Cytavision: Κι όμως οι τιμές μας είναι χαμηλές

Την ώρα που το περιβάλλον στη συνδρομητική τηλεόραση είναι εξαιρετικά ρευστό, λόγω της αποχώρησης της LTV και τα τηλεοπτικά δικαιώματα ομάδων αλλά και περιεχομένου να έχουν αλλάξει χέρια, η Cytavision κερδίζει νέους συνδρομητές.

Για τις τιμές των πακέτων της που πολλοί θεωρούν υψηλές, τα πλάνα αξιοποίησης των συμφωνιών με ΑΠΟΕΛ και Ανόρθωση αλλά και για τον ορίζοντας ανάπτυξης της Cytavision εν μέσω διαδικασιών ιδιωτικοποίησης της Cyta, μίλησε στο InBusinessNews ο επικεφαλής της υπηρεσίας, Γιώργος Λαμπριανού.

Ακούμε τελευταία ότι οι νέοι συνδρομητές κατά το τελευταίο δίμηνο έχουν αυξηθεί κατά 2.500.  Εάν ισχύει όντως κάτι τέτοιο πού αποδίδεται η εν λόγω αύξηση;
Το τελευταίο δίμηνο και συγκεκριμένα από την έναρξη της προσφοράς της Cytavision στις 21 Ιουλίου, πάνω από 4.000 νέοι συνδρομητές έχουν συνδεθεί με την υπηρεσία. Η αύξηση αυτή οφείλεται στην εφαρμογή της στρατηγικής μας με επίκεντρο τον εμπλουτισμό του περιεχομένου. Ειδικότερα στον αθλητικό τομέα, όπου παρουσιάζει μεγάλη δυναμική, επιδιώκουμε συνεχώς την αναβάθμισή του.  Είναι γνωστό ότι τον Ιούλιο η Cytavision εξασφάλισε τα τηλεοπτικά δικαιώματα του ΑΠΟΕΛ, της Ανόρθωσης, του Αγγλικού και Γερμανικού Πρωταθλήματος.
 
Πέραν του πιο πάνω περιεχομένου, έχουμε αποκτήσει τα τηλεοπτικά δικαιώματα των αγώνων για τα προκριματικά του Euro 2016, του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2018 των Εθνικών Ομάδων όλων των χωρών (εκτός της Κύπρου που μεταδίδεται από το ΡΙΚ) και τα προκριματικά ΑΠΟΕΛ, Απόλλωνα στο UEFA Champions League και Europa League, και το κανάλι NBA.

Θέλω να σημειώσω ότι η Cytavision αλλάζει τα δεδομένα στη συνδρομητική τηλεόραση. Παράλληλα με το αθλητικό περιεχόμενο επενδύουμε και στο θεματικό, ικανοποιώντας όλες τις τηλεοπτικές προτιμήσεις των συνδρομητών μας. Διαρκής μας στόχος είναι να παρέχουμε την πιο ολοκληρωμένη πρόταση ψυχαγωγίας και ενημέρωσης στην Κυπριακή αγορά. Σημειώστε ότι φιλοξενούμε πάνω από εβδομήντα κανάλια από όλες τις θεματικές ενότητες, αθλητικά, ταινίες, ντοκιμαντέρ, παιδικά, ειδησεογραφικά, μουσική, life-style κ.α. Αυτή η μεγάλη προσπάθεια, όλων των ανθρώπων που εργάζονται στη Cytavision, στηρίζεται σε μία μεγάλη δύναμη. Στην εμπιστοσύνη των κύπριων καταναλωτών που για όλους μας αποτελεί κίνητρο να εξελίσσουμε τις υπηρεσίες που προσφέρουμε.

Τι απαντάτε ως Cytavision σε όσους διαμαρτύρονται για τις τιμές των πακέτων που προσφέρετε;
Στη Cytavision o καταναλωτής θα βρει τον κρίσιμο συνδυασμό της ποιότητας, ποσότητας και εύρους περιεχομένου. Έχουμε σχεδιάσει την τιμολογιακή μας πολιτική παρέχοντας επιλογές που καλύπτουν όλες τις ανάγκες. Για παράδειγμα το πακέτο Full Pack έχει ανταγωνιστική τιμή αν σκεφτείτε τι προσφέρει: το πιο πλούσιο αθλητικό περιεχόμενο, τα πιο δημοφιλή κανάλια ντοκιμαντέρ, βραβευμένες τηλεοπτικές σειρές, παιδικά, ειδησεογραφικά, μουσική, life-style κ.α. Αυτό άλλωστε το επιβεβαιώνουν και οι πελάτες μας οι οποίοι, σύμφωνα με έρευνα αγοράς, δηλώνουν ότι η Cytavision υπερέχει σημαντικά σε περιεχόμενο, σε σύγκριση με τις άλλες πλατφόρμες.
Όσον αφορά στις τιμές του νέου πακέτου Sports Plus, το οποίο είναι προσανατολισμένο κυρίως σε αθλητικό περιεχόμενο που πρόσφατα έχει εξασφαλίσει η Cyta από την LTV, αυτό παρέχεται στα €21 (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ), ποσό που είναι πιο χαμηλό ακόμη και από τη μισή τιμή που καλείτο να καταβάλει προηγουμένως ο συνδρομητής για παρόμοιο περιεχόμενο.

