Ερευνητική συνεργασία Κύπρου – Εσθονίας

Με σκοπό την κατανόηση μεθόδων έρευνας στον τομέα Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου – Υπολογιστή, πραγματοποιήθηκε θερινό σχολείο στο Πανεπιστήμιο του Ταλίν της Εσθονίας. Το θέμα ήταν Μέθοδοι Έρευνας στην Αλληλεπίδραση Ανθρώπου-Υπολογιστή (Research Methods in Human Computer Interaction-HCI) και πραγματοποιήθηκε από τις 25 ως τις 31 Ιουλίου 2014. 

Το σχολείο λειτούργησε υπό την καθοδήγηση του Καθηγητή Παναγιώτη Ζαφείρη (Κοσμήτορα της Σχολής Καλών και Εφαρμοσμένων Τεχνών και επικεφαλή του Εργαστηρίου Αλληλεπίδρασης του Τμήματος Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών), του Καθηγητή David Lamas (Ινστιτούτο Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο του Ταλίν, Εσθονία) και της Δρ. Effie Lai-Chong Law (University of Leicester, UK). Στο σχολείο συμμετείχαν 36 διδακτορικοί φοιτητές και επαγγελματίες που ειδικεύονται σε θέματα Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου-Υπολογιστή από περισσότερες από 20 χώρες. Το σχολείο έδωσε την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να εμπλακούν σε δραστηριότητες συναφείς με θέματα ερευνητικής μεθοδολογίας στον τομέα της Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου-Υπολογιστή καθώς και σε διάφορες κοινωνικές δραστηριότητες.

 

Το πρόγραμμα είχε σχεδιαστεί κυρίως για να βοηθήσει διδακτορικούς φοιτητές, νέους ερευνητές αλλά και επαγγελματίες να κατανοήσουν τις σημαντικότερες μεθόδους έρευνας στον τομέα της Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου-Υπολογιστή (HCI) και να τους επιτρέψει να τις συνδυάζουν αποτελεσματικά για την υλοποίηση της έρευνάς τους.

Το πρόγραμμα περιλάμβανε ομιλίες από εξέχοντες ακαδημαϊκούς και επαγγελματίες στον τομέα της Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου-Υπολογιστή (Δρ Duncan Brumby από το UCL, Jettie Hoonhout από την Philips Research, Καθηγήτρια Geraldine Fitzpatrick από το TU Wien Austria, Καθηγητής Katrin Niglas αντιπρύτανης του Πανεπιστημίου του Ταλίν, Sian Lindley από την Microsoft Research) και κάλυψε θέματα εθνογραφίας, επισκόπησης, πειραματικού σχεδιασμού και ερευνητικής δεοντολογίας.

Κατά τη διάρκεια του θερινού σχολείου οι συμμετέχοντες εργάστηκαν σε ομάδες προτείνοντας λύσεις και δημιουργικές ιδέες σε προβλήματα που παρουσιάζονται κατά την εκπόνηση ερευνητικών έργων. Η συμμετοχή στο εν λόγω σχολείο πιστώθηκε με 4 ECTS από το Πανεπιστήμιο του Ταλίν μέσω του Ανοικτού Πανεπιστημίου της Εσθονίας. Η πραγματοποίηση του σχολείου κατέστη δυνατή μέσω της γενναιόδωρης υποστήριξης της ACM SIGCHI και του Πανεπιστημίου του Ταλίν.

Δειτε Επισης

Εισαγωγή τεχνητής νοημοσύνης στις διαδικασίες αδειοδότησης συζήτησαν ΕΟΑ-Νικόδημος Δαμιανού
Πιο απαραίτητη από ποτέ η υιοθέτηση προηγμένων τεχνολογιών και σύγχρονων υποδομών στις επιχειρήσεις
George Cassar: Η δύναμη της επιλογής στην υβριδική αρχιτεκτονική cloud
Αυτοματοποίηση και βιωσιμότητα: Το μέλλον των επιχειρήσεων και ο δρόμος προς την αποδοτικότητα
Δεδομένα και ΑΙ μεταμορφώνουν την πληροφορία σε επιχειρησιακή αξία
Μένoικος Μαυρομάτης: Οι δέκα τεχνολογικές τάσεις που αναδιαμορφώνουν σήμερα τις επιχειρήσεις
Galaxy XCover7 Pro και Galaxy Tab Active5 Pro από Samsung-Ανθεκτικές συσκευές για εκπληκτικές επιδόσεις
Στρατηγική επένδυση για ψηφιακή κυριαρχία από την Cyta-Εξαγόρασε το data center της Simplex στη Λάρνακα
Άλμα Κύπρου στην παγκόσμια σκηνή καινοτομίας-Στις 40 κορυφαίες χώρες του StartupBlink Index 2025
Πώς άλλαξαν επίπεδο οι ελληνικές εταιρείες πληροφορικής-Ποια η επόμενη μέρα