Nέο Microsoft Dynamics CRM διαχειρίζεται σχέσεις με πελάτες

Η Microsoft ανακοίνωσε το νέο Microsoft Dynamics CRM 2015, αναβαθμίσεις στις Microsoft Dynamics CRM online υπηρεσίες και στο Microsoft Dynamics Marketing, ενισχύοντας marketers και πωλητές στην προσπάθεια αποτελεσματικότερης συνεργασίας και προσφέροντας νέες εμπειρίες στους πελάτες.
 
Η Microsoft, ανακοίνωσε ότι το Microsoft Dynamics CRM 2015, τα αναβαθμισμένα Microsoft Dynamics CRM Online και Microsoft Dynamics Marketing, θα είναι διαθέσιμα το τέταρτο τρίμηνο του 2014.

Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, «οι νέες αναβαθμίσεις αλλάζουν ριζικά τον τρόπο συνεργασίας μεταξύ των πωλητών και των marketers, έτσι ώστε να μπορούν να προσφέρουν μια ολοκληρωμένη εμπειρία στον πελάτη. Οι πωλητές έχουν τώρα τη δυνατότητα να δημιουργήσουν αποτελεσματικές καμπάνιες με νέες μοναδικές και σημαντικές πληροφορίες που αφορούν το πλάνο marketing και τις υπό υλοποίηση εκστρατείες. Οι νέες αναβαθμίσεις επιτρέπουν στους marketers να υλοποιήσουν πιο αποτελεσματικές καμπάνιες με μετρήσιμα αποτελέσματα, ενώ παράλληλα μπορούν να ενδυναμώσουν και να κάνουν συνέργιες με τη διαδικασία πωλήσεων. Η Microsoft Dynamics CRM  προχωρά σε βάθος την ολοκλήρωση της συνεργασίας με  τις κορυφαίες εφαρμογές (Apps.) παραγωγικότητας της Microsoft, περιλαμβανομένου των Microsoft Office 365, Yammer, Lync, Skype, SharePoint και Power BI για το Office 365».

Σημειώνεται ότι «η νέα έκδοση έχει σχεδιαστεί ειδικά για να ανταποκρίνεται στις συνεχείς ανάγκες των επιχειρήσεων, έτσι ώστε να επιτυγχάνεται βελτιωμένη λειτουργία μεταξύ διαφορετικών τμημάτων και ομάδων για καλύτερη εκμετάλλευση των ευκαιριών που παρουσιάζονται, αλλά και στο να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών τους».

Συνδέοντας το μάρκετινγκ και τις πωλήσεις

Για να γεφυρωθούν οι διαφορές μεταξύ πωλήσεων και μάρκετινγκ, το Microsoft Dynamics Marketing εισάγει το νέο Sales Collaboration Panel το οποίο επιτρέπει στους πωλητές να συμβάλουν με ιδέες στις προωθητικές εκστρατείες και τους στόχους. Το Sales Collaboration Panel δίνει επίσης στους marketers τη δυνατότητα να δημιουργήσουν καμπάνιες και να αναπτύξουν γραφικές παραστάσεις, email editing A/B τεστ, ολοκληρωμένες προσφορές και εγκρίσεις εργασιών. Οι marketers μπορούν να συνεργάζονται πιο αποτελεσματικά με το Lync, click-to-to call, να προγραμματίζονται πιο εύκολα και να οργανώνουν webinars, ως μέρος των πρωτοβουλιών του marketing. Το νέο Interactive Calendar Marketing επιτρέπει στους marketers να διαχειρίζονται αποτελεσματικότερα τις εκστρατείες marketing. Το Microsoft Dynamics Marketing θα είναι επίσης διαθέσιμο στα ιαπωνικά και ρωσικά.

Για τους πωλητές, πέραν από την παροχή τη δυνατότητας να συνεργάζονται πιο αποτελεσματικά με το μάρκετινγκ, η νέα έκδοση του Microsoft Dynamics CRM τους παρέχει τη δυνατότητα για συνέργειες και up-sell / cross-sell σχετικών προϊόντων, ενδυναμώνοντας τις πωλήσεις. Η νέα έκδοση ενισχύσει επίσης το Guided Sales Process πετυχαίνοντας τα επιθυμητά αποτελέσματα. Οι κινητές πωλήσεις (mobile sales) αυξάνουν την παραγωγικότητα με ευέλικτο RoleTailored ταμπλό και αναλύσεις δεδομένων, καθώς και εξατομικευμένες σελίδες.

Το Microsoft Dynamics CRM είναι διαθέσιμο σε 52 χώρες, και οι επικείμενες αναβαθμίσεις θα αυξήσουν τον αριθμό των νέων αγορών στις 131.

Δειτε Επισης

Samsung: Παρουσιάζει την επόμενη γενιά των Odyssey Gaming Monitors με 3D immersion και OLED τεχνολογία
Επαναπροκηρύσσεται το σχέδιο ψηφιακής αναβάθμισης των επιχειρήσεων-Η έκκληση του CITEA και της ΟΕΒ
Επενδυτικός οργασμός... Έρχονται και διερευνούν το οικοσύστημα της Κύπρου εκπρόσωποι Plug and Play και Tenstorrent
Δημοφιλή brands στην Κύπρο επιλέγουν το Findbar για on-site αναζήτηση
Samsung Electronics: Το όραμα για δημιουργία ενός «AI Home» και οι νέες συσκευές Bespoke AI 2025
Ψηφιακός μετασχηματισμός και AI: Πόσο έτοιμη είναι η επιχείρησή σας;
H Samsung παρουσιάζει τα νέα Galaxy A56 5G, Galaxy A36 5G και Galaxy A26 5G με λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης
Στα δικαστήρια για μονοπωλιακές πρακτικές η Meta-Στον αέρα οι εξαγορές WhatsApp και Instagram
Τις προοπτικές εφαρμογής τεχνολογιών στην Κύπρο συζήτησε ο Πρόεδρος με στελέχη της NVIDIA
Η ψηφιακή μετάβαση της Κύπρου στο επίκεντρο συνάντησης ΠτΔ με ηγεσία Οracle