των brand Jonathan Gabay να συστήνει «ειλικρίνεια» για την οικοδόμηση μιας πετυχημένης μάρκας.
Την προσοχή του επιχειρηματικού κόσμου στο συνέδριο τράβηξε το περίπτερο του Circle Business Network, του νέου επιχειρηματικού κοινωνικού δικτύου της Cyta. Λειτουργοί του οργανισμού ήταν εκεί για να ενημερώσουν το κοινό για τα προνόμια που απολαμβάνουν οι χρήστες της πρωτοποριακής πλατφόρμας, όμοια της οποίας δεν υπάρχει ούτε σε Κύπρο ούτε σε Ελλάδα.
Στόχος του κλειστού δικτύου είναι να δώσει πρόσθετη αξία στους επιχειρηματικούς πελάτες της Cyta, μακριά από το «θόρυβο» των κοινωνικών δικτύων. Το δίκτυο βασίζεται στη δημιουργία πρωτογενούς και αποκλειστικού περιεχομένου που να έχει άξια και προσφέρει γνώση στους επιχειρηματίες. Τα θέματα είναι τόσο επιχειρηματικά όσο και θέματα που ενδιαφέρουν εξατομικευμένα τους πελάτες. Παράλληλα, οι χρήστες του δικτύου απολαμβάνουν αποκλειστικές προσφορές, premium services, ψηφιακή δικτύωση, εκδηλώσεις, εφαρμογές κ.ά. χωρίς να πληρώσουν οποιαδήποτε συνδρομή.
Όπως αναφέρθηκε και στο συνέδριο, τα σπουδαία brands σε βοηθούν να χτίσεις δυνατές σχέσεις, αυτό ακριβώς επιδιώκει και η Cyta με το Circle Business Network.
Όπως είπε και ο Jonathan Gabay από τη σκηνή του συνεδρίου, στη σημερινή πραγματικότητα, των κοινωνικών δικτύων, η ανάγκη να ανήκουμε κάπου είναι πιο έντονη από ποτέ. Εκεί βρίσκεται και το κλειδί του branding πλέον, στην ανοικοδόμηση της εμπιστοσύνης και στην ανάγκη του κοινού να νιώθει ότι ανήκει κάπου.
Οργάνωση: ΙΜΗ. Κύριος Χορηγός: Cyta. Χορηγοί: Fileminders και Μπύρα KEO. Χορηγοί Επικοινωνίας: InBusinessNews.com, Goldnews.com.cy, Τηλεόραση Σίγμα και OK!. Δημιουργικός Σχεδιασμός: Partners Y&R.