Αυτό που μετρά στην εποχή μας και αναγνωρίζει ο καταναλωτής, είναι να μπορείς να του προσφέρεις «αξία» για τα χρήματα που καταβάλει. Αυτή είναι και η επιτομή της προσπάθειάς μας. Να δημιουργούμε προϊόντα και υπηρεσίες που αξίζει να τα έχει κάποιος.

Τι είναι αυτό που ζητά ο πελάτης  της συνδρομητικής τηλεόρασης στην Κύπρο;
Οι πελάτες ζητούν ένα ολοκληρωμένο πακέτο με τις βασικές θεματικές ενότητες, όπως ταινίες, ντοκιμαντέρ, παιδικά, ειδησεογραφικά και κυρίως αθλητικό περιεχόμενο, ιδιαίτερα, μάλιστα, το τοπικό ποδόσφαιρο. Για το σκοπό αυτό, η Cytavision μελετά τις ανάγκες των πελατών της, μέσω ερευνών αγοράς σε τακτική βάση και αναλόγως προσαρμόζει τη στρατηγική και το σχεδιασμό της.

Ενδεικτική ενέργεια, ως αποτέλεσμα της πολιτικής της Cytavision, είναι η εξασφάλιση του Champions League και Europa League, του Premier League, καθώς και του Κυπριακού Πρωταθλήματος.

Εξίσου σημαντική είναι και η πρόσφατη εξασφάλιση των προκριματικών αγώνων ποδοσφαίρου του Παγκοσμίου και Ευρωπαϊκού Κυπέλλου, που άρχισαν ήδη να προβάλλονται και θα συνεχίσουν μέχρι το τέλος του 2017.

Με ποιους τρόπους μπορείτε να μεγιστοποιήσετε τις συμφωνίες με ΑΠΟΕΛ και Ανόρθωση, που προσφάτως εντάξατε στο τηλεοπτικό δυναμικό σας;
Στις συμφωνίες που έχουν υπογραφεί, περιλαμβάνεται λεπτομερές πλαίσιο αξιοποίησης της προβολής της Cyta.
Βρισκόμαστε στο στάδιο σχεδιασμού, σε στενή συνεργασία με τα τμήματα μάρκετινγκ των δύο ομάδων, συγκεκριμένων προωθητικών και άλλων εμπορικών ενεργειών και σύντομα θα είμαστε σε θέση να παρουσιάσουμε το αποτέλεσμα αυτής της προσπάθειας. Αυτό θα το μοιραστούμε με τους φιλάθλους, όχι μόνο των δύο ομάδων αλλά και με τους φιλάθλους των άλλων ομάδων που συνεργαζόμαστε.  

Υπάρχει και ο αντίλογος για τις συμφωνίες που κάνατε με ΑΠΟΕΛ και Ανόρθωση, ο οποίος τονίζει πως δεσμευτήκατε για πολλά χρήματα και μεγάλο χρονικό διάστημα, ενώ δεν ξέρετε καν μέχρι πότε η Cyta θα υπάρχει με τη σημερινή μορφής της.
Οι συμφωνίες ΑΠΟΕΛ και Ανόρθωσης αξιολογήθηκαν από την Υπηρεσία και από εξωτερικό μελετητικό οίκο. Οι σχετικές μελέτες βιωσιμότητας που ετοιμάστηκαν δείχνουν ότι τόσο οικονομικά όσο και στρατηγικά οι συμφωνίες είναι προς το συμφέρον της Cyta και προσθέτουν αξία άμεσα στον ίδιο τον Οργανισμό, αλλά και στον μελλοντικό επενδυτή που θα βρει ιδιαίτερα ελκυστικές τις συμφωνίες που έχουν επιτευχθεί.  Εξάλλου, στη «μάχη» που δόθηκε για την εξασφάλιση των εν λόγω τηλεοπτικών δικαιωμάτων, ο βασικός ανταγωνιστής της Cyta ήταν ιδιώτης επενδυτής.

Πώς οι διαδικασίες ιδιωτικοποίησης αλλάζουν τους μελλοντικούς σχεδιασμούς της Cytavision;
Στην πορεία για την αποκρατικοποίηση, θέλουμε μία Cyta δυνατή που να σκέφτεται και να ενεργεί με επιχειρηματική λογική. Που να βάζει στόχους και να τους πετυχαίνει, αυξάνοντας την αξία της προς όφελος του Κύπριου πολίτη -που άλλωστε είναι και ο μέτοχος της Cyta.

