Λειτουργία τηλεφωνικού κέντρου στο Υπ. Οικονομικών

To Υπουργείο Οικονομικών ανακοινώνει τη λειτουργία ενιαίου Κέντρου Τηλεξυπηρέτησης, για σκοπούς βελτίωσης της εξυπηρέτησης του πολίτη, μέσω της κεντρικής τηλεφωνικής γραμμής 22601010.

Το Κέντρο Τηλεξυπηρέτησης παρέχει τη δυνατότητα σύνδεσης του πολίτη, μέσω αυτόματου τηλεφωνητή, με τη Διοίκηση και τα Τμήματα του Υπουργείου που στεγάζονται στο κεντρικό κτίριο του Υπουργείου Οικονομικών (Τμήμα Φορολογίας για θέματα ΦΠΑ, Τμήμα Τελωνείων, Τμήμα Υπηρεσιών Πληροφορικής, Τμήμα Δημόσιας Διοίκησης και Στατιστική Υπηρεσία), καθώς επίσης με τη Γενική Διεύθυνση Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων, Συντονισμού και Ανάπτυξης και το Γενικό Λογιστήριο.

Για χορηγίες και επιδόματα, άλλα θέματα φορολογίας (εκτός ΦΠΑ) και το Κυβερνητικό Τυπογραφείο, ο πολίτης πληροφορείται μέσω του αυτόματου τηλεφωνητή τα τηλέφωνα στα οποία μπορεί να επικοινωνήσει για εξυπηρέτηση.

Δίδεται επίσης η δυνατότητα στον πολίτη μέσω του Κέντρου Τηλεξυπηρέτησης να μιλήσει με Λειτουργούς Εξυπηρέτησης για τυχόν άλλη πληροφόρηση πληκτρολογώντας το μηδέν.

Δειτε Επισης

Παρέμβαση ΥΠΟΙΚ για καταβολή συντάξεων ζητούν πρώην στελέχη του ΡΙΚ
Υπ. Γεωργίας: Θα δοθεί αποζημίωση αν χρειάζεται για ζημιές από χαλάζι
Κωνσταντίνος Πετρίδης: Η ανταγωνιστικότητα της Ε.Ε., η οικονομική ασφάλεια και αυτά που πρέπει ν’ αλλάξουν
Αναθεώρηση Συμφώνου Σταθερότητας και Ανάπτυξης για μεγαλύτερη ευελιξία-Οι νέοι κανόνες
Νίκος Χριστοδουλίδης: Σε αναπτυξιακή τροχιά με ακόμη πιο θετικές προοπτικές για το μέλλον η οικονομία της Κύπρου
Eurostat: Παραμένει κάτω από τον μέσο όρο της Ευρωζώνης η ανεργία στην Κύπρο
Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς: Ψήφος εμπιστοσύνης στο θεσμικό πλαίσιο της Κύπρου η έκθεση της MONEYVAL
Κωνσταντίνος Πετρίδης: Εθνικό όπλο που δεν πρέπει να παραχωρηθεί η χαμηλή φορολογία
Ετήσια αύξηση πέραν του 5% σε αξία και όγκο εργασιών λιανικού εμπορίου
Στα €523 εκ. το πλεόνασμα γενικής κυβέρνησης το πρώτο τρίμηνο-Τα έσοδα και οι δαπάνες