20 χρόνια από το πρώτο «έξυπνο» κινητό τηλέφωνο

Το πρώτο «έξυπνο» κινητό τηλέφωνο γιόρτασε τα 20ά του γενέθλια.

Ο λόγος για το IBM Simon, την πρώτη συσκευή κινητής τηλεφωνίας που ενσωμάτωσε χαρακτηριστικά υπολογιστή στο λογισμικό της.

Η συσκευή κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στις 16 Αυγούστου 1994 και πρόκειται να εκτεθεί στο Μουσείο Επιστήμης του Λονδίνου για την επέτειο. «Εκείνη την εποχή το Simon δεν αποκαλείτο "έξυπνο" τηλέφωνο. Ωστόσο, διέθετε μια σειρά από χαρακτηριστικά που συναντάμε στα σύγχρονα έξυπνα κινητά τηλέφωνα», αναφέρει στο BBC, η Σάρλοτ Κόνελι, ερευνήτρια του Μουσείου Επιστήμης του Λονδίνου.

Το Simon είχε ημερολόγιο, εφαρμογή επαφών, σημειώσεις, αριθμομηχανή, αποστολή e-mail και παγκόσμιο ρολόι. Διέθετε επίσης μία πράσινη LCD οθόνης αφής και στυλό κατάδειξης. Εντούτοις, η συσκευή ζύγιζε μισό κιλό και το μέγεθός της ήταν τέτοιο που δεν θα χαρακτηριζόταν εύκολα ως συσκευής «τσέπης». Η διάρκεια ζωής της μπαταρίας του IBM Simon δεν ξεπερνούσε σε χρήση τη μία ώρα και η συσκευή κυκλοφόρησε μονάχα στις ΗΠΑ. Πωλήθηκαν μόλις 50.000 κομμάτια, έναντι 899 δολαρίων έκαστο.

Την εποχή εκείνη, όμως, δεν υπήρχε mobile internet, οπότε οι συγκρίσεις με τις σύγχρονες συσκευές θα αδικούσαν λίγο τo πρωτοποριακό κινητό της IBM.

Τον περασμένο μήνα, η IBM ανακοίνωσε ότι θα συνεργαστεί με την -άλλοτε ανταγωνίστρια- Apple στο πεδίο των επαγγελματικών εφαρμογών για κινητές συσκευές.
ΠΗΓΗ: www.in.gr

Δειτε Επισης

Στους δωρητές του TechIsland η BrainRocket-Βασικός παίχτης στον αναπτυσσόμενο τομέα της τεχνολογίας της Κύπρου
Πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στη Λευκωσία το 4ο CITEA Digital Cyprus Conference (pics)
Bcentriqe.ai: Στρατηγική επέκταση στην Κύπρο για την εταιρεία με έδρα τη Silicon Valley-Φέρνει πρωτοποριακές λύσεις τεχνητής νοημοσύνης
Η αξιοποίηση των big data από τις επιχειρήσεις...Πώς και γιατί μπορούν να δώσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
Τεχνητή νοημοσύνη εν δράσει... Πώς το AI μεταμορφώνει επιχειρήσεις και κυβερνητικά συστήματα
Η τεχνολογία ως εργαλείο στα χέρια των επιχειρήσεων για αναδιαμόρφωση της εμπειρίας του πελάτη
Λευτέρης Γαροφαλάκης: «Η ασφάλεια δεν είναι αυτοσκοπός»-Το AI και η μετάβαση στα Windows 11
Khaliq Khan: Γιατί το ΑΙ μεταμορφώνει την έννοια της αξίας στους οργανισμούς
Mark Oost: Tα πραγματικά οφέλη των AI agents και της GenAI
Αργύρης Μακρυγεώργου: Η μεγάλη ειρωνεία πίσω από την ΤΝ