Η Cytavision έπραξε αυτό ακριβώς με τις πρόσφατες συμφωνίες που υπέγραψε για απόκτηση των δικαιωμάτων ΑΠΟΕΛ, Ανόρθωση, Premier League, Bundesliga και NBA. Συνολικά, με τις κινήσεις της Cytavision, ο οργανισμός δυναμώνει την ανταγωνιστική του θέση και γίνεται περισσότερο ελκυστικός στον υποψήφιο στρατηγικό επενδυτή.
Και κλείνοντας τη συνέντευξή μας πείτε μας πώς αξιολογείτε τις εξελίξεις στο πεδίο της Συνδρομητικής Τηλεόρασης;
Η Συνδρομητική Τηλεόραση είναι θέμα περιεχομένου, στρατηγικής και αποφάσεων.  Η παγκόσμια τάση των τηλεπικοινωνιακών οργανισμών είναι η ανάπτυξη συνδρομητικής πλατφόρμας η οποία να προσφέρεται 'πακέτο' με τις υπόλοιπες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες.

Ο σκληρός αγώνας διεκδίκησης του περιεχομένου της NOVA από τρεις μεγάλους τηλεπικοινωνιακούς οργανισμούς της Ελλάδος, είναι παράδειγμα της αξίας του περιεχομένου που αυτό προσθέτει στους τηλεπικοινωνιακούς οργανισμούς.

Αξίζει εδώ να σημειωθεί πως η αξία του περιεχομένου στην Ευρώπη πολλές φορές υπερβαίνει την αξία της τεχνολογικής υποδομής.  Τέτοια παραδείγματα βλέπουμε στην Αγγλία για την εξασφάλιση του Premier League από τον SKY και την BT, στην τιμή των 3 δισ. στερλινών για περίοδο 3 χρόνων.

Η σημασία του μάλιστα, λόγω των αναμενόμενων τεχνολογικών εξελίξεων, θα αυξάνεται συνεχώς εφόσον το περιεχόμενο θα παρουσιάζεται σε όλες τις συσκευές των πελατών του 4Play (PC, Tablet, TV, Smartphone) οποτεδήποτε και οπουδήποτε.  Ενδεικτικό παράδειγμα είναι ότι πρόσφατα διεθνή δημοσιεύματα αναφέρουν ότι μέχρι το 2017 το κάθε σπίτι θα έχει επτά οθόνες (Pc, tablet, smartphone, TV κ.α.) για παρακολούθηση περιεχομένου.

Η εποχή μας των ραγδαίων αλλαγών, αφήνει περισσότερο έντονη τη σφραγίδα της στους οργανισμούς που έχουν αντικείμενο την τεχνολογία. Και ειδικά τις τηλεπικοινωνίες. Οι εξελίξεις θα καθοριστούν -κυρίως- από ποιοτικά χαρακτηριστικά. Από την ικανότητα προσαρμογής, τόλμης, καινοτομίας, αξιοποίησης της συλλογικής γνώσης του ανθρώπινου δυναμικού. Σε αυτά τα ποιοτικά στοιχεία βρίσκεται η μεγάλη δύναμη της CYTA και αυτό μας κάνει αισιόδοξους στην αντιμετώπιση των μεγάλων προκλήσεων που έχουμε μπροστά μας.

 

 

Δειτε Επισης

Η Cosmos Business Systems υπέγραψε σύμβαση για την προμήθεια και εγκατάσταση Data Center της CΥΤΑ
Επιτυχής η πρώτη άσκηση κυβερνοασφάλειας-Σημαντικό ορόσημο για την ενίσχυση της ετοιμότητας της Κύπρου
Πώς το ΑΙ αναβαθμίζει συνολικά το CRM και οι λύσεις που προσφέρει η Softone
ΓΔΕΕ: Άκυρο το πρόστιμο από Κομισιόν κατά της Google για το AdSense
Ψηφιακή μετάβαση και καινοτομία: Έννοιες συνυφασμένες με την ανταγωνιστικότητα της Κύπρου
SignalGeneriX: Η πρώτη κυπριακή εταιρεία που διακρίνεται στα διεθνή βραβεία αριστείας τεχνολογίας στρατού 2024
Βασικοί παράγοντες που οδηγούν τον ψηφιακό μετασχηματισμό
Η εμπειρία στο 4th Summer School For Female Leadership In The Digital Age-Ένα πρόγραμμα της Huawei (pics)
Το European Researchers’ Night επιστρέφει στην Κρατική Έκθεση στις 27 Σεπτεμβρίου
Cablenet: Φέρνει το γαλλικό πρωτάθλημα Ligue 1 ξανά στην οθόνη σας με νέα πενταετή συμφωνία